Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (280) Adrenalin (44) ambient (222) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (18) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (994) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (46) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (869) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-09-26 – Címkék: reklám élményhajsza kutyaszag büdösdög – írta: ad-renalin

Kampány büdös dögök ellen

2017-09-26 – Címkék: reklám élményhajsza kutyaszag büdösdög



A minap hazafelé betértem egy cukrászdába, mondom, viszek haza sütit a családnak. Valami olyan penetráns kutyaszag fogadott, hogy öklendezve kifordultam. A "cukis lány" mosolyogva megjegyezte, hogy igen, ő is érzi, amit én, de sajnos az előző vevő bevitte a kutyáját... no, neki ajánlanám sok szeretettel ezt a remek terméket, amelynek hirdetésében még a kutyát is elszívja a színről az illatosító, mint szerintük legkielégítőbb megoldás. Kár, hogy az én történetem bizonyítja: ez bizony nem elég. A kutya már rég nem volt sehol, de a szaga hosszan megmaradt. Na erre kéne valami jó ötlet inkább.

fa_swaday_594mmx420mm_0.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-09-22 – Címkék: kreatív reklám ambient élményhajsza gyermekkori elhízás – írta: ad-renalin

Hosszában vagy széltében nő a gyerek?

2017-09-22 – Címkék: kreatív reklám ambient élményhajsza gyermekkori elhízás



Szerintem a világ legtapintatosabb, legkedvesebb módján figyelmeztet a Singapore Wellness Association a kisgyermekkori elhízás megelőzésének/kezelésének fontosságára. Nektek hogy tetszik?

1_main_image.jpg

2_giraffe.jpg

7_castle.jpg

3_dinosaur.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-09-20 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza light beer flying hammock – írta: ad-renalin

Utaznál egy drónra akasztott függőágyon?

2017-09-20 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza light beer flying hammock



Szerinted elbír egy hagyományos méretű drón egy függőágyon, kényelmesen sörözgető férfiembert? Ha rávágnád, hogy nem, akkor nézd meg a lenti videót. ha ILYEN LIGHT sört iszik, akkor bizony elbírja, hidd el.

adsoftheworldflyinghammock_1.jpg


1 komment

– 2017-09-06 – Címkék: reklám adrenalin café élményhajsza skoda jump assist – írta: ad-renalin

Bungee jumping egy kamion farába

2017-09-06 – Címkék: reklám adrenalin café élményhajsza skoda jump assist



A Skoda ügynöksége, a Café Communications pofára ejtette a legtöbb külföldi, sokat látott, és sok díjat begyűjtött kreatív szakembert, annyira ütős ötlettel rukkoltak elő a Front Assist rendszer kampányához. Bravó!

jikeileoe.jpg

 


Szólj hozzá!

– 2017-09-04 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza cybercrime – írta: ad-renalin

Veszélyben a gyereked, a saját szobájában

2017-09-04 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza cybercrime



Tudtad, hogy hiába van otthon a gyermeked, a négy fal között, akkor sincs feltétlenül biztonságban? A mutogatós és a cukros bácsik sajnos online is jelen vannak, csetelnek, kommentelnek, észrevétlenül behálóznak kisebbeket és nagyobbakat is, gépezés/mobilnyomkodás közben. És bár lehet, hogy a kamasz lányodnak már nem lufit ajánlanak fel, hanem egy drága táskát vagy luxuskocsit, a JWT által készített kampány nagyon érzékletesen hívja fel a figyelmet erre: te is figyelj jobban!

candy_aotw.jpg

ballon_aotw_0.jpg

chocolate_aotw_3.jpg


8 komment