Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (7) állás (2) állat (7) ambient (34) animáció (8) array (260) augmented reality (5) autó (15) axe (3) bank (4) banner (3) beteg (2) botrány (12) brandfestival (4) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (6) celeb (3) chatroulette (2) coca cola (5) diesel (2) divat (4) dm (4) élelmiszer (2) élményhajsza (338) erőszak (3) erotika (18) erotikus (2) facebook (16) felnőtt (4) film (145) flashmob (4) foci (12) gerilla (11) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) horror (3) humor (25) ikea (2) interaktív (6) interjú (3) internet (30) ipad (2) iphone (6) játék (5) jézus (2) kampány (2) karácsony (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (3) közösségi (3) közösségi média (18) köztér (2) lee (2) lopás (2) lottó (2) márka (2) marketing (3) mcdonalds (4) média (4) meztelen (7) microsite (15) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (4) nike (3) nokia (3) nsfw (17) online (5) óriásplakát (4) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (3) politika (4) print (12) rap (2) red bull (2) reklám (342) retro (8) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (9) sport (8) statisztika (2) super bowl (6) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (65) technológia (4) telekommunikáció (7) trendvekker (23) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (4) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (54) vírusfilm (50) vírusvideó (12) volkswagen (3) youtube (5) zene (25) Összes tag

Barátság


Szoknyás nők és férfiak

2011.02.09. 10:17 - ad-renalin

Címkék: reklám humor

Nem igazán a skótoknak találták ki az Angostura rum óriásplakátjait: az alkoholgyártó legújabb kampányában ugyanis vicces párhuzamot von a szoknyát viselő férfiak és nők között. "Skóciában a férfiak szoknyában táncolnak - Trinidadon a férfiak szoknyát viselő nőkkel táncolnak" - áll az idézet.

Persze a célzott piszkálódás nem véletlen: a kampány célja ugyanis a trinidadiak visszacsábítása a helyi nedűkre a scotch helyett. A skótok pedig tiltakoznak: az egyik legnagyobb kiltgyártó vezetője például azt nyilatkozta: "a legtöbben tudják, hogy a kilt nem szoknya, és helye van a történelemben. Az a kevés ember pedig, aki szoknyaként hivatkozik rá, egyszerűen idóta".

Kíváncsian várjuk az ellen-rumreklámot.


A legszexibb biztosító reklám

2011.01.14. 15:54 - ad-renalin

Címkék: reklám film biztosító

Egy laza és szexi reklámfilmmel zárjuk a hetet, köszönhetően egy romániai biztosítótársaságnak, az osztrák székhelyű Vienna Insurance Group-nak. Bár nem teljesen értjük pontosan mi történik, annyi biztos, hogy odaát érdemes karambolozni – főleg ha ilyen lengén öltözött zsaruk jönnek helyszínelni. 


Peep-show a kirakatban

2010.10.05. 10:49 - ad-renalin

Címkék: reklám ambient erotika divat

Az amerikai Daffy’s ruhamárka egy meglehetősen pikáns akcióval próbálta felhívni a figyelmet az őszi kollekciójára. A New York-i üzletének kirakatába női- és egy férfi modelleket rakott, akik az utcán kószáló emberek szeme láttára cserélgették a ruháikat. A nőzők sms-ben kommunikálhattak a modellekkel, akik megtettek (majdnem) bármit, amit kértek tőlük.
 
Nem ez az első alkalom, hogy egy ruhamárka embereket költöztet egy kirakatba. Tavaly karácsonykor az XOXO modelljei örvendeztették meg a férfiakat. Abban a kampányban talán több craft volt, mint ebben.


Hárommellű nő Media Markt reklámon

2010.09.13. 11:26 - ad-renalin

Címkék: reklám botrány erotika orosz

Óriási botrányt kavart 2002-ben a Media Markt németországi reklámkampánya, mivel a kreatívokon egy három mellű nő pózolt falatnyi melltartóban.  Az ötvenszázalékos kebeltöbbletű, mélyen dekoltált hölgy 15 ezer plakáton volt látható és a következő üzenetet hirdette: „Több van benne, mint gondolnánk". A lakosság – nem meglepő módon – felháborodással fogadta az ötletet. Főként hölgyek panaszkodtak az áruházláncnál, amely ezért jobbnak látta a tervezettnél hamarabb leszedni az összes plakátot.
 
Azt hihetnénk, hogy a multi tanult az esetből, de nem. Nyolc évvel később elsütötte ugyanazt a poént, pár ezer kilométerrel arrébb, Oroszországban. A kulcsvizuál és a szlogen megegyezik, mindössze a szőkét cserélték le egy barnára. Egyelőre nincs információnk a fogadtatásról, de ismerve az ottani állapotokat, nem lennénk meglepve, ha siker koronázná a kampányt. Az orosz reklámokban ugyanis manapság minden az erotikáról, szexről, csöcsökről és popsikról szól. Szerintetek itthon milyen fogadtatása lenne? Hülyének vagy torznak jobb lenni?
 
Az első kép egy óriásplakátról készült, a többi pedig a márka orosz honlapján.
 
 

Zuhanyoznál Mahír oszlopban?

2010.08.26. 12:30 - ad-renalin

Címkék: reklám gerilla meztelen

A Palmolive moszkvai gerillaakciójában szereplő hölgy bizony nem tudott ellenállni, lezuhanyozott. A város szívében lévő, márkázott reklám-zuhanyzóba olyan természetességgel mászott be, mintha csak a fürdőszobájában lenne. Nem zavarta, hogy emberek tucatjai bámulták, ledobta ruháit és nekilátott a tisztálkodásnak.
 
Kb. ennyiből állt az akció, ami után a szexi hostess olyan gyorsan távozott, ahogy megjelent. A videó biztosan keringene a nagyobb videómegosztókon, csakhogy nem rakta fel senki. Ezért vagyunk kénytelenek mi is továbbítani titeket arra az egyedüli oldalra, ahol megtalálható az összeállítás.

 


Merev Sólyom és Álló Bika

2010.07.28. 13:09 - ad-renalin

Címkék: nsfw print reklám durex

Kevésbé találnánk ütősebb kampányt R-ekció rovatunkba, mint az alant látható Durex printeket, melyeken erektáló hímtagok díszelegnek, mégpedig állatnak álcázva. A meglehetősen sokkoló reklámokat az óvszergyártó egy belga humormagazinban tette közzé, ahol az olvasók legnagyobb meglepetésére testfestett szerszámok népszerűsítették a Pleasure Max termékcsaládot.  „Ereszd szabadjára a vadállatot!” – szól a headline, ami humorosan köti össze a látottakat a termékkel.
 
Mivel ebben a rovatban többnyire a férfiaknak kedvezünk, most úgy gondoltuk, hogy itt az ideje a női szíveket is megdobogtatni. Csajok, ti szívesen huncutkodnátok két ilyen állattal?  :)
 
Csak 18 éven felülieknek!
Katt a képekre a cenzúrázatlan verziókért!
 

via: copyranter 

Szexi munkáscsajok

2010.05.05. 12:16 - ad-renalin

Címkék: gerilla reklám szexi erotika

Ki gondolná, hogy egy építkezésen nem csak megizzadt, szőrős testű férfiak dolgoznak, hanem bugyira és melltartóra vetkőzött csajok is? A fehérneműket forgalmazó Marisa Lingerie legújabb gerillaakciójában pedig pont ez történik. A márka legújabb boltjának építése közben a helyszínt elkerítő falra egy lyukat vágtak, amin keresztül a járókelők szexi csajokat kukkolhattak.
 
A rendkívül olcsó és egyszerű akció minden bizonnyal emlékezetes élménypont volt a férfiak számára, ám az igazi célcsoportnak, a nőknek már kevésbé. Persze nem ez az első ilyen márka, amely a férfiakat szólítja meg, így nem mondhatjuk, hogy nagyot hibáztak, de mégsem ez lesz az év kampánya.
 
A csajok munkásságát és a kukkoló emberek ábrázatát most ti is megnézhetitek. 


Átcsúszott egy bimbó a Youtube-on

2010.04.15. 16:49 - ad-renalin

Címkék: reklám erotika film

Az alant látható reklám – melyet a fehérneműket forgalmazó Forrest & Bob jegyez – több mint 2 hónapja van fent a Youtube-on, pedig szabály sért. Na, nem kell semmi durvára gondolni, csupán egy-két bimbóvillantás látható a videóban, de az mindent megér.
 
A Sarah Grünewald főszereplésével készült image filmben a modell egy autóban fetreng erotikusan, miközben kemény electroclash zene (vagymi?) dübörög a háttérben. Az biztos, hogy szexire sikerült a végeredmény, a férfiakat biztosan megfogták. Tömött sorok fognak állni a kasszáknál...a csaj telefonszámáért.


Csak seggek, vagy reklámok?

2010.03.03. 10:15 - ad-renalin

Címkék: vírusfilm erotika meztelen

Az a furcsa a hozzánk hasonló – új típusú – reklámfanatikusokban, hogy sokszor még abban vírusfilmet is látunk, amibe nem kéne. Az interneten és a videómegosztókon keringő mozgóképek sokszor nem többek, mint egy átlagember home videói, ám a szakma mégis reklámot vél bennük felfedezni.
 
Itt van kapásból két ilyen film is, melyekről nem lehet teljes bizonyossággal eldönteni, hogy reklámok-e vagy sem.  Érdekességük, hogy mindkettőben a szexualitást használják fel, amely köztudottan az egyik leggyorsabban terjedő tartalom a neten – talán ez is azt bizonyítja, hogy többről lehet szó, mint amatőr felvételekről.
 
Az elsőben egy gyönyörű amerikai modell, Tahiticora játszik egy Xbox játékkal, háttal a kamerának, ezzel is megmutatva formás hátsóját. Pesze valaki véletlenül mindezt filmre veszi és csak úgy felrakja a netre... A videót már 300 ezerren látták, pedig csak pár napja van fent az oldalon. Erről a filmről tényleg nehéz eldönteni, hogy vajon reklám célzattal készült-e vagy sem.
 

A második videóról ellenben már nagyobb bizonyossággal állíthatjuk, hogy vírusfilmnek készült. A meztelenül edző párocskán nincs semmilyen ruha, leszámítva a Reebok cipőket, amik viszont szépen láthatóak. A másik érv a vírus mellett, hogy a sportszereket forgalmazó világmárka mostanában megint ráment az edzés és a formás idomok kommunikálására.  A harmadik és legerősebb bizonyíték, hogy ki vannak kockázva az intim testrészek, márpedig egy kukkoló nem fogja erre venni a fáradtságot.
 

Ha ezek tényleg reklámok, akkor az csak azt bizonyítja, hogy a márkák ügynökségei jól végzik a dolgukat és visszatértek a klasszikus vírusfilmekhez, ahol sokszor csak eldugva lehetett megtalálni a márkát, a szituáció vitte a sztorit a hátán.
 
Ti mit gondoltok a filmekről?

Playboy casting

2010.02.03. 15:09 - ad-renalin

Címkék: reklám viral erotika playboy

Hölgyeim, itt az alkalom, hogy Playboy címlapra kerüljetek! Ha szeretnétek, hogy  otthonotokban, a számítógép előtt készüljön rólatok egy igényes fotósorozat, nincs más dolgotok, mint ellátogatni a Casting Playboy oldalára, ahol egy profi fotós instrukciói alapján pózolhattok. És csak rajtatok múlik, hogy mennyit mutattok.
 
Miről van szó? Az argentin Nyuszis magazin legújabb víruskampányáról, amely fantasztikusan használja ki az internet és a közösségi média erejét. A bevállalós hölgyeknek csupán egy webkamerára van szükségük, és máris úgy érezhetik magukat, mintha egy profi műteremben lennének, profi stábbal. Ha elkészült a fotósorozat, ki lehet válogatni a legjobbakat, amiket aztán a barátok és a netezők is pontozhatnak. És csak most jön a java: a következő argentin Playmate az lesz, aki a legtöbb voksot kapja. Innentől kezdve már túlnő az akció egy egyszerű kis reklámon, casting lesz belőle, aminek komoly tétje és motiváló ereje van.
 
Amellett, hogy a kampány zseniálisan vegyíti a közösségi és vírus funkciókat, az is külön öröm számunkra, hogy a webkamerát is használja. Hiszen manapság már egyre több embernek van ilyen szerkezete (laptopokban már alaptartozék), így ha elég jó a kreatív ötlet, a megcélzottak be fogják kapcsolni. Kíváncsian várjuk, hány jelentkező akad, illetve, hogy mennyit mutatnak majd meg magukból.


Hardcore pornó óriásplakáton

2010.01.25. 12:15 - ad-renalin

Címkék: erotika nsfw kültér

Különleges élményben lehetett része azoknak az oroszoknak, akik múlt héten Moszkva egyik forgalmas autópályáján kocsikáztak. Pár vicces kedvű hacker ugyanis megbabrálta az út szélén lévő videó-óriásplakátot, melyen így 2 percig kemény pornó ment – jócskán lelassítva ezzel a forgalmat.
 
Az eseményről készült egy rövid kis videó, melynek köszönhetően ti is megcsodálhattjátok, milyen érzés lehet egy ilyen hatalmas felületen (9x6 méter) pajzán dolgokat nézni.
 
A felelősöket egyelőre még nem kerítették kézre, bár a rendőrség – állítólag – kiemelt ügyként kezeli az incidenst. Sok sikert kívánunk hozzá! Addig is, járjon minden prűd ember csukott szemmel, mert lehet, hogy a hackerek Budapestre jöttek, és nemsokára talán a Skálánál vagy a metróaluljárókban "örvendeztetik" meg a népet.
 
A videó megtekintését csak 18 éven felülieknek ajánljuk!

 

Ashley Greene levetkőzött

2010.01.12. 13:25 - ad-renalin

Címkék: reklám erotika

Levetkőzött Ashley Greene, a népszerű Twilight sorozat főszereplőnője. A csinos sztár az amerikai SoBeLife Water nevű üdítőital márka kedvéért cserélte ruháit testfestékre, melyekben legalább annyira szexis, mint ha nem lenne rajta semmi – legalábbis ezt szerették volna elhitetni az emberekkel a reklámkampány készítői, akik ennyi erővel sima fürdőruhában is fényképezhették volna Ashleyt.
 
A többnyire gyíkokkal és celebekkel kampányoló márka persze jól tudja, hogy a "meztelen" és "levetkőzőtt" kifejezés sokkal több kattintást eredményez, mint a sima "fotósorozat". Ettől függetlenül tényleg született néhány igényes és szexi kép, melyeket megnézhettek itt
 
 
 
A fotózásról készült videó: