Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-28 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Gumicukor bomba

2008-10-28 – Címkék: array



Élvezetes kis élményponttal és hozzá kötött honlappal rukkoltak elő az új-zélandi Cadbury marketingesei. A website-on élő közvetítést láthatunk egy valós óriásplakátról, melyre egy hatalmas tűt és egy folytonosan növekvő lufit helyeztek el. A lufi belseje tele van Cadbury Pascall gyümölcsös gumicukorral, mely csak arra vár, hogy kidurranjon.

Az extra poén az egészben, hogy a honlapon fogadásokat is lehet kötni, hogy a lufi mikor fog szétrobbanni. (Napra, órára és percre pontosan.) A nyertest 5000 dollárral jutalmazzák, ami elég vonzó lehet a monitorok előtt ülő, unatkozó embereknek.
A kampány jelenleg a 27. napnál tart, és ahogy elnézem még hátravan bő egy hét, míg a lufi széle eléri az óriástűt. Arra vagyok kíváncsi, hogy vajon mekkora erővel fog szétrobbanni, és hogy a gyümölcsös repeszek milyen kárt okoznak majd a gyanútlan járókelőkben. Remélem a kamera azt is mutatni fogja! :)

 


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr992684475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.30. 10:50:13

talán a gumicuki nem fog senkiben jelentősebb személy- vagy anyagi kárt okozni :DDD

erre szoktam azt mondani, hogy a kreativitás nem pénz kérdése. Mennyiből lehetett ezt a kampányt elkészíteni? Kb. weblappal együtt 200 dollár? ..és magyaroszágról is lehet figyelni, márkát bevésni....

(mondjuk az kivitelezés hagy némi kivánnivalót maga után)

off: fent a cimke el van írva: AMBIENT ;o)

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.10.30. 16:53:21

Azért várjuk ki a végét! Lehet, hogy egy kósza banános darabka véletlenül berepül egy ott parkoló autó kipufogójába, és akkor aztán lesz nemulass.... :D
Amúgy teljesen igazad van, nem egy nagy költségvetésű kampány, mégis több ezren megnézhették már a honlapot. Nem egy esztétikai atomvillanás, de azért a vállalható minőségen belül van. :)
Amúgy tippeltél, hogy mikor fog durranni? :)

off: köszi, javítottam

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2008.10.30. 18:33:07

Ad-ri Te még hiszel a mesékben? :DDD egyébként igen.....