Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

Adrenalin (41) adrenalin (261) ambient (215) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (17) condom (20) dm (10) durex (15) élményhajsza (962) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (55) humor (47) ikea (13) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (42) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (94) profile (29) reklám (840) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-05-17 – Címkék: élményhajsza feel clean leghosszabb nyelv evör – írta: ad-renalin

Leghosszabb macskanyelv evör

2017-05-17 – Címkék: élményhajsza feel clean leghosszabb nyelv evör



Mondjuk én már azon ledöbbentem, hogy minek kell nedves törlő a házi kedvencnek, aztán jött az abszolút padló fogás, amikor megpillantottam a vizuált. Egy ilyen elképesztően ütős termékhez csak egy ilyen abszurd ötlet illik, úgyhogy én imádom. De kommentben mondja már meg valaki, miért kell egy macskának vagy egy kutyának törlőkendő plíz. Nekem két szobamacskám van, esküszöm nem értem.

18422810_1447437755278690_3908182114072406237_o.jpg

18404214_1447437758612023_6766971808107567637_o.jpg


2 komment

– 2017-05-16 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza persil idd ki a bilit – írta: ad-renalin

Szó(sz)ban szó

2017-05-16 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza persil idd ki a bilit



Mi imádjuk az egyszerű megoldásokat, ami még mutatós is, azokat meg pláne! És ugyanúgy, ahogy az sem mindegy, hogy "idd ki a bilit" vagy "vidd ki a bilit", ugyanúgy az sem mindegy, hogy "dress" vagy "dressing". Érted. Kellett volna még olyan szavakat találni, mint a "DRESSing", mert a "choCOlATe" már elég erőltetett, de azért buksisimi. 

master_persil_cannes_dressing_aotw.jpg

master_persil_cannes_aotw.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-10 – Címkék: reklám ambient élményhajsza Adrenalin Pet box – írta: ad-renalin

Akció! Barátság most ingyen!

2017-05-10 – Címkék: reklám ambient élményhajsza Adrenalin Pet box



Mennyibe kerül egy barát? Elgondolkodtató kampány úgynevezett "kisállat csomagokkal", amelyek mintha megvásárolható termékek lennének, egy szupermarket polcsorai között hívták fel a figyelmet arra, hogy
ne vegyél kutyát/macskát, hisz igazi barátod ingyen is lehet, ha adoptálsz egyet...

23698.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-08 – Címkék: reklám ambient nescafe élményhajsza Adrenalin – írta: ad-renalin

Összejönni egy kávéval

2017-05-08 – Címkék: reklám ambient nescafe élményhajsza Adrenalin



Új kapcsolatokat létesíteni nem könnyű, és manapság egyre nehezebb. Nyilván, ha az emberben van egy-két feles, úgy azért könnyebb a dolog, de ha csak egy kávé van benne, akkor is sikerülhet? A Nescafé tesz róla... humorral, jó ötlettel. :)

nescafebenchcampaign_image_1.jpg

nescafe-hello-bench-964x644.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin – írta: ad-renalin

Kisfiam, találd meg az oroszlánt!

2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin



Eddigi legjobb, gyerekeknek szóló promóciós kampány, amit láttam: keresd meg a logóban látható oroszlánt a szinte mikroszkópikus méretű ábrákkal telerajzolt csomagolópapíron a vásárlási utalványért. Izgalmas, interaktív, egy extra játék a gyereknek! Be is jött, a kuponok 58%-át visszaváltották. Bravó!

board_kj_the_wrapping_coupon.jpg

BEST CASE KING_JOUET from mY Trenton on Vimeo.


Szólj hozzá!

– 2017-05-03 – Címkék: reklám print élményhajsza dont text and drive text message – írta: ad-renalin

Szokj le végre a telefonról!

2017-05-03 – Címkék: reklám print élményhajsza dont text and drive text message



Kicsit depresszív. Nem. Nagyon depresszív. De érthető, nem? Mert fogadjunk, hogy te is újra és újra megfogadod, hogy leteszed azt a rohadt mobilt vezetés közben, és nem csetelsz. Nem, még a dugóban döcögve sem. Pláne nem a gyorsforgalmin, amikor 70-nel porolsz haza. N E  T E D D! Mert minden üzenet lehet az utolsó... ott a hóhér kötele a nyakadon. Erős kampány, szeretjük.

aca-m_hangman_i_miss_you.jpg

aca-m_hangman_i_love_u.jpg

aca-m_hangman_i_am_late.jpg


3 komment

– 2017-04-26 – Címkék: reklám ikea adrenalin balenciaga élményhajsza – írta: ad-renalin

Balenciaga tote bag VS Ikeás szatyor

2017-04-26 – Címkék: reklám ikea adrenalin balenciaga élményhajsza



2145 dollár vagy kevesebb, mint 1 dollár? Melyiket költenéd el inkább egy táskára? Az Ikea kicsit kifigurázta a Balenciaga méregdrága tote bagjét, amely szerintük épp úgy néz ki, mint a naaagy kék Ikeás műanyag szatyor... szerinted? :D Vicces, sok megosztásra számító kis összehasonlító kampány, már ha e két dimenziót egyáltalán össze lehet hasonlítani. :)

ikea-responds-balenciaga-original-frakta-bag-2a.jpg

ikea-responds-balenciaga-original-frakta-bag-27.jpg

ikea-responds-balenciaga-original-frakta-bag-12.jpg


1 komment

– 2017-04-25 – Címkék: gerillamarketing ajax reklám ambient élményhajsza – írta: ad-renalin

Szutyok egy kampány

2017-04-25 – Címkék: gerillamarketing ajax reklám ambient élményhajsza



Április elején a stockholmi metró vonalán nagyot nézhettek az utazók. Az AJAX akcióba lépett, hogy ne egy hagyományos reklámkampányban, megkomponált hirdetésekben, mesterkélt tévéreklámokban bizonyítsa hatékonyságát, hanem a való életben, igazi mocskon tesztelhessék...

ajax2.jpg
ajax_3.jpg
ajax3.jpg


3 komment

– 2017-04-20 – Címkék: reklám élményhajsza heti 1 szex balls of steel – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2017-04-20 – Címkék: reklám élményhajsza heti 1 szex balls of steel



Kommentár nélkül.

bals.jpg


2 komment

– 2017-04-19 – Címkék: reklám adrenalin tüdőrák élményhajsza breath test – írta: ad-renalin

Egy nagy levegő, és nem vagy tüdőrákos?

2017-04-19 – Címkék: reklám adrenalin tüdőrák élményhajsza breath test



Ugye, ugye, ha bagózol, hamar elfogy a szusz?! Az a durva, hogy ennél a kampánynál még nekem is elfogy, pedig nem dohányzom. Igaz emiatt kicsit máshogy próbáltam ki a dolgot, mint a helyes eljárás, ugyanis én egy levegővel kíséreltem meg elolvasni a világ eddigi talán leghosszabb reklám mondatát. Hát nem sikerült, csak mondom. Ez a "légteszt" az alanyok számára viszont nem erről szólt, hanem hogy egyetlen nagy levegő befújásával láttatni próbálják az egyébként láthatatlan copyt. Volt, aki szuszban mindössze az első sorig jutott, valszeg neki már valami boltba kellene mennie nagy levegőt venni...

182120_1491183567_blow20170330082618908.jpg

6_sheet_long_copy_1.jpg


2 komment

– 2017-04-12 – Címkék: kreatív utazás adrenalin tui élményhajsza rekllám – írta: ad-renalin

Különös EKG eredményeket rögzítettek

2017-04-12 – Címkék: kreatív utazás adrenalin tui élményhajsza rekllám



Éleszd újra a benned szunnyadó utazási vágyat, és nyomás a hosszú hétvégére pölö egy európai körútra. Így tudnánk direkten call to action felhívással élni a Tui egyébként baromi látványos printanyagához..

traveling_revives_0.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-04-05 – Címkék: reklám audi ambient quattro élményhajsza – írta: ad-renalin

Wish you had Audi quattro?

2017-04-05 – Címkék: reklám audi ambient quattro élményhajsza



Idén elmaradt kishazánkban a már-már szokásossá vált március végi-április eleji tél. Nem mintha bánnánk, de erre az apropóra tartogattuk a lenti Audi kampányka megosztását. Fuckyeah. De nem babrál ki velünk az időjárás, akkor is bemutatjuk nektek, ha kint ezer ágra süt a nap, mert ez egy tökéletes élményötlet minimális büdzsével. Az üzenet egyből átjön, a megvalósítás nem zavar senkit, finoman közelítve, mégis hatásosan ér célba. Mindent összegezve úgy is mondhatnánk, hogy: mennyire jó már!

audi_snow_eng2.jpg

audi_snow_fr.jpg

 


Szólj hozzá!