Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (4) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (9) állás (3) állat (10) ambient (54) animáció (10) array (137) augmented reality (7) autó (17) axe (4) bank (4) banner (3) beteg (3) botrány (13) brandfestival (4) burger (2) buzz (2) bys (7) cadbury (2) cannes (8) celeb (4) chatroulette (4) coca cola (5) diesel (4) divat (7) dm (6) egészség (2) élelmiszer (4) élményhajsza (424) erőszak (3) erotika (23) erotikus (2) facebook (22) felnőtt (4) fesztivál (3) film (164) flashmob (4) fmcg (3) foci (16) gerilla (18) globális felmelegedés (2) google (2) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) honlap (2) horror (4) humor (27) ikea (2) interaktív (8) interjú (12) internet (40) ipad (2) iphone (9) játék (7) jézus (3) kampány (4) karácsony (3) kommunikáció (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (4) közösségi (4) közösségi média (26) köztér (4) lee (2) lopás (3) lottó (2) magyar (3) márka (2) marketing (4) mcdonalds (6) média (6) meztelen (9) microsite (19) modell (2) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (13) nike (3) nokia (3) nsfw (20) online (6) óriásplakát (7) orosz (2) őrült (2) óvszer (2) pályázat (2) paródia (2) pénzügy (3) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (4) politika (5) print (35) rap (2) red bull (3) reklám (437) retro (8) sajtó (2) samsung (3) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (12) sport (14) statisztika (3) super bowl (7) szex (3) szexi (6) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (74) technológia (4) telekommunikáció (10) trendvekker (38) turizmus (2) tv (10) üdítő (2) ügynökség (6) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (22) viral (75) víral (2) vírusfilm (55) vírusvideó (14) vodafone (2) volkswagen (4) youtube (6) zene (28) Összes tag

Barátság


Brutális póker-reklám

2010.11.12. 13:52 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám film nsfw

A PokerStars a világ legnagyobb online pókerterme és egyben a legbiztonságosabb is – állítja a márka aktuális reklámfilmje, amelynek forgatókönyvét akár maga Tarantino is írhatta volna. A vérben és erőszakban tocsogó spotot betiltották külföldön, de szerintünk el sem jutott a premierig.  
 
A filmben egy elit pókerjátszmát láthatunk, ahol a játékosok különös kegyetlenséggel és rafinériákkal vetnek véget egymás életének – ezzel is arra utalva, hogy egy élő pókerjátszma mennyire eldurvulhat.  Van benne mérgezés, gyújtogatás, szúrások és vágások, sőt, még légi támadás is. A narrátor ezzel szemben végig szeretetről és elfogadásról beszél, melyet ellenségeink iránt kell éreznünk (Máté evangéliuma, 5 fejezet 43.).
 
Annak ellenére, hogy a videó már 10 napja fent van a Youtube-on, idáig még nem tiltották le. Az is meglepő, hogy csak 100 ezer ember látta, ami – figyelembe véve a pókerfanok számát – nagyon kevésnek mondható. Ti mit gondoltok róla?
 
A videó megtekintését csak 18 éven felülieknek ajánljuk! 


Óvd a környezetet, különben megdöglesz

2010.10.06. 16:34 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza társadalmi célú vírusvideó nsfw felnőtt

Nehéz megfelelő szavakat találni az alant lévő reklám láttán, amely annyira sokkoló, hogy nem merték leadni a tévében. A 10:10 szervezet TCR-kampányának célja, hogy rávegye a brit embereket, csökkentsék az ország széndioxid-kibocsájtását 10%-al az idei év végére.  A „No pressure” („Semmi kényszer”) nevű videókban olyan hírességek szerepelnek, mint Gillian Anderson, Peter Crouch, Ledley King és David Ginola, a rendező pedig az a Franny Armstrong, aki a Hülyeség Korát is készítette.
 
A kampány könyörtelenül közelíti meg a fő problémát, azaz a pazarló, széndioxid termelő életmódot, melyet az emberek nagy része folytat. Nem sokkol egy jövőbeli, lepusztult világ képével és nem is próbál meggyőzni senkit arra, hogy változtasson az életmódján. Egyszerűen ultimátumot küld azoknak, akik nem hajlandóak tudomást venni a helyzetről és magasról tesznek az egészre: kinyírja őket.
 
Bár az alapötlet nem rossz és az első videó is nagyot szól, a későbbiekben kicsit ellaposodik az egész. Könyörtelen vérfürdővé válik minden az irodai meetingtől kezdve, a focipályán át egészen a hangstúdióig, ahol felvették a narrációt. Érthető, hogy sokkolni akarták a népet, de talán kicsit túllőttek a célon, ami hosszútávon semmiképp sem tett jó az ügynek. A szervezet weblapján is ott van egy közlemény, amelyben az igazgató bocsánatot kér az emberektől.


Bozótot villant a Greenpeace

2010.09.07. 15:50 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza társadalmi célú reklám viral nsfw

A Greenpeace – szokásához hűen – ismét egy sokkoló kampánnyal próbálja megszólítani a szívük mélyén környezetvédő állampolgárokat, ezúttal Hollandiában. A kampány fő üzenete a természetesség megtartása, legyen szó egy afrikai dzsungelről, egy dél-amerikai esőerdőről, vagy éppen egy női szeméremdombról.
 
Igen, újra elsütötték azt a régi, ezerszer használt klisét, amiben a forest (erdő) szóval utalnak az emberi fanszőrzetre. „Mentsük meg az erdőket” – szól a headline a videók végén. Bár az ötlet elcsépelt, az üzenet mégis hatásos – csak épp az ellenkező irányba. Hiszen, aki megnézi ezeket a „dzsungeleket”, az biztosan hazamegy és előveszi a bozótvágó kést, de legalábbis egy trimmert.
 
A kampányhoz készültek QR kódos épülethálók is, melyekkel az utca emberét sokkolták. Nézzétek meg a videókat, ha van bátorságotok! Van női és férfi verzió is. 


Merev Sólyom és Álló Bika

2010.07.28. 13:09 - ad-renalin

Címkék: nsfw print reklám durex

Kevésbé találnánk ütősebb kampányt R-ekció rovatunkba, mint az alant látható Durex printeket, melyeken erektáló hímtagok díszelegnek, mégpedig állatnak álcázva. A meglehetősen sokkoló reklámokat az óvszergyártó egy belga humormagazinban tette közzé, ahol az olvasók legnagyobb meglepetésére testfestett szerszámok népszerűsítették a Pleasure Max termékcsaládot.  „Ereszd szabadjára a vadállatot!” – szól a headline, ami humorosan köti össze a látottakat a termékkel.
 
Mivel ebben a rovatban többnyire a férfiaknak kedvezünk, most úgy gondoltuk, hogy itt az ideje a női szíveket is megdobogtatni. Csajok, ti szívesen huncutkodnátok két ilyen állattal?  :)
 
Csak 18 éven felülieknek!
Katt a képekre a cenzúrázatlan verziókért!
 

via: copyranter 

Élményhajsza − Fókát ölnek PETA reklámban

2010.07.14. 13:54 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám viral társadalmi célú nsfw

A PETA mindig is nagy híve volt a radikális eszközök és a sokkterápiának. Különösen igaz ez a kommunikációjára, melyet mi sem bizony jobban, mint a legújabb reklámfilmje, amiben kanadai fókák lemészárlását mutatják be teljes naturalisztikussággal.
 
A film az észak-amerikai ország hírnevét akarja sárba tiporni, mivel a kormány nem vet véget ezeknek a kegyetlen és brutális gyilkosságoknak. „Explore elsewhere”, azaz „Fedezz fel máshol” − buzdít a neten útnak indított videó, amiben a nemzeti himnuszt is felhasználták. A sokkoló montázs így nem burkoltan a turistákat szólítja meg, akiknek hiánya elég nagy érvágás lenne a kanadai turizmusnak. A filmet látva kicsit nekünk is megcsappant a bizalmunk az országgal szemben és nem valószínű, hogy egyhamar feledni tudjuk majd a jeleneteket.
 
Persze pont ez volt a célja az állatvédő szervezetnek, amit sokan azzal bírálnak, hogy egyoldalúan mutatja be a helyzetet. Hiszen a kanadai halászati minisztérium és a helyiek szerint a vadászat emberséges és fenntartható, valamint többletbevételt jelent az elszigetelt, halászattal foglalkozó közösségek számára, akik egy évben akár 300 ezer állatot is leölhetnek a keleti partvidéki vadászat során. A fókabőr iránt elsősorban a norvég, az orosz és a kínai divatiparban van hatalmas kereslet, az állatok zsírjából pedig olajt készítenek. A Kanadában gyártott, fókákból készült termékek 30 százaléka kerül az európai piacokra.

Habár a fókák lelövése vagy agyonverése véres munka, a helyi hatóságok − mint mondják − azon vannak, hogy az állatokat gyorsan megöljék és ne szenvedjenek szükségtelenül. A minisztérium több mint 6,4 milliósra becsüli a teljes fókapopulációt. A vadászoknak tilos leölniük azokat a kölyök állatokat, melyek még nem vedlették le puha, fehér bundájukat .
 
Mindezen érvek ellenére a PETA mégiscsak a képi eszközökkel próbálja megfogni és felhergelni a világ népeit (például azzal, hogy a film elején pont egy ilyen fehérbundás fókát mutatnak), amit mi sem fog jobban bizonyítani, mint a Youtube-os videó alatt lévő kommentek armadája.
 
Figyelem! A videó megtekintése csak erős idegzetűeknek ajánlott! 

 


Az NSFW oroszok

2010.06.24. 12:19 - ad-renalin

Címkék: reklám nsfw erotika orosz

Úgy tűnik, hogy Oroszországban manapság minden az erotikáról, a csajokról és a meztelenségről szól – legalábbis a reklámokban. De hát „Sex sells” vagy, ahogy az oroszok mondják, „Eкс Nродает”. Szinte nincs olyan termék vagy szolgáltatás, amit ne próbálnának meg némi csöccsel vagy csajokkal eladni az embereknek. A következőkben megmutatjuk nektek, hogy a ruszkik miként is reklámoznak sört, légitársaságot, ásványvizet, vodkát, gumikereket, sőt még hamburgert is. Figyelem, mint ahogy a post címe is sugallja, NSFW tartalom következik, csak 18 éven felüliek olvassanak tovább.
 

Hamász reklámfilmben embert akasztanak

2010.06.17. 10:50 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza reklám film nsfw politika

Láttunk már sokféle reklámot, sokféle megrendelőtől, de ilyet még soha. Hihetetlen, de az alant lévő (nsfw) filmet a Hamász megrendelésére készítették és a televíziókban sugározzák. A katonai csoportot is fenntartó politikai mozgalom elvi okokból tagadja Izrael létezését, s ezért arra szólít fel minden kollaboránst a videóban, hogy július 10-ig haladéktalanul adja fel magát. Ha nem, levadásszák és kivégzik őket.
 
A filmben egy ilyen férfi visszaemlékezését/álmát látjuk, akinek legnagyobb bűne, hogy pornót nézett a neten, felment a Facebook-ra és felrobbantott pár autót – igen, ezeket egy lapon említik. A főszereplőt természetesen elkapják, majd különös kegyetlenséggel kivégzik. A film végén lévő szöveg pedig – a már említett – megadásra szólítja fel a nézőket.
 
Ennyit a sztoriról, most nézzük meg egy kicsit a külsőségeket. A reklám rendezése, operatőri munkája és látványa valahol az amatőr és a fél-profi szint közt van, így tényleg látszik, hogy – az adott körülményekhez képest – szakértőkkel dolgoztak. Van benne minden: félelmetes hanghatások, sokkoló jelenetek, rejtett utalások, sőt még egy apró meglepetés is a végén. A reklámfilm útnak indult a Youtube-on is, így a "célcsoport" talán a neten is bele fog botlani. Feltéve, ha a Youtube nézése nem számít bűncselekménynek.  


Karambolozó cicik

2010.06.15. 17:02 - ad-renalin

Címkék: reklám vírusfilm nsfw meztelen

Alig akad olyan márka a világon, amelyik ne használta volna fel legalább egyszer az életében a reklámok legősibb fegyverét, a figyelemfelkeltés nagymesterét: a csöcsöket. Hiszen árulnak így ruhát, fehérneműt, szivart, internetet, testápolót, és még rengeteg egyéb terméket. (Az R-ekció rovatunkban kifejezetten ezeket a megjelenéseket gyűjtjük.)
 
Olyat azonban még mi sem láttunk, hogy egy biztosítótársaság alkalmazta volna a női test eme csodálatos remekművét. De most végre ez is megtörtént, hiszen az orosz RGS Biztosító egy meglepően kebel-dús vírusfilmmel népszerűsíti magát a világhálón. Ráadásul itt a meztelenség nem teljesen öncélú, mivel fontos szerepet játszik az üzenet megértésében. A didikre festett járművek úgy karamboloznak, hogy néha még egy bimbó is beleremeg.
 
De vajon mi a tanulság? Talán az, hogy ne nézzünk melleket vezetés közben? Vagy az, hogy a testfestés szép dolog? Netán az, hogy egy óriási mellre egy honlapcím is ráfér? Nem tudjuk, de őszintén szólva nem is érdekel senkit… 


„Vágd ki a csiklóját, és tökéletes lesz”

2010.02.12. 11:16 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza társadalmi célú reklám nsfw

„Kadi egy fiatal lány, aki Párizsban született és nőtt fel. Egy korban hozzá illő fiúval jár, akihez feleségül akar menni. Azt mondja neki, hogy muszlim vallása miatt akarja a nászéjszakáig megőrizni szüzességét, azonban csak nem meri bevallani: nemi szerveit ötéves korában megcsonkították. Az afrikai Maliból származó szülei elvitték őt egykori hazájukba, hogy elvégezzék rajta az ott hagyományosnak számító beavatkozást. A vérveszteség miatt Kadi majdnem belehalt az érzéstelenítés nélkül végrehajtott csonkításba, melynek során egy idős asszony egy életlen pengével levágta szeméremajkait, majd összevarrta, csupán egy kis rést hagyva a vizelet és később a menstruációs vér számára. A lány nem is igazán tudta, mi történt vele, amíg sok évvel később nem olvasott róla az interneten.” – írta a Népszabadság még 2008-ban.
 
Ez a jelenség nem egyedüli, sőt. A becslések szerint körülbelül 100-140 millió nő él a világban, aki átesett ezen a kegyetlen rítuson, melyet női nemi szerv csonkításnak hívnak (angol megfelelője az FGM, Female Genital Mutilation).  A nők effajta bántalmazása – mert bárhogy is nézzük, erről van szó – az UNICEF 2005-ös adatai szerint Egyiptomban, Szudánban, Etiópiában és Maliban a legelterjedtebb, ahol a nők 80-97 százaléka esett áldozatul az FMG-nek.
 
Ráadásul ezt a mélyen gyökerező tradíciót magukkal viszik azok is, akik kivándorolnak hazájukból. Így eshet meg az, hogy a "civilizált" szülők Afrikába küldik kislányaikat a nagymamákhoz, akik kint minden gond nélkül elvégezhetik ezt a beavatkozást. Az afrikai születésű szupermodell, Waris Dirie is átesett kiskorában a csonkításon, de sikerült elszöknie Európába, és azóta küzd e szörnyűség ellen. Waris kutatásai szerint az Európai Unió területén félmillióra tehető azoknak a nőknek és lányoknak a száma, akiket megcsonkítottak, vagy fennáll a veszélye, hogy ez hamarosan megtörténik velük.
 
Ezért született meg az alant lévő társadalmi célú reklámfilm is, melyben kegyetlen cinizmussal mutat fricskát a szertartást végző őrülteknek, akik szerint egy nő akkor lesz tökéletes, ha kivágják a szeméremajkait. A film egy weblapra kalauzol, ahol további infókat és videókat nézhetünk, illetve csatlakozhatunk az FMG ellenes mozgalomhoz (akár Facebook-on is).
 
Bár a reklám valószínűleg nem fog véget vetni ennek a borzalomnak, arra talán mégis jó volt, hogy felhívja arra az emberek figyelmet, hogy nem csak a harmadik világban élő lányokkal történhet meg ilyesmi.
 

Hardcore pornó óriásplakáton

2010.01.25. 12:15 - ad-renalin

Címkék: erotika nsfw kültér

Különleges élményben lehetett része azoknak az oroszoknak, akik múlt héten Moszkva egyik forgalmas autópályáján kocsikáztak. Pár vicces kedvű hacker ugyanis megbabrálta az út szélén lévő videó-óriásplakátot, melyen így 2 percig kemény pornó ment – jócskán lelassítva ezzel a forgalmat.
 
Az eseményről készült egy rövid kis videó, melynek köszönhetően ti is megcsodálhattjátok, milyen érzés lehet egy ilyen hatalmas felületen (9x6 méter) pajzán dolgokat nézni.
 
A felelősöket egyelőre még nem kerítették kézre, bár a rendőrség – állítólag – kiemelt ügyként kezeli az incidenst. Sok sikert kívánunk hozzá! Addig is, járjon minden prűd ember csukott szemmel, mert lehet, hogy a hackerek Budapestre jöttek, és nemsokára talán a Skálánál vagy a metróaluljárókban "örvendeztetik" meg a népet.
 
A videó megtekintését csak 18 éven felülieknek ajánljuk!

 

Jegesmedvék hullanak az égből

2009.11.24. 12:11 - ad-renalin

Címkék: élményhajsza társadalmi célú nsfw globális felmelegedés

Az Egyesült Királyság egyik elkötelezett környezetvédő szervezete meglehetősen sokkoló és brutális reklámmal próbálja felhívni a figyelmet a klímaváltozásra. A Plane Stupid aktivistái a repülősöket vették célkeresztbe, hiszen szerintük túl sokan használják ezt a fajta közlekedési eszközt az utazásokra. „A légi közlekedés a leggyorsabban növekvő probléma a klímaváltozásban. Egy átlagos Európai út során 400 kg üvegházgáz jut minden utasra…ez a súlya egy felnőtt jegesmedvének.”
 
Ezzel a rendkívül erőltetett hasonlattal legitimálták, hogy szerencsétlen jegesmedvéket dobáljanak le egy felhőkarcolókkal teli belvárosban – persze csak animáltakat. A spriccelő vért sem mellőző spotban úgy zuhannak le szegény macik, mint meszesvödör az ácsállványról. A jelenetek valakit máris a World Trade Centerből kiugráló emberekre emlékeztetnek, így feltehetően kapni fognak néhány kellemetlen telefonhívást az óceánon túli szomszédoktól.
 
A reklámfilmnek nyílván az volt a célja, hogy minél több ember figyelmét felkeltse – és ez sikerült is a videó statisztikáit nézegetve – de úgy érezzük, hogy kicsit talán túllőttek a célon és inkább ellenérzéseket váltottak ki a célközönségből, mint szimpátiát. 
 
Ti mit gondoltok? Van értelme az ilyen brutális reklámnak?


Mellel sodort szivar (II.)

2009.11.11. 14:34 - ad-renalin

Címkék: nsfw erotika szivar meztelen film

Ismét visszatértek a szexin tekert szivarok! Pár hónapja már bemutattunk az R-ekcióban egy reklámot, melyben megcsodálhattuk, milyen is az, ha valaki szívét-mellét beleteszi a munkába és a legnagyobb szeretettel készíti el ezt a különleges dohányterméket.
 
Most itt van egy újabb Independence Cigar spot, amiben még több cici látható. Nem is fűznénk több kommentárt a dologhoz, talán még csak annyit, hogy gyorsan nézzétek míg nem törlik a Youtube-ról. 

A film csak 16 éven felülieknek ajánlott!

Ha már nem működne a videó, itt még megnézhetitek.