Ezer éve el akarom már ezt az ötletet adni valakinek, de még házon belül sem ment át soha, mondván, hát ugyan melyik cég vállalná be, hogy a nagy büdös semmit mutatja marha sok pénzért??? A KitKat most bizony bevállalta, és 30 másodperces spotjában konkrétan fehér üres felületet mutat. Sőt, korábban a Mercedes is meg merte ezt tenni jó sok évvel ezelőtt; ők dupla A/4-es, teljesen üres printhirdetésen reklámozták magukat, üzenve: "Itt hirdetne a Mercedes, ha szüksége lenne rá..." Hát ennyi.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.