Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (280) Adrenalin (44) ambient (222) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (18) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (994) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (46) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (869) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-10-24 – Címkék: reklám print adrenalin before after élményhajsza – írta: ad-renalin

Before: megkarcoltad a kocsim egy kulccsal? After: neked annyi.

2017-10-24 – Címkék: reklám print adrenalin before after élményhajsza



Az megvan, amikor a cuki kislány csavarhúzóval összekarcolja egy kocsi karosszériáját?  Már épp üvöltenél vele, amikor elolvasod a szöveget, amit rákarcolt az autóra: "Szeretem az apukámat". Well... Mivel én is érintett vagyok az ügyben, ezért kimondhatatlanul érzékenyen érint az dolog: az én kocsimat is körbehúzta már valaki kulccsal, na nem a kislányom, és nem ilyen bájos üzenetet firkantott, úgyhogy ott aztán mondtam cifrákat, bár az nem segített, csak az újra-körbefényezés cirka 400 ezerért. Szerencsére a kampány pont arról szól, hogy ilyesmire többé nincs szükség; kreatív előtte-utána printhirdetésen mutatják be, milyen könnyedén eltüntetik az ilyen jellegű karosszériahibákat ebben az üzemben.

chipsaway_artwork_2a_final_cardiff_life_full_page.jpg

chipsaway_artwork_2b_final_cardiff_life_full_page.jpg

Itt meg a kislányos kép, amire hivatkoztam:

child.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr4013067718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.