Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-29 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Dodge valóságshow

2008-10-29 – Címkék: array



Eszméletlen….. Csak ennyit bírtam mondani, miután megnéztem az új Dodge Ram honlapját, mely nemcsak, hogy baromi jól néz ki, de egyben egy valóságshow házigazdája is.

A Dodge Ram Challange egy olyan különleges reality-autóverseny, melyben négy, kétfős csapat küzd meg egymással: a katonák, a tűzoltók, a cowboyok és az építési vállalkozók. A verseny valahol a kaliforniai sivatagban zajlik, ahol különbnél különb megpróbáltatásokon kell átautózni magukat a párosoknak. Mondanom sem kell, hogy a járgányok az új, 390 lóerős Ramok, melyeket kegyetlenül megkínoznak a hajszában.
Az esemény megörökítésére Tony Scott rendezőt kérték fel, akinek többek közt olyan filmek fűződnek a nevéhez, mint a Top Gun, a Beverly Hills-i zsaru 2, a Spy Game és a Deja Vu. A 6 perces webizódokból egyelőre egy bevezető részt, illetve az első versenyt nézhetjük meg teljes képernyős, minőségi felbontásban és kiváló hanggal. A további részek hetente kerülnek fel az oldalra, így érdemes lesz időnként visszanézni. (Én biztosan nézni fogom:)
De ne feledkezzünk meg a honlap többi részéről sem! A látogatók megnézhetik a pályákat, részletes képekkel és útvonaltervvel, egy Mátrixos animáció közepette megismerhetik az új Ramot, illetve érdekes infókat tudhatnak meg a csapattagokról.
Úgy gondolom, hogy a manapság egyre divatosabbá váló, egészképernyős-filmes site-ok közül a Dodge oldala messze kiemelkedik az átlagból. Ötletben, költségvetésben, rendezésben és megvalósításban is messze felülmúlja a többit. Aki szereti az autókat – főleg a jó kis amerikai terepjárókat– és a látványos akciót, annak ez a sorozat kötelező!


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr142684478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Józsika 2008.11.11. 01:50:47

Már látom is magam elött a 4 hirdetést az eBay-en:
Dodge RAM kevés kilóméterrel, "megkímélt állapotban", áron alul eladó. :D
Amúgy jó a kampány, én is szívesen felszaggatnám mondjuk a hűvösvölgyi reptér talaját egy ilyen szörnyeteggel! :)
Várjuk a folytatást...