Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (198) ambient (178) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (11) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (14) élményhajsza (889) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (51) humor (47) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (23) lapszemle (21) mcdonalds (10) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (83) profile (29) reklám (720) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (11) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2015-08-27 – Címkék: reklám ambient adrenalin pepsi max élményhajsza – írta: ad-renalin

Itt a barátkereső készülék

2015-08-27 – Címkék: reklám ambient adrenalin pepsi max élményhajsza



Készült egy felmérés, mely szerint minden 3. ember elveszíti a haverját a tömegben a fesztiválokon. Mivel ez lássuk be, tűrhetetlen, a Pepsi Max azonnal lépett is: megalkotta a "friend finder" készüléket, amely okostelefon és gps segítségével segít újra a barátod/barátnőd nyomára bukkanni. Hogy valóban létező dolog ez vagy csak egy fikció, nem derült ki egyértelműen, de nem is érdekes, mert az ötlet jó, mi kipróbálnánk.

pepsimax_friendfinder15.jpg

 

 


Szólj hozzá!

– 2015-08-24 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza interaktív hirdetés – írta: ad-renalin

SAB Miller: fényérzékeny 1/1

2015-08-24 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza interaktív hirdetés



Interaktív printhirdetés, fényérzékeny papírral a SAB Miller Abraxas számára. Mobilfénnyel a feketének látszó 1/1 mögött pásztázva válik láthatóvá a hirdetés tartalma. Jó technika.

dfe.jpg


Szólj hozzá!

– 2015-08-13 – Címkék: reklám adrenalin wwf élményhajsza see what you save – írta: ad-renalin

WWF: hihetetlen árnyjáték az állatok védelmében

2015-08-13 – Címkék: reklám adrenalin wwf élményhajsza see what you save



A papír 93%-át a fák adják. A WWF áll-leejtő módon mutatja meg, mit mentesz meg, ha óvod a fákat, takarékoskodsz a papírral... bámulatos a fényjáték, és az sem különben, ahogy a projekt készülhetett. Kalapot le.

527876512_640.jpg

2_3.jpg

3_3.jpg

 

 


Szólj hozzá!

– 2015-08-12 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza neutrogena – írta: ad-renalin

Neutrogena: eltünteti a sminket a címlapról

2015-08-12 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza neutrogena



Igazán élményszerűen hirdette sminklemosó törlőkendőjét a Neutrogena Brazíliában. A szuperség lényege, hogy a magazinborítón látható, vastagon kifestett modell sminkjét le lehet mosni a törlőkendőt használva. A művelet végeztével a modell (színésznő Giovanna Ewbank) teljesen natúr arccal, természetes valójában mosolyog vissza ránk. A reklámötletről készült videó innen elérhető.

150807_neutrogena_hed_1.jpg


Szólj hozzá!

– 2015-08-07 – Címkék: google reklám adrenalin élményhajsza heti 1 szex search no evil – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2015-08-07 – Címkék: google reklám adrenalin élményhajsza heti 1 szex search no evil



Heti 1 szex. Bár ez a frappáns printsorozat bizonyos szemszögből éppen az ellen szól. Sebaj. Nagyon tetszik! Köszi Miami Ad School! :) A célját is lájkolom kisgyerekes szülőként, és a megvalósítást is. Mind egyformán ütős.

google-search-no-evil-media-print-online-374967-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374968-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374969-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374971-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374972-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374973-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374974-adeevee.jpg
google-search-no-evil-media-print-online-374975-adeevee.jpg

 


Szólj hozzá!

– 2015-08-03 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza KFC Pizza Hut nyomtatós-vödör – írta: ad-renalin

KFC: emlék vödör

2015-08-03 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza KFC Pizza Hut nyomtatós-vödör



Az egyik legnépszerűbb pizzéria után újabb gyorsétteremlánc szállt be a kreatív innovációs versenybe: a Pizza Hut projektoros pizzás dobozait követően a KFC most fényképnyomtatós vödrökben kínálja csirkeszárnyait. A bluetooth nyomtatóval szeretnének plusz élményt csempészni a közösségi falatozásba. Az ötlet azonban sok negatív kommentet kapott; míg a Pizza Hut ötletét valóban újítónak találták a szakmai folyóiratok, addig a kritikusok szerint a KFC egy sima nyomtatóval szúrja ki a közönség szemét "kreatív innováció" címén. A printerek kora eleve leáldozóban van ugyanis, ma már a projektorok, a képernyők a menők, a nyomtatott papírképekre pedig senki nem kíváncsi. Ti mit gondoltok erről?

kfc-chicken-bucket-bluetooth-printer_png.jpg

 


8 komment

– 2015-07-31 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza illatos hirdetés – írta: ad-renalin

Az első parfüm hirdetés, ami élelmiszer számára készült

2015-07-31 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza illatos hirdetés



Emlékszem gyermekkoromból az illatos mesekönyvekre, ahol például, ha a csokitorta képét megdörzsöltem, kakaóillatú lett az ujjam. Azóta vannak a katalógusáruházak hirdetései, ahol a parfümök illatmintájával itatják át a szóróújságok oldalait. Most pedig új területen használták a technikát: a Cape Herb nevű, prémium kategóriás ételízesítő hirdetéseiben, ahol marha és szárnyas pózol csilivili stílusban, mint egy klasszikus parfümreklámnál szokás, ám az újsághirdetés rejtett fülecskéje bódító parfüm helyett étvágygerjesztő, fűszeres illatot rejt...

the-cape-herb-spice-company-cape-herb-spice-rubs-a-perfume-ad-for-food-media-direct-marketing-print-374759-adeevee.jpg
the-cape-herb-spice-company-cape-herb-spice-rubs-a-perfume-ad-for-food-media-direct-marketing-print-374758-adeevee.jpg

 


Szólj hozzá!

– 2015-07-27 – Címkék: reklám hollandia kánikula élményhajsza Adrenalin McFlurry ingyenfagyi – írta: ad-renalin

Kánikulaérzékelős, ingyen McFlurry

2015-07-27 – Címkék: reklám hollandia kánikula élményhajsza Adrenalin McFlurry ingyenfagyi



Végre lehűlt kicsit az idő, ám még korán sincs vége a kánikula szezonnak. Nyilván nem csak nálunk döglődünk ilyenkor a 38 fokokban, hanem például Hollandiában is, ahol a Meki ingyen McFlurry-t osztogatott. Egy spéci CLP-t hőmérséklet-érzékelős időzítővel láttak el, és amikor az érzékelő szerint a kinti meleg elérte az előre beállított szintet, a plakát ajtaja kinyílt, szabaddá téve a bekészített papírpoharakat. A poharak birtokában járt az ingyen fagyi a közeli gyorsétteremben. Kábé annyi idő alatt kapkodták el mindet, mint amilyen hosszú az akcióról készített Youtube videó lett.

dfaf.jpg


Szólj hozzá!

– 2015-07-24 – Címkék: kreatív reklám élményhajsza uber Adrenalin ingyen fagyi first aid uber – írta: ad-renalin

Uber: versenybe száll az idővel

2015-07-24 – Címkék: kreatív reklám élményhajsza uber Adrenalin ingyen fagyi first aid uber



Az Uber hódít. Világszerte már több mint 200 városban van jelen, és egyre több fronton. Profiljában eddig főként a közlekedés zökkenőmentessé tételére fókuszált, de igyekeznek más területen is versenybe szállni az értékes idővel. Barcelonában azt ígérik, 10 perc körüli rekordra redukálják az ebéd házhoz szállítás idejét. Újabb hír, hogy az elsősegély nyújtás idejét pedig 3 percre csökkentik a Uber First-Aid program keretében. Átlagosan ugyanis 7 perc kell, míg a segítség a helyszínre ér a nagyvárosokban, és az gyakran bizony túl soknak bizonyul. A First Aid viszont 3 percen belül kiküld egy Uber elsősegély autót, amely a szükséges ellátást biztosítani tudja addig, amíg a mentő megérkezik.

Az Uber a hőségriadósokra is gondol: a mai nap itthon fagyi házhoz szállítással lopja be magát a 40 fokban megpusztuló városiak szívébe. Még van pár órád 17.00-ig, hogy kérj akár a munkahelyedre, akár a játszótérre néhány gombóc frissítő fagyit sitty-sutty, bárhol is vagy. ;)

uber.jpg

4000.jpg


4 komment

– 2015-07-20 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza gold r vömvöm – írta: ad-renalin

Légy a Golf 'R' magyar hangja

2015-07-20 – Címkék: kreatív reklám adrenalin élményhajsza gold r vömvöm



Vömvömvöööööömvööööööööm nyííííííííííííííííííííííííííí....... kábé így hangzik az új Golf R spotja, amely attól különleges, hogy alá "vömvömölheted" a saját hangoddal a reklámfilmet, ők meg elkészítik a te saját verziódat. Nagyon vicces, kipróbáltuk, és erre buzdítunk téged is. :)

vw-unleash-your-rrr.jpg

 


1 komment

– 2015-07-15 – Címkék: nikon fotográfia profile nikon magyarország Adrenalin huller gyula – írta: ad-renalin

„I am Nikon Magyarország”

2015-07-15 – Címkék: nikon fotográfia profile nikon magyarország Adrenalin huller gyula



Szereted a reklámokat? Odavagy a fényképezésért? Ráadásul Nikonnal fotózol? Akkor ez a te posztod. Most minden újdonságot megtudhatsz a márkáról, a terveiről és a marketingről. Mindezt egyenesen a legautentikusabb forrásból, a Nikon magyarországi nagyfőnökétől, Huller Gyulától.

cover_2_80d1897.jpg


Szólj hozzá!

– 2015-07-14 – Címkék: reklám smart adrenalin élményhajsza f*ck you – írta: ad-renalin

Smart a csúnya beszéd ellen

2015-07-14 – Címkék: reklám smart adrenalin élményhajsza f*ck you



Íme egy nagyon aranyos ötlet a Smart-tól, amely igen jól szemlélteti, hogy ha nem a megfelelő autót vezeted (a megfelelő nyilván esetünkben egy Smart, ofkorsz), akkor akaratlanul is taníthatsz csúnya szavakat, mozdulatokat a gyerekednek... :)

fuck-you.jpg


Szólj hozzá!