Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

  • Mormogi Papa: "A zebrán átkelve nyilván mindenki befrászol egy tőle 10 méterre hallatszó autó fékcsikorgásától" ... (2017.06.09. 15:16) Pánik plakát
  • Lángharcos: Az idős állatok nem feltétlen tudják már tisztán tartani magukat. Fiatalabban is megeshetnek bal... (2017.05.18. 07:55) Leghosszabb macskanyelv evör
  • Jankove: A gyorshajtásnál megszokott zsebbevágó bírságok mintájára én erre is hoznék rendeletet: félmillió ... (2017.05.04. 08:08) Szokj le végre a telefonról!
  • Beer Monster: Magyarországon tuti bevinnék őket a közteresek faltisztításért. (2017.04.27. 18:15) Szutyok egy kampány
  • Medgar: Az ikeás jobban néz ki (2017.04.27. 09:22) Balenciaga tote bag VS Ikeás szatyor

Taggyűlés

Adrenalin (42) adrenalin (267) ambient (217) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (17) condom (20) dm (10) durex (15) élményhajsza (970) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (57) humor (47) ikea (13) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (44) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (94) profile (29) reklám (847) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-06-16 – Címkék: reklám víz adrenalin élményhajsza water made activ – írta: ad-renalin

3D technológiával életre keltették a vizet

2017-06-16 – Címkék: reklám víz adrenalin élményhajsza water made activ



Oké, azt hallottuk már, hogy oxigénnel dúsított vagy friss hegyi levegővel átjárt ásványvíz, de hogy azt mondják róla: aktív, ami nem is reklámos túlzás, hanem valóban meg van támogatva, na az ritka. A Gatorade Activ izotóniás víznek 3D technológiás esőgéppel készült el az "aktív víz" című kampánya, amely eszméletlen látványosra és meggyőzőre sikerült...

1033039-making-gatorade-g-active-water-made-active.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr6112600149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.