Hogy bemutassák a Tide mosószer hosszan tartó fehérítő hatását, a frankfurti Leo Burnett csapata egy újszerű és innovatív módszert alkalmazott.
A reklám lényege, hogy egy forgalmas útszakasz mellé kiraktak egy kültéri plakátot, melyet pamuttal fedtek be. A plakát egyes részeit viszont öntisztító felülettel kezelték, így amikor pár hét után a plakát többi része mocskossá vált a szmogtól, szépen előtűntek a hófehéren ragyogó ruhák körvonalai.
Érdekes és ügyesen kigondolt élménypont, mely maximálisan összhangban van a termék mondanivalójával. Már csak az a kérdés, hogy miért nem graffitizték le az elején a suhancok azt a szép fehér felületet? :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.