Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (280) Adrenalin (44) ambient (222) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (18) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (994) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (46) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (869) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-08-30 – Címkék: reklám utazás ambient észtország élményhajsza – írta: ad-renalin

Észtország, mint antidepresszáns

2017-08-30 – Címkék: reklám utazás ambient észtország élményhajsza



A visitestonia.com remek ambient kampányában stresszes arcok kedélyjavítását tűzte ki célul. Londonban, Oslóban, Stockholmban, Berlinben, a nagyvárosi forgatagban szakértő elemzést követően körbevették a láthatóan nyomás alatt álló célszemélyeket Észtország erdeit idéző kellékekkel, fákkal, bokrokkal, madárcsicsergéssel. Mert a természet oldja a feszkót, tudtad? Aranyos ötlet, a Youtube videót 1 hét alatt 62 ezren tekintették meg, és hát ők hátha épp Észtországba vágynak majd ezek után, nem? A kampány egyébként remek edukációs kezdeményezés, a weboldalon csupa szuper dolgot ajánlanak, az ember egyszerűen tényleg nem tud nemet mondani egy jó lovaglásra, kerékpározásra, hajókázásra, kajakozásra, golfozásra a csodás tájképeket nézegetve...

nature.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-08-28 – Címkék: reklám ambient adrenalin heinz élményhajsza – írta: ad-renalin

Ehető Instagram posztok?!

2017-08-28 – Címkék: reklám ambient adrenalin heinz élményhajsza



Nyilván nem. Mindent ne kajálj meg. Ez csak a behülyítő főcím volt a kampányhoz, amelyet a Heinz követett el az Instán. Amúgy a headline nincs messze a valóságtól, mivel valóban ehetővé tették az Insta posztokat bizonyos értelemben. Aki lájkolta az elkészült hambi fotóját, majd a poszt alatt beírta pillanatnyi tartózkodási helyét, kisvártatva kapott egyet házhoz a korábban belájkolt ételből. Kúl, végre kézzel fogható, mi több: ehető haszna is van a szívecske dobálásnak. ;)

burger.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-08-12 – Címkék: reklám ambient élményhajsza szúnyogriasztó Adrenalin – írta: ad-renalin

A szúnyogot riasztja, az embert vonzza

2017-08-12 – Címkék: reklám ambient élményhajsza szúnyogriasztó Adrenalin



Szúnyogriasztó is. Ambient is. Ötletes is. Igaz is. Látványos is. Hasznos is. Ütős is. Jó is. Ennyi is.

autan_imago.jpg


1 komment

– 2017-08-11 – Címkék: reklám audi ambient élményhajsza gyalogátkelőhely reklám – írta: ad-renalin

Hogy egy Audi ilyet csináljon?!?! Szabad ezt?

2017-08-11 – Címkék: reklám audi ambient élményhajsza gyalogátkelőhely reklám



"A gyalogos gyakran autós, az autós pedig gyakran gyalogos." - Gondolta ezt az Audi, amikor egy olyan közterületi eszközön szerettek volna hirdetni, amellyel mindkét említett fél azonosképpen találkozik. Szófiában a gyalogátkelőhelyet használták tehát kreatív eszközként figyelemfelkeltő módon. Szerintetek nálunk lehetne ilyet csinálni? Tudtok ide vonatkozó szabályozásról?

audi-logo-wallpaper-548.jpg

audi2_1_1.jpg

audi1_1.jpg


Szólj hozzá!