Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (280) Adrenalin (44) ambient (222) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (18) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (994) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (46) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (869) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-11-13 – – írta: ad-renalin

Movember: bevetésen az életmentő ujj

2017-11-13 –



A prosztatarák kampányok többségében látható volt már, hiszen a vizsgálathoz szükségeltetik: a mutatóujj. Ehhez hasonlóan viszont még nem láttam szerepeltetni hősünket. Ez a ötlet tipikusan az, amelyik itthon már a kreatív kitaláló fejében elvérzik, rögtön azután, hogy szöget ütött bele, mivel ááá, ezt úgysem fogadnák el. Na, úgy tűnik, mégis van élet ezen a bolygón, mert volt, aki elfogadta!

lifeguard_aotw.jpg

fireman_aotw_0.jpg

army_doctor_aotw.jpg


Szólj hozzá!