Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-25 – Címkék: retro reklám vicces takarítás sas istván élményhajsza – írta: ad-renalin

Sebaj, jöttek

2008-09-25 – Címkék: retro reklám vicces takarítás sas istván élményhajsza



Nem tudom ti, hogy vagytok vele, de én nagyon szeretek régi reklámokat nézegetni. Hisz ezek a remekművek nemcsak nosztalgikus szórakozást jelentenek számomra, de egyben hiteles korrajzot is adnak a hazai fogyasztói világ fura és jókedvű tinédzser korszakáról.

Elsőként, szeretnék egy olyan Sas István klasszikus bemutatni, ami körbejárta a világhálót, s amelyre több, mint 100 ezer ember kattintott a Youtube-on.
A félelmetesen jól eltalált karakterek, a túljátszott gesztusok, a rendezés, a dal és a szöveg harmóniája egyszerűen frenetikus. Mikor először láttam, csacsiként vihogtam a földön hemperegve. Mi ez ha nem élménymarketing? :)  


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr472684440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.