Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-22 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Olvasni jó

2008-10-22 – Címkék: array



Idehaza a könyvtáros reklám olyan ritka, mint árvaházban a szülői értekezlet. Külföldön sincs belőle sok, de azért mégiscsak akad pár említésre méltó példa. Íme, egy sorozat, mely a kanadai Alberta Library megbízásából készült, a Rethink Communications ötlete alapján.

A filmek bemutatják a könyvekben lakozó hatalmas erőt, amely megváltoztathatja az emberek életét. Ez a változás azonban nem mindig pozitív, néha lehet negatív is.  Annyi viszont bizonyos, hogy bármerre is vigyen az élet, a könyvtárba mindig visszatérhetünk, hogy újra megtaláljuk önmagunkat.
A filmet egyébként a Holiday Film készítette. A rendezők a következőképpen kommentálták a munkájukat: „Azért vonzott mindkettőnket a munka, mert egyikünk sem tud olvasni. Éppen ezért úgy gondoltuk, hogy ez egy kitűnő alkalom arra, hogy életünkbe először elmenjünk egy könyvtárba. Imádtuk Katie és Chad forgatókönyvét, egyszerű és sötét volt. Tökéletesen benne volt, hogy mennyire le tudja húzni a könyvtár az életed, és, hogy utána mennyire helyre tudja állítani. A mi ötletünk volt, hogy igazi színészeket használjunk a szokásos CGi karakterek helyett.”
Nem hiszem, hogy ezek a reklámok a legjobbak lennének a kategóriájukban, de legalább ügyes próbálkozások, melyek biztosan hozzájárulnak majd a könyvtár népszerűségéhez. Bevallom, én szívesen látnék végre egyet itthon is!
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr252684473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.