Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

Adrenalin (41) adrenalin (261) ambient (215) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (17) condom (20) dm (10) durex (15) élményhajsza (962) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (55) humor (47) ikea (13) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (42) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (94) profile (29) reklám (840) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2016-06-24 – Címkék: reklám ambient india new delhi – írta: ad-renalin

Suzuki: dudálásszámláló Indiában

2016-06-24 – Címkék: reklám ambient india new delhi



India, Új Delhi. Óriásdugók. A világ legzajosabb városa. Hogy legalább a dudáló autók hangerejét némiképp letekerjék, a Suzuki "dudálj kevesebbet" kampányba fogott. A kampány kulcseszköze egy dudálásszámláló volt; akinek kevesebbet mutatott a mérője, az nyerhetett...

885.jpg

traffic-jam-india.jpg(Fotó: independent.co.uk)


Szólj hozzá!

– 2016-06-23 – Címkék: reklám adrenalin kfc töltős menü – írta: ad-renalin

KFC: menü ajándék mobiltöltővel

2016-06-23 – Címkék: reklám adrenalin kfc töltős menü



Egyre másra jelennek meg a projektoros pizzásdobozok, fényképnyomtatós papírvödrök és más, extra funkcióval ellátott gyorséttermi csomagolások a kreatív reklámtérben. A KFC most is előrukkolt egy igazán hasznos menüs dobozzal; a "Watt a boxba" a csirkén, sült krumplin kívül egy USB kábelt is csomagoltak, a dobozt magát pedig mobiltöltővé alakították át...

kfc-wattabox-759.jpg

 


2 komment

– 2016-06-09 – Címkék: reklám adrenalin advertising very public toilet – írta: ad-renalin

A túlzottan is nyilvános WC

2016-06-09 – Címkék: reklám adrenalin advertising very public toilet



Elég jó a metafora: valóban hasonlóan kitárulkozik az ember az internetnek és az okostelefonoknak köszönhetően, na meg az online felületeken lavírozva, mint az Open Rights Group filmjében? Ma reggel küldtem egy szelfit az egyik ismerősömnek az uszodából, hagy irigykedjen kicsit, amíg ő 9-kor meetingen ül, míg én áztatom magam. Amikor elküldtem a képet, jött az üzi a Google-tól, hogy a Google térkép hozzáadta a képemet a következő helyzet: Vituki uszoda. Bakker. Pedig nem is jelöltem be, hogy ott vagyok... Valóban mindenünket látják?

mexico-_multiperson_very_public_toilet.jpg

 


2 komment

– 2016-06-08 – Címkék: kreatív reklám print ikea adrenalin – írta: ad-renalin

Az Ikea így látja, te is?

2016-06-08 – Címkék: kreatív reklám print ikea adrenalin



Azért nekem volt már pár átszenvedett órám Ikea bútorokkal. Nem egy Lego, gyakran agyhúgykövet kap tőle az ember. De azért tetszik ez a sorozat. Általa elhiszem, hogy nem lesz nehéz dolgom. Mondjuk a bélyeges kicsit kopog nekem. Szétszedni valóban egyszerű, de újra összetenni azt már ugyanúgy nem lehet... szerintetek?

ikea3.jpg

ikea1.jpg

ikea4.jpg

ikea5.jpg

ikea2_1.jpg


4 komment

– 2016-06-01 – Címkék: reklám volkswagen Adrenalin UAE – írta: ad-renalin

Láthatósági, digitális közlekedési tábla gyalogosoknak

2016-06-01 – Címkék: reklám volkswagen Adrenalin UAE



Az Egyesült Arab Emírségek egyik fő közlekedési problémája a gyalogátkelőhelyek figyelmen kívül hagyása az autósok részéről. Mondjuk ebben a témában nem is kell olyan messzire utazni, nálunk dettó hasonló a helyzet. Rengeteg baleset, gázolás van emiatt. A VW jóvoltából elkészült a "The Human Crossing" prototípusa, amelynek segítségével többé nem lesznek láthatatlanok a gyalogosok, és főként a gyerekek. Az ötlet tulajdonképpen nem más, mint egy digitális, mozgó hirdetőtábla, mely már messziről jelzi, amint egy kisgyerek átkel az úton...

volkswagen_humancrossing_image-2.jpg


Szólj hozzá!