Október 1-jén elindult az Agrármarketing Centrum társadalmi célú kampánya, mely a magyar tej és tejtermékek népszerűsítését tűzte ki céljául.
A kommunikáció fő célja, hogy felhívja a fogyasztók figyelmét, hogy a külföldről beáramló tej és tejtermékek helyett inkább a friss, hazai tejet és tejterméket fogyasszák. A kampány egyik eleme egy kamion road show, melynek keretein belül hazai tej és tejtermékekből ingyenes kóstoltatáson vehetnek részt a fogyasztók. A menüben olyan nyalánkságok szerepelnek, mint a juhtúrós pogácsa, túró rudi, tejfölös túró, különböző turmixok és sajtfalatkák.
A tejesen felszerelt, Tejbár kamion már túl van egy budaörsi, illetve szegedi állomáson, ahol több száz embert tett boldoggá a tejből készült finomságokkal.
A következő megállók Székesfehérváron és Budapesten lesznek, ahol mindenkit szívesen látnak egy jó pofa tejre, vagy egyéb ínycsiklandó ételre-italra.
A kampány másik meghatározó eleme a Tejbár, melyben Riska, a bárpultos tehén szolgálja ki a betévedt tejimádókat. A havasi:live gondozásában létrejött, folyamatosan frissülő site-on számtalan érdekes információt, receptet, játékot és videót találhatnak a látogatók.
Legyetek ti is részesei a hazai tej népszerűsítésének, és díjazzátok a teheneket! :)
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342684467
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.