Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-09-24 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Meglátni és megszerezni

2008-09-24 – Címkék: array



A H&M ruházati üzletlánc egy újfajta reklámozási (és egyben értékesítési) technológián alapuló üzleti modellt próbál meghonosítani. A cég úgy döntött, hogy a reklámjaikban – főként CLP-ken és sajtóhirdetésekben – feltünteti az adott termék kódját, mely lehetővé teszi a fogyasztóknak, hogy mobiltelefonjuk segítségével pillanatok alatt megvásárolják az áhított portékát.

 Az érdeklődő vásárlónak lehetősége van rá, hogy mobiltelefonja segítségével beszkennelje a terméken látható kódot (ú.n. semacode-ot) legyen az egy újságban, egy buszmegállóban, vagy épp a villamos belsején. Miután a telefonjuk azonosította a kódot, egy menüben kiválaszthatják a megfelelő méretet, fazont, illetve színt. A megvásárolt termék ára a telefonszámla egyenlegét terheli, így nincs szükség hitelkártyára.

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr742684437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.