Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-25 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Földön kívüli reklámok

2008-09-25 – Címkék: array



Számos ötletes és meghökkentő promóciós kampány létezik ezen a Földön, melyek rossz esetben egy mosolyt, jobb esetben pedig márkaismertséget eredményeznek a kedves fogyasztóknál. Nos, itt van egy kampány, ami nem csak innovatív, de szó szerint Földön túli. A JP Aerospace – mely egy független alapon működő vállalkozás és egyben űrprogram – végre létrehozott egy olyan reklámszolgáltatást, amely kiváló felületet nyújt a Föld felé tartó ufók és az elkószált asztronauták elérésére.

Persze azért akad ennél racionálisabb magyarázat is. A művelet igazi célja, hogy az atmoszféra és világűr határára, hőlégballonnal felküldött óriásplakátokat lefényképezzék, majd visszaküldjék a képeket reklámozóknak, hogy azok kedvük szerint felhasználhassák őket. Ezek a képek nyílván jól jönnek, egy vírus- vagy buzzmarketing kampánynál, sajtómegjelenéseknél, és a word of mouth-nál.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr822684456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.