Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (4) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (8) állás (3) állat (9) ambient (49) animáció (10) array (165) augmented reality (7) autó (15) axe (4) bank (4) banner (3) beteg (3) botrány (13) brandfestival (4) burger (2) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (7) celeb (4) chatroulette (4) coca cola (5) diesel (4) divat (5) dm (5) élelmiszer (3) élményhajsza (402) erőszak (3) erotika (21) erotikus (2) facebook (22) felnőtt (4) fesztivál (2) film (159) flashmob (4) foci (16) gerilla (16) globális felmelegedés (2) google (2) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) honlap (2) horror (4) humor (27) ikea (2) interaktív (7) interjú (11) internet (36) ipad (2) iphone (7) játék (6) jézus (3) kampány (4) karácsony (3) kommunikáció (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (4) közösségi (4) közösségi média (26) köztér (4) lee (2) lopás (3) lottó (2) magyar (3) márka (2) marketing (4) mcdonalds (6) média (6) meztelen (9) microsite (19) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (11) nike (3) nokia (3) nsfw (20) online (6) óriásplakát (7) orosz (2) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pénzügy (3) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (3) politika (5) print (24) rap (2) red bull (3) reklám (414) retro (8) sajtó (2) samsung (2) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (12) sport (14) statisztika (3) super bowl (7) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (73) technológia (4) telekommunikáció (9) trendvekker (36) turizmus (2) tv (9) üdítő (2) ügynökség (6) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (20) viral (73) vírusfilm (55) vírusvideó (14) volkswagen (3) youtube (6) zene (28) Összes tag

Barátság


Mindenre használható szatyor

2011.02.11. 13:49 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza botrány diesel lee

Amikor a kreatív ötlet nem csak vicces, de még környezetbarát és szórakoztató is egyszerre, fejet kell hajtanunk. A Lee legújabb fogása nem a farmereket reklámozza, inkább arról tesz, hogy hazaérve ne begyűrjük a sarokba a papírszatyrot: van itt könyvtartó, társasjáték, naptár, könyvjelző...csak legyen elég időnk kivagdosni és összerakni őket!

Az elkövető az indiai Happy Creative Services, ők felelősek a Diesel Jeans szolidan botrányos, térdvédős kampányáért (aholis az alant látható csomagolású terméket kapott mindenki a vásárolt ruhák mellé). Khm. Inkább a szatyor.


Facepark-os hülyék

2010.07.27. 10:19 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám diesel facebook viral

A Diesel évek óta ontja magából a rendhagyó kampányokat, melyek néha annyira elborultak, hogy még David Lynch is furcsát álmodna tőlük. Idén sincs ez másképp, hiszen legújabb „Be stupid” koncepciójukkal csupa hülyeségre ösztönözik  az embereket. A kampány, amely a Cannes-i Reklámfesztivál outdoor kategóriájában Grand Prix díjat kapott azt híreszteli, hogy az okosság nem cool, ezért a fiataloknak idiótáknak kell lenniük.
 
Az ötlet zseniális, hiszen a célcsoport nagy része azonosulni tud ezzel a laza, nemtörődöm életérzéssel, melyet az olyan fősorok táplálnak, mint: „Az okos látja, mi történik. A hülye látja, hogy mi történhetne” vagy „Az okos a fejre hallgat. A hülye a szívére”.  Szóval a printeken a kampány abszolút az emocionális oldaláról közelíti meg a vásárlókat, ami a fiataloknál manapság tutira befutó.
 
 
És hogy mindez a valóságban is megvalósuljon, a ruhamárka egy eseményt szervezett, amelyen a digitalizációt kiáltották ki ellenségnek. Így lett trendi az analóg, aminek következtében egy egész seregnyi fiatal látogatott el a Faceparkba, ahol minden olyan, mint a Facebookon, csak éppen élőben. „Ahelyett, hogy a gép előtt pazarolnánk az időnket, inkább a parkban pazaroljuk” – szól a hivatalos közlemény. A németországi buliba csak azok léphettek be, akik kartonból profiloldalt készítettek maguknak, és úgy beszélgettek, buliztak a többiekkel. (Érdemes megnézni a microsite fotógalériáját!)
 
 
Annak ellenére, hogy némi paradoxon fedezhető fel a kampányban – hiszen digitális és közösségi médiumokon szólították meg a fiatalokat – nagyon ötletes és szórakoztató eseményt találtak ki, amelyre mi is szívesen elnéztünk volna. Vigasztalásul azonban itt van a buliról egy összefoglaló videó, ami virálisan is egész szépen teljesít a neten.  


A test nélküli ember

2009.11.02. 17:49 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám viral diesel

Engedjétek meg, hogy bemutassuk Enrique Carboni-t, a férfit, aki test nélkül jött a világra. Az 1982-ben született argentin fiú csupán egy fejként látta meg a napvilágot, ezzel is sokkolva az akkori tudományt, ami nem jósolt sok időt neki. De a tudomány tévedett, a „labda fiú” felcseperedett, és most már építészmérnökként dolgozik a fővárosban Isabellel, a barátnőjével.
 
Kalandos életének azonban még koránt sincs vége, hiszen elhatározta, hogy szerez magának egy testet, s így végre teljes életet élhet – szó szerint. Létrehozott egy honlapot, ahol keresi azokat a jószívű embereket, akik felajánlanák a testüket egy transzplantációra. Quique-ről nemrég egy tv riport is készült, melyet közel 400 ezer ember látott a Youtube-on. Reméljük, akad valaki, aki segít majd rajta!

 

Persze mindez csak gyönyörűen kitalált és tálalt marketing bullshit, melyben annyira mélyen van elásva a márka, hogy az szinte már művészet. A rendszeres Adrenalin olvasók sejthetik, hogy melyik az a cég, ami ehhez hasonló szürreális és sokkoló alkotásokkal szokott operálni. Megoldás: a Diesel.
 
A ruhaforgalmazó vállalat idáig is sok őrültséget talált már ki, de talán ez a legaprólékosabban megtervezett víruskampányuk, amely emberek és blogok ezreit hozta lázba. A szinte már L’art pur l’art kategóriába sorolható média hack az ötödik helyet foglalja el az októberi GoViral toplistában – szerintünk megérdemelten.

 


Diesel XXX

2008.09.25. 11:10 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza vírusfilm diesel erotika vicces reklám buli születésnap

A harmincadik születésnapját ünneplő Diesel olyan vírusfilmmel készült, amit garantáltan, több ezren fognak tovább küldeni az ismerőseiknek.  Az szextől TELJESEN mentes, másfél perces szösszenet olyan ötletesen kommunikálja a harmadik X betöltését, hogy majdnem elélveztem a gyönyörtől. :)

A szülinapi videó egyébként egy buli sorozatot reklámoz, amely Londontól Tokióig, 18 városban fogja elkápráztatni az embereket.  Andy Griffith, a Diesel kommunikációs igazgatója azt mondja: „Harminc lenyűgöző évet fogunk megünnepelni a Dieselnél, olyan hatalmas bulikkal, melyek az egész bolygót ámulatba ejtik.”
A bulik a következő városokban lesznek: London, Amszterdam, Barcelona, Peking, Koppenhága, Dubai, Helsinki, Milán, München, New York, Oslo, Párizs, Sau Paulo, Stockholm, Tel Aviv, Tokió és Zürich. 
Bár Budapest nem szerepel az állomások között, a Diesel-nek mégis sikerült másfél élvezetes percet szereznie nekünk. Jó nevetést!