Moralizálással kezdtem a debüt-posztom, hiszen a Buzzmirror egy szolgáltatás, és ezért most akaratlanul is (vagy akarva?) reklámozom. Na de egy reklám blog minden posztja arról szól, hogy publicitást kínál valamely terméknek, brandnek, a mögötte álló gazdasági érdekeknek, és a produktumot jegyző ügynökségnek, igaz az egész hóbelebanc kreatív potenciálját véve górcső alá.
Kreatív potenciál itt is van. Az mindenképpen kell a lehetőségek felismeréséhez és a piaci rések betömködéséhez. A Buzzmirror egy médiafigyelő, ami reflexből reagál a megváltozott – éa a jövőben csak egyre drasztikusabban átalakuló – kommunikációs környezetre.
Lassan lerágott csont a szakmai sajtóban is webkettőröl, online közösségekről, és a klasszikus ATL-felfogás haláláról beszélni. Megjelentek már az első fecskék a nagy magyar reklámzajban, a fogyasztói véleményeket posztokban, kommentekben, rss feed-ekben generálva, hogy azok hullámokat keltve szóbeszéddé váljanak. A Buzzmirror ezt a szóbeszédet figyeli. Azt meg ugye tudjuk, hogy „egy emberre semmi nem hat jobban, mint egy másik ember”. Aki meg nem, az lemarad…
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.