Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (7) állat (7) ambient (32) animáció (8) array (287) augmented reality (5) autó (15) axe (3) bank (4) banner (3) beteg (2) botrány (8) brandfestival (4) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (6) celeb (3) coca cola (4) diesel (2) divat (4) dm (4) élelmiszer (2) élményhajsza (321) erőszak (3) erotika (17) erotikus (2) facebook (13) felnőtt (4) film (145) flashmob (4) foci (12) gerilla (10) greenpeace (2) hajléktalan (2) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) horror (2) humor (25) ikea (2) interaktív (3) internet (30) ipad (2) iphone (6) játék (5) jézus (2) kampány (2) karácsony (3) környezetbarát (2) közösség (3) közösségi (2) közösségi média (12) köztér (2) lee (2) lopás (2) lottó (2) marketing (3) mcdonalds (3) média (3) meztelen (6) microsite (13) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (2) nike (3) nokia (3) nsfw (16) online (5) óriásplakát (4) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pepsi (3) peta (3) philips (2) politika (4) print (9) rap (2) red bull (2) reklám (323) retro (8) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (8) sport (7) super bowl (6) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (60) technológia (4) telekommunikáció (7) trendvekker (19) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (3) ügyvéd (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (49) vírusfilm (50) vírusvideó (12) volkswagen (3) youtube (3) zene (23) Összes tag

Barátság


Szexelj a Youtube-on!

2010.11.17. 12:22 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám viral youtube interaktív

Úgy tűnik, hogy az angolok nagyon szeretik az interaktív Youtube-os vírusfilmeket, hiszen a tavalyi cannes-i díjas Drop The Weapons kampány után egy nagyon hasonló ötlettel rukkoltak elő. De ebben már nem a fegyvertartás van a középpontban, hanem az óvszertartás.
 
Az társadalmi célú kalandban egy fiatal srác bőrébe bújhatunk, aki egy hatalmas kérdés előtt áll: vegyen óvszert az esti házibuliba, vagy sem? A mókában persze megismerünk egy hölgyet, akivel elég hamar komolyra fordulnak a dolgok. Ekkor újabb döntéseket kell meghoznunk, amelyek a későbbi sorsunkat nagyban befolyásolják – fergetegeset szexelhetünk, de akár a kórházban is kiköthetünk. Csak rajtatok múlik, hogy mi lesz a történet vége. Próbáljátok ki! 


A popcorn ölhet

2010.11.02. 11:48 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám mozi interaktív társadalmi célú

Igen, a popcorn halálos lehet, de szerencsére tehetünk ellene, ha tudjuk, mit kell csinálnunk. Erre tanított meg minket az angliai St. Jones Kórház, amely a BBH Londonnal karöltve egy igen szokatlan mozis akcióval lepte meg az embereket.
 
 
Az interaktív kampányban egy popcorn-reklámnak álcázott előzetessel és egy – a sorok közt ülő – nővérkével demonstrálták, hogy mennyire fontos az elsősegélynyújtás, ha valaki bajba kerül. „Te dönthetsz élet és halál között.” – szólt a meglepő színjáték végén a fő üzenet, amely biztosan megmaradt minden néző fejében. A kórház fő célja, hogy megtanítsa az alapvető elsősegély-ismereteket az embereknek, hiszen évente 150 ezren (!!) halnak meg háztartási balesetekben. Ennél emlékezetesebb és személyesebb leckét nem adhattak volna. 

Ez a kampány is azt mutatja, hogy vannak még óriási lehetőségek a mozis reklámozásban. Korábban mér olyan nagy márkák is próbálkoztak itt kreatív megjelenésekkel, mint az IKEA, a Coca-Cola, a Heineken és az Emirates. A linkekre kattintva megnézhetitek az egyes kampányokról készült videókat. 

Interaktív tévéreklám

2010.06.08. 10:12 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza interaktív reklám film autó

Manapság, mikor az interneten lépten nyomon belefuthatunk egy interaktív reklámba, szinte már természetesnek vesszük, hogy mi irányítjuk a történéseket. Klikkelünk, választunk, forgatunk és mozgatunk. Igen ám, de mi van a jó öreg tévével? Vajon ott is képesek lennénk interakcióba lépni a sugárzott jelenetekkel?
 
Idáig azt mondtuk volna, hogy nem, de a lengyel Skoda bebizonyította, hogy nagyot tévednénk. Az autómárka ugyanis olyan élményt nyújtott az otthonülő tévézőknek, amire eddig kevés példát láthattunk. Hogy megmutassák a Skoda Superb Estate távirányítóval nyitható csomagtartóját, két különböző tévécsatornán is reklámhelyet vásároltak ugyanabban az időben. Az egyiken csukva volt az autó csomagtartója, a másikon pedig nyitva. Mikor a nézők átkapcsoltak a távirányítóval az egyikről a másikra, azt tapasztalhatták, hogy a Skoda csomagtartója nyitva, illetve zárva van.
 
De vajon honnan tudták, hogy hányas csatornára van beprogramozva az emberek készüléke? A videóból az derül ki, hogy a lengyel emberek többségénél a TVP1-es adó az 1-es csatornán, a TVP2-es pedig a 2-es csatornán van – mivel ez a két legrégebben működő csatorna, amik már a kommunista időszakban is elérhetőek voltak.  Ebből kifolyólag biztosan sok embernél működött a dolog, így a kreatív akció elérte célját.  Az már teljesen más kérdés, hogy egyetlen termékelőny mennyire keltheti fel a tévénézők figyelmét, de most nem is ez a fontos. A lényeg, hogy nekünk – reklámimádó emberkéknek – megmutatták, a televízióban is rejlenek még kreatív lehetőségek.