Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-28 – Címkék: tv reklám animáció telekommunikáció carphone warehouse élményhajsza – írta: ad-renalin

A telekommunikáció története

2008-10-28 – Címkék: tv reklám animáció telekommunikáció carphone warehouse élményhajsza



A Carphone Warehouse Európa első számú, független mobiltelefon kereskedője, mely kilenc országban, több mint 2400 üzlettel van jelen a piacon. Az elmúlt öt évben jelentős szereplővé nőtte ki magát a telekommunikációs eszközök forgalmazásában, és ezután is rendületlenül terjeszkedik tovább.

Reklámfilmjükben azt mondják, hogy bár ebben az iparágban minden rendkívül gyorsan változik, ők mindig lépést tartanak a korral és a legújabb technológiával. Valljuk be, az üzenet nem túl egyedi, ám a megvalósítás már annál inkább.
Az ügyesen átgondolt és gyönyörűen animált, egy perces spot csak úgy repíti a nézőt a füstjelek korából, a legkisebb mobiltelefonok és kommunikációs kütyük cyber világába.
Az animátor egyébként Kristofer Storm, akinek a nevéhez korábbi, hasonló stílusú munkák is fűződnek. 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr942684477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.