Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-25 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Legyél te is szuperhős!

2008-09-25 – Címkék: array



Ki ne álmodott volna arról gyerekkorában, hogy szuperhősként repked a fellegekben? Ki ne akart volna szupererőt és még csomó más képességet? Úgy gondolom, hogy mindenki szeretne különleges lenni, legalább egy kicsit. Sőt vannak olyanok, akik bármit megtennének annak érdekében, hogy ne szürküljenek bele a hétköznapokba. Nos, itt van számukra a lehetőség, hogy pár percre kibújjanak a bőrükből, és valami szuper jót csináljanak.

Az EVB kreatív ügynökség ugyanis létrehozott a Kodaknak egy olyan víruskampányt és honlapot, melynek segítségével belebújhatunk egy szuperhős bőrébe. (Legalábbis egy film erejéig.) Nincs más dolgunk, mint feltölteni egy képet az arcunkról a honlapra, és máris Szuperek lehetünk.
A filmet elküldhetjük az ismerőseinknek, valamint bögrére és egérpadra rakhatjuk a szuperhős emblémánkat.
Ötletes kis kampány, mely csatlakozik a „legyél te is XY” interaktív reklámok családjához. Az EVB egyébként korábban készített már egy ilyenfajta reklámot az OfficeMax-nak, „Elf-yourself” néven.

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr302684448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.