Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (3) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (7) állás (2) állat (8) ambient (39) animáció (8) array (232) augmented reality (5) autó (15) axe (4) bank (4) banner (3) beteg (3) botrány (12) brandfestival (4) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (7) celeb (4) chatroulette (2) coca cola (5) diesel (3) divat (4) dm (5) élelmiszer (2) élményhajsza (356) erőszak (3) erotika (20) erotikus (2) facebook (19) felnőtt (4) fesztivál (2) film (150) flashmob (4) foci (14) gerilla (14) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) horror (3) humor (25) ikea (2) interaktív (6) interjú (5) internet (32) ipad (2) iphone (7) játék (5) jézus (2) kampány (3) karácsony (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (3) közösségi (3) közösségi média (21) köztér (2) lee (2) lopás (3) lottó (2) márka (2) marketing (3) mcdonalds (5) média (4) meztelen (8) microsite (16) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (6) nike (3) nokia (3) nsfw (19) online (5) óriásplakát (5) orosz (2) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (3) politika (4) print (14) rap (2) red bull (2) reklám (363) retro (8) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (10) sport (9) statisztika (3) super bowl (6) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (67) technológia (4) telekommunikáció (7) trendvekker (27) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (4) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (62) vírusfilm (53) vírusvideó (12) volkswagen (3) youtube (5) zene (25) Összes tag

Barátság


Szoknyás nők és férfiak

2011.02.09. 10:17 - ad-renalin

Címkék: reklám humor

Nem igazán a skótoknak találták ki az Angostura rum óriásplakátjait: az alkoholgyártó legújabb kampányában ugyanis vicces párhuzamot von a szoknyát viselő férfiak és nők között. "Skóciában a férfiak szoknyában táncolnak - Trinidadon a férfiak szoknyát viselő nőkkel táncolnak" - áll az idézet.

Persze a célzott piszkálódás nem véletlen: a kampány célja ugyanis a trinidadiak visszacsábítása a helyi nedűkre a scotch helyett. A skótok pedig tiltakoznak: az egyik legnagyobb kiltgyártó vezetője például azt nyilatkozta: "a legtöbben tudják, hogy a kilt nem szoknya, és helye van a történelemben. Az a kevés ember pedig, aki szoknyaként hivatkozik rá, egyszerűen idóta".

Kíváncsian várjuk az ellen-rumreklámot.


A legszexibb biztosító reklám

2011.01.14. 15:54 - ad-renalin

Címkék: reklám film biztosító

Egy laza és szexi reklámfilmmel zárjuk a hetet, köszönhetően egy romániai biztosítótársaságnak, az osztrák székhelyű Vienna Insurance Group-nak. Bár nem teljesen értjük pontosan mi történik, annyi biztos, hogy odaát érdemes karambolozni – főleg ha ilyen lengén öltözött zsaruk jönnek helyszínelni. 


Peep-show a kirakatban

2010.10.05. 10:49 - ad-renalin

Címkék: reklám ambient erotika divat

Az amerikai Daffy’s ruhamárka egy meglehetősen pikáns akcióval próbálta felhívni a figyelmet az őszi kollekciójára. A New York-i üzletének kirakatába női- és egy férfi modelleket rakott, akik az utcán kószáló emberek szeme láttára cserélgették a ruháikat. A nőzők sms-ben kommunikálhattak a modellekkel, akik megtettek (majdnem) bármit, amit kértek tőlük.
 
Nem ez az első alkalom, hogy egy ruhamárka embereket költöztet egy kirakatba. Tavaly karácsonykor az XOXO modelljei örvendeztették meg a férfiakat. Abban a kampányban talán több craft volt, mint ebben.


Hárommellű nő Media Markt reklámon

2010.09.13. 11:26 - ad-renalin

Címkék: reklám botrány erotika orosz

Óriási botrányt kavart 2002-ben a Media Markt németországi reklámkampánya, mivel a kreatívokon egy három mellű nő pózolt falatnyi melltartóban.  Az ötvenszázalékos kebeltöbbletű, mélyen dekoltált hölgy 15 ezer plakáton volt látható és a következő üzenetet hirdette: „Több van benne, mint gondolnánk". A lakosság – nem meglepő módon – felháborodással fogadta az ötletet. Főként hölgyek panaszkodtak az áruházláncnál, amely ezért jobbnak látta a tervezettnél hamarabb leszedni az összes plakátot.
 
Azt hihetnénk, hogy a multi tanult az esetből, de nem. Nyolc évvel később elsütötte ugyanazt a poént, pár ezer kilométerrel arrébb, Oroszországban. A kulcsvizuál és a szlogen megegyezik, mindössze a szőkét cserélték le egy barnára. Egyelőre nincs információnk a fogadtatásról, de ismerve az ottani állapotokat, nem lennénk meglepve, ha siker koronázná a kampányt. Az orosz reklámokban ugyanis manapság minden az erotikáról, szexről, csöcsökről és popsikról szól. Szerintetek itthon milyen fogadtatása lenne? Hülyének vagy torznak jobb lenni?
 
Az első kép egy óriásplakátról készült, a többi pedig a márka orosz honlapján.
 
 

Zuhanyoznál Mahír oszlopban?

2010.08.26. 12:30 - ad-renalin

Címkék: reklám gerilla meztelen

A Palmolive moszkvai gerillaakciójában szereplő hölgy bizony nem tudott ellenállni, lezuhanyozott. A város szívében lévő, márkázott reklám-zuhanyzóba olyan természetességgel mászott be, mintha csak a fürdőszobájában lenne. Nem zavarta, hogy emberek tucatjai bámulták, ledobta ruháit és nekilátott a tisztálkodásnak.
 
Kb. ennyiből állt az akció, ami után a szexi hostess olyan gyorsan távozott, ahogy megjelent. A videó biztosan keringene a nagyobb videómegosztókon, csakhogy nem rakta fel senki. Ezért vagyunk kénytelenek mi is továbbítani titeket arra az egyedüli oldalra, ahol megtalálható az összeállítás.

 


Merev Sólyom és Álló Bika

2010.07.28. 13:09 - ad-renalin

Címkék: nsfw print reklám durex

Kevésbé találnánk ütősebb kampányt R-ekció rovatunkba, mint az alant látható Durex printeket, melyeken erektáló hímtagok díszelegnek, mégpedig állatnak álcázva. A meglehetősen sokkoló reklámokat az óvszergyártó egy belga humormagazinban tette közzé, ahol az olvasók legnagyobb meglepetésére testfestett szerszámok népszerűsítették a Pleasure Max termékcsaládot.  „Ereszd szabadjára a vadállatot!” – szól a headline, ami humorosan köti össze a látottakat a termékkel.
 
Mivel ebben a rovatban többnyire a férfiaknak kedvezünk, most úgy gondoltuk, hogy itt az ideje a női szíveket is megdobogtatni. Csajok, ti szívesen huncutkodnátok két ilyen állattal?  :)
 
Csak 18 éven felülieknek!
Katt a képekre a cenzúrázatlan verziókért!
 

via: copyranter 

Az NSFW oroszok

2010.06.24. 12:19 - ad-renalin

Címkék: reklám nsfw erotika orosz

Úgy tűnik, hogy Oroszországban manapság minden az erotikáról, a csajokról és a meztelenségről szól – legalábbis a reklámokban. De hát „Sex sells” vagy, ahogy az oroszok mondják, „Eкс Nродает”. Szinte nincs olyan termék vagy szolgáltatás, amit ne próbálnának meg némi csöccsel vagy csajokkal eladni az embereknek. A következőkben megmutatjuk nektek, hogy a ruszkik miként is reklámoznak sört, légitársaságot, ásványvizet, vodkát, gumikereket, sőt még hamburgert is. Figyelem, mint ahogy a post címe is sugallja, NSFW tartalom következik, csak 18 éven felüliek olvassanak tovább.
 

Karambolozó cicik

2010.06.15. 17:02 - ad-renalin

Címkék: reklám vírusfilm nsfw meztelen

Alig akad olyan márka a világon, amelyik ne használta volna fel legalább egyszer az életében a reklámok legősibb fegyverét, a figyelemfelkeltés nagymesterét: a csöcsöket. Hiszen árulnak így ruhát, fehérneműt, szivart, internetet, testápolót, és még rengeteg egyéb terméket. (Az R-ekció rovatunkban kifejezetten ezeket a megjelenéseket gyűjtjük.)
 
Olyat azonban még mi sem láttunk, hogy egy biztosítótársaság alkalmazta volna a női test eme csodálatos remekművét. De most végre ez is megtörtént, hiszen az orosz RGS Biztosító egy meglepően kebel-dús vírusfilmmel népszerűsíti magát a világhálón. Ráadásul itt a meztelenség nem teljesen öncélú, mivel fontos szerepet játszik az üzenet megértésében. A didikre festett járművek úgy karamboloznak, hogy néha még egy bimbó is beleremeg.
 
De vajon mi a tanulság? Talán az, hogy ne nézzünk melleket vezetés közben? Vagy az, hogy a testfestés szép dolog? Netán az, hogy egy óriási mellre egy honlapcím is ráfér? Nem tudjuk, de őszintén szólva nem is érdekel senkit… 


Petting, árkon-bokron át

2010.06.01. 16:18 - ad-renalin

Címkék: erotika reklám film axe

Előre leszögezzük, hogy egy régebbi reklámról lesz szó, de mivel az R-ekció rovatunkban úgysem feltétlen a frissességen van a hangsúly, ez a darab tökéletesen passzol a repertoárba.
 
Ez az Axe film minimum 3 éves és feltehetően az amerikai piacra lett forgatva, ám a sugárzást követően betiltották, mivel túl sok benne az erotika és a smárolás. Pedig a spot pont ezek miatt jó – legalábbis férfiszemmel nézve – és teljesen passzol a márka eddig megszokott kommunikációjához. Kicsit hímsoviniszta, kicsit szexista, viszont nagyon humoros és rendkívül szórakoztató.  Ajánljuk mindenkinek, nem csak férfiaknak!
 

Elnézést kérünk a minőségért, nem találtunk jobb verziót.


Szexi munkáscsajok

2010.05.05. 12:16 - ad-renalin

Címkék: gerilla reklám szexi erotika

Ki gondolná, hogy egy építkezésen nem csak megizzadt, szőrős testű férfiak dolgoznak, hanem bugyira és melltartóra vetkőzött csajok is? A fehérneműket forgalmazó Marisa Lingerie legújabb gerillaakciójában pedig pont ez történik. A márka legújabb boltjának építése közben a helyszínt elkerítő falra egy lyukat vágtak, amin keresztül a járókelők szexi csajokat kukkolhattak.
 
A rendkívül olcsó és egyszerű akció minden bizonnyal emlékezetes élménypont volt a férfiak számára, ám az igazi célcsoportnak, a nőknek már kevésbé. Persze nem ez az első ilyen márka, amely a férfiakat szólítja meg, így nem mondhatjuk, hogy nagyot hibáztak, de mégsem ez lesz az év kampánya.
 
A csajok munkásságát és a kukkoló emberek ábrázatát most ti is megnézhetitek. 


Átcsúszott egy bimbó a Youtube-on

2010.04.15. 16:49 - ad-renalin

Címkék: reklám erotika film

Az alant látható reklám – melyet a fehérneműket forgalmazó Forrest & Bob jegyez – több mint 2 hónapja van fent a Youtube-on, pedig szabály sért. Na, nem kell semmi durvára gondolni, csupán egy-két bimbóvillantás látható a videóban, de az mindent megér.
 
A Sarah Grünewald főszereplésével készült image filmben a modell egy autóban fetreng erotikusan, miközben kemény electroclash zene (vagymi?) dübörög a háttérben. Az biztos, hogy szexire sikerült a végeredmény, a férfiakat biztosan megfogták. Tömött sorok fognak állni a kasszáknál...a csaj telefonszámáért.


Csak seggek, vagy reklámok?

2010.03.03. 10:15 - ad-renalin

Címkék: vírusfilm erotika meztelen

Az a furcsa a hozzánk hasonló – új típusú – reklámfanatikusokban, hogy sokszor még abban vírusfilmet is látunk, amibe nem kéne. Az interneten és a videómegosztókon keringő mozgóképek sokszor nem többek, mint egy átlagember home videói, ám a szakma mégis reklámot vél bennük felfedezni.
 
Itt van kapásból két ilyen film is, melyekről nem lehet teljes bizonyossággal eldönteni, hogy reklámok-e vagy sem.  Érdekességük, hogy mindkettőben a szexualitást használják fel, amely köztudottan az egyik leggyorsabban terjedő tartalom a neten – talán ez is azt bizonyítja, hogy többről lehet szó, mint amatőr felvételekről.
 
Az elsőben egy gyönyörű amerikai modell, Tahiticora játszik egy Xbox játékkal, háttal a kamerának, ezzel is megmutatva formás hátsóját. Pesze valaki véletlenül mindezt filmre veszi és csak úgy felrakja a netre... A videót már 300 ezerren látták, pedig csak pár napja van fent az oldalon. Erről a filmről tényleg nehéz eldönteni, hogy vajon reklám célzattal készült-e vagy sem.
 

A második videóról ellenben már nagyobb bizonyossággal állíthatjuk, hogy vírusfilmnek készült. A meztelenül edző párocskán nincs semmilyen ruha, leszámítva a Reebok cipőket, amik viszont szépen láthatóak. A másik érv a vírus mellett, hogy a sportszereket forgalmazó világmárka mostanában megint ráment az edzés és a formás idomok kommunikálására.  A harmadik és legerősebb bizonyíték, hogy ki vannak kockázva az intim testrészek, márpedig egy kukkoló nem fogja erre venni a fáradtságot.
 

Ha ezek tényleg reklámok, akkor az csak azt bizonyítja, hogy a márkák ügynökségei jól végzik a dolgukat és visszatértek a klasszikus vírusfilmekhez, ahol sokszor csak eldugva lehetett megtalálni a márkát, a szituáció vitte a sztorit a hátán.
 
Ti mit gondoltok a filmekről?