Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-25 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Új médium a fejhatáron

2008-09-25 – Címkék: array



Úgy tűnik, hogy az ausztrál Air NZ-nek sikerült kitalálnia egy újfajta médiumot, mely akár forradalmasíthatja a reklámipart. Ők az elsők a világon, akik tarkóra tetoválható reklámmal próbálják meg eljuttatni az üzenetüket a potenciális ügyfelekhez. Ez a rendkívül kiFEJező médium kétségtelenül az utóbbi idők egyik legfurcsább ötlete, mely nagy FEJlődést ígérhet a piacnak.

A vállalkozó kedvűek – 1000 dollárér cserébe – magukra varrathatják a cég logóját, amit utána büszkén mutogathatnak a konditeremben kiFEJezetten a nagydarab haverjaiknak. A tetoválás nem szól örökre, így azoknak a kopaszoknak sem kell félniük, akik nem túl márkahűek.
Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz a végkiFEJlete ennek az elképzelésnek. Az biztos, hogy a humoromnak van még mit FEJlődnie... :)


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr822684452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.