Már rég óta szerettem volna írni egy postot a The Economist-ról, melynek első száma 165 évvel ezelőtt jelent meg. A lap, azóta is – ahogy azt minden számuk elején hirdetik – „kiveszi a részét az előrevivő intelligencia és a fejlődésünket gátló, hitvány tudatlanság kiélezett versengésében”. Ez a kissé fennkölt, ámbár teljesen igaz állítás, melyet a lap a missziójaként tekint, a mai napig elkötelezi a tulajdonosokat, szerkesztőket és az újságírókat. És itt nemcsak arról van szó, hogy a lap minden száma alapos, széles látókört és minőségi újságírást biztosít, hanem arról is, hogy az általuk képviselt marketingkommunikáció is lehengerlően átgondolt és ügyes.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.