Tiszta sor

Hogy bemutassák a Tide mosószer hosszan tartó fehérítő hatását, a frankfurti Leo Burnett csapata egy újszerű és innovatív módszert alkalmazott.

A reklám lényege, hogy egy forgalmas útszakasz mellé kiraktak egy kültéri plakátot, melyet pamuttal fedtek be. A plakát egyes részeit viszont öntisztító felülettel kezelték, így amikor pár hét után a plakát többi része mocskossá vált a szmogtól, szépen előtűntek a hófehéren ragyogó ruhák körvonalai.

Érdekes és ügyesen kigondolt élménypont, mely maximálisan összhangban van a termék mondanivalójával. Már csak az a kérdés, hogy miért nem graffitizték le az elején a suhancok azt a szép fehér felületet? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572684471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása