Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-10-09 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Push the button

2008-10-09 – Címkék: array



Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én kifejezetten szeretem a liftreklámokat. Legyenek kívül vagy belül, mindig le tudják kötni a figyelmem arra a néhány percre, míg használom a felvonót. Olyan élménypontok ezek, melyek üde színfoltot nyújtanak a fogyasztót hajhászó, direkt kommunikációban.

Egy felmérésből kiderült, hogy a liftben utazók 82%-a több-kevesebb

rendszerességgel megnézi a liftben kihelyezett reklámokat. Ráadásul, a megszokott ATL felületek közül ez zavarja a legkevésbé a fogyasztókat, ami azt mutatja, hogy rendkívül nagy potenciál lakozik ebben a médiumban.

 

A liftreklám másik előnyös oldala a meglepően magas kontaktus szám:  egy átlagos nagyságú épületben naponta elérheti az 300-at. Így 6 hónapra levetítve, majd 55 ezer ember láthatja a reklámot, viszonylag alacsony pénzbéli ráfordítással. 

A reklámügynökségnek nincs más dolga, mint kiválasztani egy nagy forgalmú épületet – persze nem árt ha a célcsoportnak van hozzá valami köze – és egy jól irányzott kreatív koncepcióval ajtót nyitni az emberek felé.

A Becel – nálunk Flora – margarin például úgy komunikálta külföldön a "szívbarát" üzenetét, hogy lépcsővé varázsolta a liftet. Ez az ötlet remekül megfogja a termék fő mondanivalóját, és ügyesen rátesz még egy lapáttal.

Akiket érdekelnek további liftreklámok, itt megnézhetik a kedvenceimet: 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr132684466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.