Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (7) állat (7) ambient (32) animáció (8) array (287) augmented reality (5) autó (15) axe (3) bank (4) banner (3) beteg (2) botrány (8) brandfestival (4) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (6) celeb (3) coca cola (4) diesel (2) divat (4) dm (4) élelmiszer (2) élményhajsza (321) erőszak (3) erotika (17) erotikus (2) facebook (13) felnőtt (4) film (145) flashmob (4) foci (12) gerilla (10) greenpeace (2) hajléktalan (2) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) horror (2) humor (25) ikea (2) interaktív (3) internet (30) ipad (2) iphone (6) játék (5) jézus (2) kampány (2) karácsony (3) környezetbarát (2) közösség (3) közösségi (2) közösségi média (12) köztér (2) lee (2) lopás (2) lottó (2) marketing (3) mcdonalds (3) média (3) meztelen (6) microsite (13) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (2) nike (3) nokia (3) nsfw (16) online (5) óriásplakát (4) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pepsi (3) peta (3) philips (2) politika (4) print (9) rap (2) red bull (2) reklám (323) retro (8) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (8) sport (7) super bowl (6) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (60) technológia (4) telekommunikáció (7) trendvekker (19) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (3) ügyvéd (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (49) vírusfilm (50) vírusvideó (12) volkswagen (3) youtube (3) zene (23) Összes tag

Barátság


Dugd meg a női barátokat is

2010.10.07. 10:14 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám film axe

Az Axe idáig is úgy tekintett a csajokra, mint megszerezhető prédákra, akik a termék illatától azonnal bevadulnak és a férfiakra vetik magukat. Megszámlálhatatlanul sok kampány épített erre a koncepcióra, de Brazíliában még ennél is tovább mentek. A dél-amerikai országban ugyanis azt sugallják a potenciális vásárlóknak, hogy az idegen nők mellett a női barátokat is csábítsák el, azaz fektessék le.
 
A kampányhoz készült reklámfilmekben a lúzer alkatú főszereplők és azok macsó énjei jelennek meg, akik megtanítják a srácoknak, hogyan is kell bánni a barátnőkkel. Az „Ex-barát” nevű termék egy igen szűk célcsoportot szólít meg: azokat a szerencsétleneket, akik már nem is ábrándoznak arról, hogy egy ismeretlennel jönnek össze, csupán a meglévő baráti társaság egyedeiből remélnek (szex)partnert.
 
Persze lehetne az egész egy vicc, de ahhoz túlságosan lapos, nincs benne a kellő humor vagy összekacsintás. Nagyon kíváncsiak lennénk, hogy kik lesznek azok, akik ezek után leemelik a terméket a polcról, majd pironkodva kifizetik a kasszánál. 


Spórolj a vízzel, zuhanyozz másokkal!

2010.04.23. 10:34 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza viral társadalmi célú reklám facebook film axe

A tegnapi Föld Napja alkalmából a kanadai Axe elindított egy kezdeményezést, amivel nagyban mérsékelni lehetne planétánkon a vízfogyasztást. Erre pedig azért van szükség, mert ha kifogy a vízkészletünk, drasztikusan csökkenni fog a vízparkok látogatottsága, valamint az olyan sportágak is kihalnak majd, mint a szinkronúszás. Ezt pedig nem hagyhatjuk!
 
Mivel az Axe jól tudja, hogy az emberek semmilyen komoly életmódváltást nem tennének az ügy érdekében, egy nagyon egyszerű, mégis praktikus megoldással rukkolt elő. „Tegyél végre valamit! Vegyél le minden ruhát és zuhanyozz másokkal” – szól a reklámban az utasítást, amely olyan hitelesen van tálalva, hogy az ember egy pillanatra tényleg elgondolkodik.  De miért jó ez?  Azért mert ha közösen tusolsz a hasonló gondolkodású ismerőseiddel – vagy netán teljesen ismeretlenekkel –, akkor óriási mértékben csökkenteni tudod a tisztálkodásod alatt elpazarolt vizet. Öt külön zuhanyzó ember 1500 liter vizet fogyaszt, míg ha együtt vannak csupán 300-at.
 
A kampányra csak egyvalamit tudunk mondani: zseniális. Ilyen humorosan, egyszerűen és költséghatékonyan tálalni egy valódi problémát miközben maximálisan a márka van a középpontban, az már szinte művészet. A koncepció tökéletesen illik az Axe hosszú ideje tartó „nőfaló” imidzsébe, ráadásul nagyszerűen is van időzítve. Az egyszerű rajzok, a szexi hangú narrátor és az egész hülyeség nagyon egyben van. Ráadásul a kampány többet is kínál egy filmnél, hiszen a márka létrehozott egy Facebook alkalmazást is, amivel konkrétan meg tudod hívni a barátaidat, vagy totál idegeneket egy közös pancsolásra. (A márkának máris 14 ezer rajongója/lájkolója van.)
 
Próbáld ki te is, zuhanyozz másokkal! Csak arra ügyelj, hogy pasik ne kerüljenek a csapatba!  

Share/Bookmark


Axe = Sex

2009.10.16. 14:18 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám vírusvideó axe szex

Ha bárkinek is kételye lett volna idáig az Axe nőkre gyakorolt hatásával kapcsolatosan, az most meg fog lepődni, hiszen az alant lévő vírusfilmben egy igazi bombázó mesél őszintén a termék vadító előnyeiről. Ráadásul mindezt annyira hitelesen és nagy átéléssel adja elő, hogy az ember egy pillanatra tényleg elhiszi a hallottakat. 
A szabadszájú és őszinte, néha már-már perverz monológban a hölgy olyan dolgokat is mondd, amiért nem csak a versenyhivatal, de a nőjogi szervezetek is azonnal széttépnék a márkát. Az interneten azonban szerencsére nem igen kell az efféle dolgokkal törődni – a lényeg, hogy terjedjen a videó, a többi meg úgyis reklám-bullshit.