Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

Adrenalin (41) adrenalin (261) ambient (215) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (17) condom (20) dm (10) durex (15) élményhajsza (962) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (55) humor (47) ikea (13) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (42) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (94) profile (29) reklám (840) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-05-17 – Címkék: élményhajsza feel clean leghosszabb nyelv evör – írta: ad-renalin

Leghosszabb macskanyelv evör

2017-05-17 – Címkék: élményhajsza feel clean leghosszabb nyelv evör



Mondjuk én már azon ledöbbentem, hogy minek kell nedves törlő a házi kedvencnek, aztán jött az abszolút padló fogás, amikor megpillantottam a vizuált. Egy ilyen elképesztően ütős termékhez csak egy ilyen abszurd ötlet illik, úgyhogy én imádom. De kommentben mondja már meg valaki, miért kell egy macskának vagy egy kutyának törlőkendő plíz. Nekem két szobamacskám van, esküszöm nem értem.

18422810_1447437755278690_3908182114072406237_o.jpg

18404214_1447437758612023_6766971808107567637_o.jpg


2 komment

– 2017-05-16 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza persil idd ki a bilit – írta: ad-renalin

Szó(sz)ban szó

2017-05-16 – Címkék: reklám adrenalin élményhajsza persil idd ki a bilit



Mi imádjuk az egyszerű megoldásokat, ami még mutatós is, azokat meg pláne! És ugyanúgy, ahogy az sem mindegy, hogy "idd ki a bilit" vagy "vidd ki a bilit", ugyanúgy az sem mindegy, hogy "dress" vagy "dressing". Érted. Kellett volna még olyan szavakat találni, mint a "DRESSing", mert a "choCOlATe" már elég erőltetett, de azért buksisimi. 

master_persil_cannes_dressing_aotw.jpg

master_persil_cannes_aotw.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-10 – Címkék: reklám ambient élményhajsza Adrenalin Pet box – írta: ad-renalin

Akció! Barátság most ingyen!

2017-05-10 – Címkék: reklám ambient élményhajsza Adrenalin Pet box



Mennyibe kerül egy barát? Elgondolkodtató kampány úgynevezett "kisállat csomagokkal", amelyek mintha megvásárolható termékek lennének, egy szupermarket polcsorai között hívták fel a figyelmet arra, hogy
ne vegyél kutyát/macskát, hisz igazi barátod ingyen is lehet, ha adoptálsz egyet...

23698.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-08 – Címkék: reklám ambient nescafe élményhajsza Adrenalin – írta: ad-renalin

Összejönni egy kávéval

2017-05-08 – Címkék: reklám ambient nescafe élményhajsza Adrenalin



Új kapcsolatokat létesíteni nem könnyű, és manapság egyre nehezebb. Nyilván, ha az emberben van egy-két feles, úgy azért könnyebb a dolog, de ha csak egy kávé van benne, akkor is sikerülhet? A Nescafé tesz róla... humorral, jó ötlettel. :)

nescafebenchcampaign_image_1.jpg

nescafe-hello-bench-964x644.jpg


Szólj hozzá!

– 2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin – írta: ad-renalin

Kisfiam, találd meg az oroszlánt!

2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin



Eddigi legjobb, gyerekeknek szóló promóciós kampány, amit láttam: keresd meg a logóban látható oroszlánt a szinte mikroszkópikus méretű ábrákkal telerajzolt csomagolópapíron a vásárlási utalványért. Izgalmas, interaktív, egy extra játék a gyereknek! Be is jött, a kuponok 58%-át visszaváltották. Bravó!

board_kj_the_wrapping_coupon.jpg

BEST CASE KING_JOUET from mY Trenton on Vimeo.


Szólj hozzá!

– 2017-05-03 – Címkék: reklám print élményhajsza dont text and drive text message – írta: ad-renalin

Szokj le végre a telefonról!

2017-05-03 – Címkék: reklám print élményhajsza dont text and drive text message



Kicsit depresszív. Nem. Nagyon depresszív. De érthető, nem? Mert fogadjunk, hogy te is újra és újra megfogadod, hogy leteszed azt a rohadt mobilt vezetés közben, és nem csetelsz. Nem, még a dugóban döcögve sem. Pláne nem a gyorsforgalmin, amikor 70-nel porolsz haza. N E  T E D D! Mert minden üzenet lehet az utolsó... ott a hóhér kötele a nyakadon. Erős kampány, szeretjük.

aca-m_hangman_i_miss_you.jpg

aca-m_hangman_i_love_u.jpg

aca-m_hangman_i_am_late.jpg


3 komment