A reklámvasút

Bár ez a reklám messze nem mondható túlkorosnak, mégis úgy éreztem, hogy itt a helye az újratöltött reklámok dicső tárházában. Nem tudom, hogy a tv-ben lement-e, de az biztos, hogy az interneten hatalmas sikert aratott. Ellentétben sok más vírusfilmmel – melyekről öt másodpercen belül kiderül, hogy reklám – ez a darab annyira élethűnek tűnik, hogy én majdnem frászt kaptam, mikor megláttam a kisgyerekek felé közeledő vonatot. Biztosra vettem, hogy egy balesetes videót fogok látni, de szerencsére tévedtem.  Helyette viszont kaptam egy jó kis röhögő görcsöt, melyre még ma is szívesen emlékszem vissza. A reklám egyébként a lengyel – alumíniumgyártással foglalkozó – Hydronak hívatott jó hírnevet kovácsolni. Szerintem sikerült, bár kérdéses, hogy a videómegosztókon hány potenciális vevő kalandozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr992684484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://myspace.com/bysman 2008.11.03. 11:51:05

Én ettől kábé könnyes szemmel kezdtem el visszaemlékezni a boldog gyermekkorra, mikor huszasokat lapítottunk a kis gyulai Bzmot alatt. :)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.03. 14:51:55

:) Nekem csak a jó öreg 56-os villamos adatott meg, de ott is volt ám mókázás. bőven.
(Ezúton is elnézést kérek attól a vezetőtől akinek a villamosa alá egy téglát raktam. Bocsi. :)

Endzs 2008.11.03. 17:28:51

Egyesek micsoda rosszaságokban vettek részt. :)
süti beállítások módosítása