Kollektíva

Reklám

Csirip

Néphang

Mémfal

Taggyűlés

adidas (4) ajándék (2) alkalmazás (4) alkohol (9) állás (3) állat (12) ambient (61) animáció (10) array (108) augmented reality (8) autó (20) axe (5) bank (4) banner (4) beteg (3) botrány (13) brandfestival (4) btl (2) burger (2) buzz (2) bys (8) cadbury (2) cannes (8) celeb (4) chatroulette (4) coca cola (5) diesel (4) divat (7) dm (7) egészség (3) élelmiszer (4) élményhajsza (444) erőszak (3) erotika (26) erotikus (2) facebook (22) felnőtt (4) fesztivál (3) film (170) flashmob (4) fmcg (3) foci (16) gerilla (18) globális felmelegedés (3) google (2) greenpeace (2) hajléktalan (3) heineken (2) hellókarácsony (6) hoax (2) honlap (2) horror (4) humor (27) ikea (2) interaktív (8) interjú (15) internet (42) ipad (2) iphone (9) játék (7) jézus (3) kampány (4) karácsony (3) kommunikáció (3) környezet (2) környezetbarát (2) közösség (4) közösségi (4) közösségi média (26) köztér (4) lee (2) lopás (3) lottó (2) magyar (3) márka (2) marketing (4) mcdonalds (6) média (6) meztelen (11) microsite (22) modell (2) morbid (2) mozi (5) művész (2) névjegy (16) nike (4) nokia (3) nsfw (22) online (6) óriásplakát (7) orosz (2) őrült (2) outdoor (2) óvszer (3) pályázat (2) paródia (2) pénzügy (3) pepsi (3) peta (3) philips (2) playboy (4) politika (6) print (43) rap (2) red bull (3) reklám (457) retro (8) sajtó (2) samsung (3) sas istván (2) sci fi (2) social media (2) sör (13) sport (14) statisztika (3) super bowl (7) szex (5) szexi (6) szivar (2) születésnap (2) tánc (2) társadalmi célú (78) technológia (4) telekommunikáció (10) trendvekker (40) turizmus (2) tv (10) üdítő (2) ügynökség (6) ügyvéd (2) ünnep (2) valentin nap (2) verseny (5) vicces (22) viral (77) víral (2) vírusfilm (56) vírusvideó (14) vodafone (2) volkswagen (4) youtube (6) zene (28) Összes tag

Barátság


Halász Kata

2010.12.02. 09:28 - ad-renalin

Címkék: névjegy halász katalin coca cola reklám marketing

„Challenger vagyok a rendszerben”
 
Inkább úgy fest, mint egy snowboard expert (az is),  pedig,a Coca-Cola Burn energiaital stratégiájáért felelős vezetője – 23 országban. Maga is egy energiabomba aki, bár megtanulta kezelni, nehezen viseli a kötöttségeket. A Cola-lánnyal beszélget az ADrenalin.
 

 
A Győri Keksznél, ahol a pályafutásodat kezdted, szinte minden fokát bejártad a ranglétrának.Tudatosan készültél a marketingterületre?
Nem. Eredetileg történelem-földrajz szakos tanárnak készültem, de iszonyatos volt a verseny. Egyik osztálytársam tanácsolta a Szegedi Élelmiszeripari Főiskola vállalkozómenedzser szakát – mondván enni mindig kell az embereknek. Úgy mentem oda, hogy fogalmam nem volt  arról , hogy a marketing mit is jelent. Úgy gondoltam, valami üzleti dolog lehet. A főiskolán, az utolsó évben már a Győri Keksznél dolgoztam, de a beszerzésen és nem a marketingosztályon.
 
Ez azért volt szerencse, mert aki a marketingen kezd, az nem tudja, hogyan kapcsolódik össze a tervezés, a termelés, az értékesítés és az összes olyan folyamat, ami egy vállalat működéséhez kell. A beszerzés viszont kapcsolódott a marketinghez. A marketing területre azért kerültem át, mert éppen üresedés volt. Nem volt semmiféle tudatosság bennem, amit hátránynak is érzek például a nyugat-európai kollegákkal szemben, akiken látom, hogy mindig tervezetten készülnek a következő karrierlépésükre. Én ezzel szemben mindig a feladatokra koncentráltam és azokat akartam 1000 százalékosan megcsinálni. Úgy érzem, szép karriert futottam, egy pillanatig sem panaszkodhatok, de mindez inkább intuíció volt, kevés tudatossággal.

Radnai Péter

2010.09.06. 17:08 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú playboy

„Olyan jó névjegykártyám, mint a Playboyos, soha többet nem lesz”
 
Kevés irigylésre méltóbb foglalkozás van pasikörökben, mint a Playboy főszerkesztői pozíciója. Havonta szakértő szemmel válogatni a legszebb lányok közül, akik ráadásul önként ledobálnak magukról minden ruhadarabot, ez alighanem a tökéletes állás még olyan, elkötelezett külpolitikai újságíró számára is, mint Radnai Péter. Az ADrenalin ezúttal a hajdani moszkvai tudósítót, az első Big Brother irányítóját, a Playboy főszerkesztőjét faggatja.
 
 
AD: Tényleg te döntöd el, ki kerülhet címlapra?
 
Ha híres celebek vannak a címlapon, az valóban az én dolgom, bár, persze jóvá kell hagyatnom a Kiadó igazgatójával. Nekem kellene találnom – ez egyre nehezebb – olyanokat, akik közismertek, elég érdekesek, izgalmasak, egyszóval megfelelnek mindannak, amit az olvasók Magyarországon elvárnak. Ez a kör nagyon szűk, szinte már majdnem bezárult. Van ugyan egy-két jelölt, akiket győzködök, de sajnos, az utóbbi években az összes tehetségkutató műsorból általában a férfiak jöttek ki, vagy olyan hölgyek, akik a maguk területén nagyon tehetségesek, de nem igazán Playboy-kompatibilisek. A Csillag Születik - ben mind a négy döntős férfi volt, az előző szériában pedig Utasi Árpád lett a győztes. A Társulatban Feke Pál, az utolsó Megasztárban Király Viktor volt a legjobb. Ami a női sztárokat illeti, ha megnézed, az összes magyar mozifilmben ugyanazok szerepelnek: Oroszlán Szonja, Dobó Kata, vagy Tompos Kátya. Így nagyon nehéz újakat találni.
 
AD: Mi a helyzet a civil lányokkal?
 

Mi kell ahhoz, hogy a Playboy főszerkesztője lehessél?

2010.09.03. 15:00 - -_-_

Címkék: névjegy interjú playboy

Például ismerned kell Lenint. Erről, a Big Brother-ről, a Nagy Ő-ről, és persze, a Playboy titkairól mesél hétfőn Radnai Péter, aki „civilben” külpolitikai újságíró, és jó nevű dj. Egyébként pedig, egyáltalán nem mellesleg, a Playboy főszerkesztője.
 

 


A márka neve: Klapka

2010.07.05. 09:43 - ad-renalin

Címkék: névjegy klapka interjú reklám

Majdnem katona, színész, artista, táncos, halálra ítélt embercsempész, kocsmáros, reklámügynök, autólízing pioneer, zálogházas, dióspecialista. Mindenekelőtt pedig nagy mesélő. Erre mondják, ha nem volna, biztos ki kéne találni. De van, sőt, még mindig hatalmas egója teljes életnagyságban a rendelkezésünkre állt, és a nőkön kívül minden tipikus Klapka téma a terítékre került. Az ADrenalin az idén 82 éves, örökifjú Klapka Györggyel beszélgetett.
 
 
Miről meséljek?
 
Kezdjük a legelején. Volt ugye a családban egy híres tábornok, Klapka György…
Igen, apám nagyon büszke volt a családfánkra. Én viszont nem voltam ennyire büszke, már másképp nevelkedtem. Az apám katonatisztet akart faragni belőlem, ezért a gimnázium után elvitt a Ludovikára. Hála Istennek, nem vettek fel, mert magatartásból hármasom volt gimnáziumban. Akkor egyes volt a legjobb osztályzat, ha kettese volt valakinek, arra már nagyon csúnyán néztek. Pedig lehet, hogy jó katona lett volna belőlem, mert mindig fegyelmezett voltam.
 
Édesapja nem volt katona?
Nem, soha egy napig se. Ő művészember volt. Egy megszállott művész, színdarabokat írt. Van levelem komoly emberektől, akik azt írták róla, hogy a háború utáni legtehetségesebb magyar drámaíró volt. Az egyetlen ember az életemben, aki akkora tudástárat birtokolt, amit egy könyvtár is megirigyelhetett volna. Az ő polcára soha olyan könyv nem került, amit ne olvasott volna végig. Például könyvből megtanult németül, mert érdekelte a színház története, az ókortól napjainkig. Emellett szobrászkodott, festett és gyönyörűen hegedült. Tanított engem is, de gyerekként nem szerettem. Kilenc évig kellett tanulnom, már nem tudok semmit. (nevet) Tőle örököltem a művészi vénát, így lettem én művészember.
 
Ennek ellenére katonát akart nevelni Önből.
Tudja, a Klapka György név kötelezett. Apám egyébként is büszke ember volt. Amikor éppen összeveszésben voltak a Mamával és elváltak – amúgy huszonötször váltak el és ugyanannyiszor kezdték újra – a Papa festett. A festményeit a Körúton árulta. A Mamának ellenben jól menő üzlete volt.
 
Mivel kereskedett?
Volt egy fűszer-csemege üzletünk, amolyan közönséges szatócs üzlet, de nagyon ment a bolt, előfordult, hogy 17 embert is alkalmaztunk. A kenyér mellett sok mindent árultunk még. Ott tanultam meg feketézni. (nevet)
 
Akkor már érthető a kereskedői véna.
Igen, hála Istennek, nagy adagot kaptam mindkettőjüktől. Művészemberként is megálltam a helyem 42 éves koromig, de utána gond nélkül átálltam a kereskedelemre. Úgy látszik, tényleg a pult alatt születtem.
 
Ne szaladjunk előre. Szóval katona helyett végül művészember lett.

Klapka beintett az államnak

2010.07.02. 16:27 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú

Ha egy pasi felemel egy roggyant táblát és azt mondja, Vámház körút 9, pontosan tudjuk, mire gondol. Ő Klapka György, a rendszerváltás nagy sztárja, aki a rosszul megírt törvényeivel verte át a magyar államot. Aki saját bevallása szerint egy reklámfenomén, folyamatosan szerepel a bulvársajtóban, de nem szereti (állítólag). Hétfőn mindent megtudhatsz Klapkáról, itt, az ADrenalinon.
 

Horváth Lajos

2010.05.17. 10:02 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú kommunikáció ügynökség reklám

„Maximálisan hiszek az izgalmas történetek erejében”
 
Lelkes Emese és Szőke Kapitány egyik megálmodója, a mai magyar reklám egyik legeredetibb figurája. Havasi fedezte fel az EURO RSCG-ben, aztán dolgozott több multinál is, mígnem a világ egyik legkreatívabb ügynökségének egyedüli magyar munkatársa lett. Jelenleg saját ügynökségét próbálja újszerű elvek szerint vezetni. Az ADrenalin Horváth Lajost faggatja. 
 
 
Csapjunk a közepébe: mi a véleményed az új, Winkler-Bazsó féle UPC kampányról?
Szimpatizálok a két emberrel, a maguk módján viccesnek tartom őket, de mára ez a fogás kaptafává vált: vegyél két embert és helyezd rájuk a szituációt. Néha még vicces, néha nem.
 
Ezek szerint nem folytatható vég nélkül az ilyen típusú kreatív kommunikáció?
Mindig valami újra, meglepőre kellene törekedni –viszont a UPC reklámok formulája évek óta ugyanaz, csak a szereplők változnak.
 
Pedig a Laboratory-s idők vége felé ez már amúgy is átalakulóban volt…
Mégis úgy tudom, eleve azzal írták ki a tendert, hogy keresni kell két szereplőt. Nem vagyok biztos benne, hogy ez lázba hozza még az embereket. Persze, nyilván működik, látja a UPC, hogy hozza a számokat.
 
Innen nézve a többi munkádban is ugyanez az összekötő elem. Lelkes Emese, Vatera Vera – mindig egy személy áll a reklám középpontjában.
Az a fura, hogy egyik sem indult ilyen karakterközpontúnak, valahogy mégis rárakódott. Soha nem abból indultunk ki, hogy keresünk egy szereplőt, akit majd jól felépítünk, és az milyen vicces lesz. Én ezt mindig egy történetnek képzelem, a néző meg a főszereplőt látja. Verát például amiatt kellett létrehozunk, mivel valós személyként működött online, kellett tehát valami nevet adni neki. Aztán a Vatera Vera név ráragadt, noha sztorija arról szólt, hogy megcsalják és bosszút áll ezért. Emese pedig egy csacska gyakornoklány története, aki megpróbálja feldobni az banki világot a béna ötleteivel.
 
Azért ezek erős karakterek…
Persze, mert egy sztori épp attól erős, hogy maga a karakter is érdekes. Gyengébb karakterekkel nyílván nem működne. A castingra mindig nagyon nagy figyelmet fordítottunk. Emesét például nagyon sok kör után sikerült csak megtalálni. Aztán még el kellett elfogadtatni az ügyféllel is, aki kezdetben nagyon ellenállt.
 
Az ügyfél is teljes mértékig be lett vonva?

Horváth Lajos interjú hamarosan...

2010.05.14. 11:10 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú reklám kommunikáció

Lelkes Emese és Szőke Kapitány megálmodója, a mai magyar reklám egyik legeredetibb figurája. Havasi fedezte fel az EURO RSCG-ben, aztán dolgozott több multinál is, mígnem a világ egyik legkreatívabb ügynökségének egyedüli magyar munkatársa lett. Jelenleg saját ügynökségét próbálja újszerű elvek szerint vezetni. Az ADrenalin Horváth Lajost faggatja.
 

Liptay Gabriella

2010.03.29. 11:57 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú telekommunikáció marketing reklám

„Megbízhatóan jó minőséget kínálunk a kommunikációban is”
 
Biológus semmiképpen nem akart lenni, a szociálpszichológiáért viszont sokáig rajongott, végül kommunikációs szakember lett. A legnagyobb telekom cég lakossági márkáinak kommunikációjáért dicsérhetjük, vagy éppen szidhatjuk. Liptay Gabriellával beszélget az ADrenalin.
 
A nagy port felvert T-csoport márkaváltással kapcsolatban úgy nyilatkoztál: ”A cég a sajátosan magyar íz felől indult el a nemzetköziség felé”. Hogyan lehet eljutni oda?
A Deutsche Telecom olyan befektetői cégcsoport, amely nemcsak a belső fejlesztések által növekszik, hanem vásárol, aztán átmárkáz. Így óhatatlanul magával hozza a megvásárolt cég helyi sajátosságait, pl. jó piaci pozícióját, amit valamilyen módon a korábbi márka ért el. A holland T-Mobile például az adott piac legkisebb mobilszolgáltatójából vált a nagyobb nemzetközi hálózat részévé. Az átmeneti időszakban sok olyan belső sajátossága volt – nemcsak a kommunikációban, hanem a működésben is – amit nem akart tönkretenni a multi, inkább értékként őrizte és átörökítette. Ez a kommunikációban is lecsapódott – például ott egy jó ideig sokkal izgalmasabb, humorosabb, kihívóbb reklámokat készíthettek, mint a cégcsoport többi tagja.
 
Magyarországon mennyit sikerült megőrizni a hazai értékekből?
Nagyon bonyolult képletből sikerült –reményeink szerint - leegyszerűsíteni és szerethetővé tenni a márkáinkat. Nem állítom, hogy olyan világot tudtunk létrehozni, amelyben a humor uralkodik és egyfolytában a térdünket csapdosva nevetünk, de megbízhatóan jó minőséget és európai színvonalat kínálunk a kommunikációban is. A fiatalok nyelvén szólni nagyon nehéz, hiszen több mint 5 millió ügyfél van csak a mobiloldalon, és mintegy 2 millió ügyfelet szolgálunk ki a T-home márkával. Az, hogy közös értékeket tudjunk megfogalmazni egyszerre ennyi embernek, nyílván nem egyszerű.
 
Megtöltődve tartalommal talán mostanra kezd kikristályosodni az új márkastruktúra. Hosszú életű lesz ez a stratégia?

Liptay Gabriella interjú hétfőn

2010.03.26. 12:23 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú telekommunikáció

A legnagyobb telekom cég lakossági márkáinak kommunikációjáért dicsérhetjük, vagy éppen szidhatjuk. Beszélgetés Liptay Gabriellával, a Magyar Telekom kommunikációs igazgatójával – hamarosan az ADrenalinon.
 

Varga Attila "Sixx"

2009.12.23. 00:01 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú reklám blog

„A blogírásnál az ember a szavak mögé bújik”
 
Volt titkárnő, dolgozott fogyatékos táborban, vezetett nyelviskolát. Ősbloggerből blogszerkesztővé válva is ügyel függetlenségére. Exkluzív karácsonyi beszélgetés Varga Attilával, alias Sixx-el blogokról, fociról, hőlégballonozásról, és persze reklámról itt, az Adrenalinon.
 
Nem vagy az a kifejezett titkárnő alkat…
Huszonkét évesen elmentem dolgozni a Biogal gyógyszergyárba, fordítónak. Szakmai anyagokon kellett dolgozni, azt szerettem nagyon. Úgy jelentkeztem, hogy csak egy érettségim volt, semmi más papírom. Próbafordítást kellett írni. Derékig érő hajam volt, ráadásul be is voltam baszva kicsit. A portás meglátott és kijelentette: - Ide maga ugyan be nem jön! Végül le kellett jönniük értem, hogy bejussak. Volt egy gyógyszerész csaj is, akinek meg volt a felsőfokúja angolból, meg minden egyéb papírja. Felvettek mindkettőnket, csakhogy engem nem tudtak másképp alkalmazni, mint titkárnőnek. Nem titkárnak, titkárnőnek. (nevet)
 
Ez a sztori is tulajdonképpen Nigériában kezdődött.
Igen, ott gyerekeskedtem, ott tanultam meg angolul. Az édesapám a Medicor-nál dolgozott, amelynek volt egy Medicor Nigéria nevű helyi cége, mai szóval kereskedelmi képviselet. Orvosi műszereket szállított a nigériai kórházaknak, ahova szépen elkezdtek kitelepülni a családok. Én 1980-től 84-ig éltem ott, kb. 120 kilométerre a fővárostól, de a 4 év alatt sikerült bejárnom nagyjából az egész országot.
 
Visszavágynál?
10-től 14 éves koromig Ibadamban éltem, érettségizni hazajöttem, de egyébként kinn jártam iskolába. Azóta viszont egyszer sem mentem vissza, nem annyira vonzó.
 
Nigéria mennyire zárt világ?
Hát, kicsit más, mint a trópusi regényekben. Olyan iskolába jártam, ahová egyetlen fehér gyerek járt – én – meg ötszáz fekete. Így pontosan tudom, milyen négernek lenni. Az elején persze, még nem értettem, csak azt láttam, megint én kaptam a pofont. A mienk nem zárt közösség volt, falakkal, puskás őrökkel. Olyanokban a németek, osztrákok, angolok éltek.
 
Akkor ez nem egy diplomata magánsuli volt.
A Medicor annyira nem fizetett jól. Eredetileg angol fontban számolták a fizetést, de úgy találták ki, hogy a felét fontba adják, a felét pedig a helyi valutában, amit a Medicor, a valós árfolyamtól függetlenül, egy az egyben váltott az angol fontról. Így a világ legdrágább kenyerét ettük az első hónapban, 3-4 angol fontért, ami azért elég durva árnak számít még ma is. Mindenki hőzöngött, pakolni akartak, hiszen senki sem azért ment ki, hogy pusztán megéljen, hanem hogy félretegyen.
 
Ha az édesapád mégsem írja alá a szerződést, egészen másképp alakul az életed.
Ennek a döntésnek köszönhetek mindent. 10 évesen az embernek nincs beleszólása a dolgokba. Nem mondhattam azt, hogy nem akarok kimenni. Bár, azért mondtam. (nevet) Ilyen szinten ott tanultam meg angolul, mert rá voltam kényszerítve. Az angol nélkül nem kapom meg azokat a lehetőségeket később, amivel eljuthattam idáig. Biztosan tudom, Nigériának köszönhetem, hogy most itt ülök.
 
Hol folytattad?

Herendi Gábor

2009.11.25. 10:30 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú reklám film élet

„Még a kollégák is odajöttek, félrehúztak és megdicsértek”
 
Volt fogorvos és kreatív igazgató egy ügynökségen. Szereti a jó jazz zenét és az old timereket, imád teniszezni és jól elvan a vírusfilmekkel. Elkészítette az utóbbi húsz év két legnagyobb közönségsikerű magyar mozifilmjét, most pedig élete első színházi rendezésére készül. Az ADrenalin beszélgetett Herendi Gábor filmrendezővel reklámról, filmről és az élet egyéb szépségeiről.
 
 
Mikor húztál fogat utoljára?
Ha jól emlékszem, 1992-ben. Nagyon szerettem fogorvos lenni, soha nem akarom megtagadni, amúgy is manuális típus vagyok. Akkor már kreatív igazgató voltam a BBDO-ban, de kedd és csütörtök délutánonként még rendeltem. Az emberek már nem bíztak bennem, úgy érezték, hogy nem lehet kétfélét egyszerre csinálni – talán igazuk is volt. Mégis szeretném azt hinni, mindkettőt magas szinten űztem.
 
Végül maradt a reklám, azon belül is a filmgyártás, amely most éppen válságban van. Hogyan érinti ez a gyártókat? Kevesebb film készül, mint egy évvel ezelőtt vagy csak kisebb büdzsével?
A piac rendkívül mostoha, a töredékére csökkent a korábban megszokott munkamennyiség. Nem is csak a 90-es évekkel összehasonlítva, ami az eredeti tőkefelhalmozás jegyében telt, és ki sem látszódtunk a munkából. Tény, hogy a 90-es évek vége felé sokkal több filmgyártó alakult, akik azóta is megpróbálnak úszkálni a piacon. A válság miatt azonban nagyon beszűkültek a lehetőségek, így a cégek - túlélésükért küzdve – gyakran egymás alá licitálnak. Egyre több produkciónak már irodája sincsen, hanem egy laptoppal és mobiltelefonnal próbál érvényesülni. Egészen biztos vagyok benne, hogy ez a minőség rovására fog menni.
 
A reklámügynökségek, a megbízó és a filmgyártó közé ékelődve, mennyire partnerek az elfogadható árak kialakításában? Ők melyik oldalon állnak?
Az ügynökségek többnyire együtt éreznek a filmgyártó céggel, csak sajnos – a független ügynökségektől eltekintve – nagy multi láncok tagjai, ahol elvárják, hogy gazdaságosan működjenek. Kénytelenek belemenni abba a zsákutcába, hogy egyre olcsóbban teljesítsenek.
Idilli állapot volt, amikor a filmgyártó cégek még tenderezhettek a megbízásokért, és az ügyfelek az esetek 99%-ban elfogadták az ügynökség javaslatát. Ez egy felelősségi rendszert is működtetett: az ügynökség felelőssége volt, hogy a végtermék valóban minőségi legyen, mert az ügyfél számon kérhette, hogy a reklámfilmje olyan legyen, amilyet az ügynökség megígért.
 
A kiválasztás mai módja rosszabb?

Zsembery György

2009.09.22. 09:44 - ad-renalin

Címkék: névjegy interjú invitel

„Alapvetően üzleti szolgáltató vagyunk, erre fókuszálunk, ebben szeretnénk a legjobbak lenni”
Interjú Zsembery Györggyel, az Invitel vezérigazgató- helyettesével
 
Az első negyedéves eredmények az üzleti megrendelők körében növekedést a lakossági bevételek tekintetében csökkenést mutatnak…
A lakossági piac összességében szűkül, azaz a szereplők egyre kisebb tortán kénytelenek osztozkodni. A lakossági hanghívások tekintetében a fix vonalas bevételek felől előbb a mobilhívások felé tolódott el a hangsúly, mostanra pedig már az IP-telefónia kezd beleharapni a mobil bevételekbe. Az Internet elérésben is a mobil hozzáférések száma növekszik legdinamikusabban – mindez persze csökkenő árak mellett. Így összességében a lakosság egyre kevesebbet költ telekommunikációra.
 
Az Invitel kommunikációs aktivitása a 2007-es újrapozícionálást követően úgy tűnik, hogy üzleti irányba tolódott el. Mostantól ez a cég fő stratégiai csapása?
Alapvetően üzleti szolgáltató vagyunk, erre fókuszálunk, ebben szeretnénk a legjobbak lenni. Eközben természetesen szeretnénk megbízható és jó minőségű szolgáltatást nyújtani azokon a területeken, ahol elsődleges szolgáltatók vagyunk.  
 
Az Invitel Holding ugyanakkor jelentős nagykereskedelmi tevékenységet is folytat. Húszezer kilométer optikai gerinchálózattal rendelkezünk a Dél-Németországtól Közép Európán és Olaszországon át a Balkánt és Kelet Európát is felölelő régióban. A Verizon, a Google vagy más nagy amerikai szolgáltatók is tőlünk vásárolnak adatkapacitást.