Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (280) Adrenalin (44) ambient (222) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (18) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (994) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (46) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (869) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin – írta: ad-renalin

Kisfiam, találd meg az oroszlánt!

2017-05-05 – Címkék: reklám gyerekeknek élményhajsza kuponakció Adrenalin



Eddigi legjobb, gyerekeknek szóló promóciós kampány, amit láttam: keresd meg a logóban látható oroszlánt a szinte mikroszkópikus méretű ábrákkal telerajzolt csomagolópapíron a vásárlási utalványért. Izgalmas, interaktív, egy extra játék a gyereknek! Be is jött, a kuponok 58%-át visszaváltották. Bravó!

board_kj_the_wrapping_coupon.jpg

BEST CASE KING_JOUET from mY Trenton on Vimeo.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr512482979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.