Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-04 – Címkék: array – írta: bys

Élménypont – Buzzmirror - Csak a falnak beszélsz?

2008-11-04 – Címkék: array



Moralizálással kezdtem a debüt-posztom, hiszen a Buzzmirror egy szolgáltatás, és ezért most akaratlanul is (vagy akarva?) reklámozom. Na de egy reklám blog minden posztja arról szól, hogy publicitást kínál valamely terméknek, brandnek, a mögötte álló gazdasági érdekeknek, és a produktumot jegyző ügynökségnek, igaz az egész hóbelebanc kreatív potenciálját véve górcső alá.

Kreatív potenciál itt is van. Az mindenképpen kell a lehetőségek felismeréséhez és a piaci rések betömködéséhez. A Buzzmirror egy médiafigyelő, ami reflexből reagál a megváltozott – éa a jövőben csak egyre drasztikusabban átalakuló – kommunikációs környezetre.

Lassan lerágott csont a szakmai sajtóban is webkettőröl, online közösségekről, és a klasszikus ATL-felfogás haláláról beszélni. Megjelentek már az első fecskék a nagy magyar reklámzajban, a fogyasztói véleményeket posztokban, kommentekben, rss feed-ekben generálva, hogy azok hullámokat keltve szóbeszéddé váljanak. A Buzzmirror ezt a szóbeszédet figyeli. Azt meg ugye tudjuk, hogy „egy emberre semmi nem hat jobban, mint egy másik ember”. Aki meg nem, az lemarad…
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr332684485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.