Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-30 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Kotonkaland a tengerfenéken

2008-09-30 – Címkék: array



Hihetetlenül provokatív és már-már perverz reklámfilmmel próbálja felhívni a figyelmet az AIDS veszélyeire a francia TBWA reklámügynökség. Pedig a korábbi űrbéli kotonkaland után azt hittem, hogy már nem érhet meglepetés. És mégis…
 
A reklám alapötlete lényegében az, hogy bármennyire is jól esik elmerülni a másik fél örömteli formáiban, mindig figyelni kell a megfelelő védekezésre. Használjunk óvszert, és így a csodás kalandot biztonságban élhetjük át.
 
Sokféleképpen próbálták már felhívni a figyelmünket korunk pestisére, de talán ez az egyik legmerészebb próbálkozás. Kíváncsi vagyok, hogy vajon hányszor ment adásba a francia televízióban.
 
A filmek mellett egyébként két print reklám is született, melyek legalább annyira jól megfogják a lényeget, mint a mozgó testvéreik. (1.2.)
 


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr442684461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Remy 2008.09.29. 20:18:46

Mi a franc ez? Nincs jobb dolga egy reklámügynökségnek, mint kamublogot vezetni az indexen. Gratulálok.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.09.30. 10:21:15

Köszönjük szépen. :-)

Endzs 2008.09.30. 14:19:47

Nagyon jó!!:)