Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-31 – Címkék: array – írta: ad-renalin

A köz-gazdászok

2008-10-31 – Címkék: array



Már rég óta szerettem volna írni egy postot a The Economist-ról, melynek első száma 165 évvel ezelőtt jelent meg. A lap, azóta is – ahogy azt minden számuk elején hirdetik – „kiveszi a részét az előrevivő intelligencia és a fejlődésünket gátló, hitvány tudatlanság kiélezett versengésében”. Ez a kissé fennkölt, ámbár teljesen igaz állítás, melyet a lap a missziójaként tekint, a mai napig elkötelezi a tulajdonosokat, szerkesztőket és az újságírókat. És itt nemcsak arról van szó, hogy a lap minden száma alapos, széles látókört és minőségi újságírást biztosít, hanem arról is, hogy az általuk képviselt marketingkommunikáció is lehengerlően átgondolt és ügyes.

Nemrég összegyűjtöttem egy csokorral a brit piroska legkiválóbb alkotásaiból, melyben van minden: ötletes btl reklámok, minimál óriásplakátok, elgondolkodtató sajtóhirdetések, sőt, még oktató pizzásdobozok is.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342684482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.