„Challenger vagyok a rendszerben”
Inkább úgy fest, mint egy snowboard expert (az is), pedig,a Coca-Cola Burn energiaital stratégiájáért felelős vezetője – 23 országban. Maga is egy energiabomba aki, bár megtanulta kezelni, nehezen viseli a kötöttségeket. A Cola-lánnyal beszélget az ADrenalin.

A Győri Keksznél, ahol a pályafutásodat kezdted, szinte minden fokát bejártad a ranglétrának.Tudatosan készültél a marketingterületre?
Nem. Eredetileg történelem-földrajz szakos tanárnak készültem, de iszonyatos volt a verseny. Egyik osztálytársam tanácsolta a Szegedi Élelmiszeripari Főiskola vállalkozómenedzser szakát – mondván enni mindig kell az embereknek. Úgy mentem oda, hogy fogalmam nem volt arról , hogy a marketing mit is jelent. Úgy gondoltam, valami üzleti dolog lehet. A főiskolán, az utolsó évben már a Győri Keksznél dolgoztam, de a beszerzésen és nem a marketingosztályon.
Ez azért volt szerencse, mert aki a marketingen kezd, az nem tudja, hogyan kapcsolódik össze a tervezés, a termelés, az értékesítés és az összes olyan folyamat, ami egy vállalat működéséhez kell. A beszerzés viszont kapcsolódott a marketinghez. A marketing területre azért kerültem át, mert éppen üresedés volt. Nem volt semmiféle tudatosság bennem, amit hátránynak is érzek például a nyugat-európai kollegákkal szemben, akiken látom, hogy mindig tervezetten készülnek a következő karrierlépésükre. Én ezzel szemben mindig a feladatokra koncentráltam és azokat akartam 1000 százalékosan megcsinálni. Úgy érzem, szép karriert futottam, egy pillanatig sem panaszkodhatok, de mindez inkább intuíció volt, kevés tudatossággal.