Szuperötletes billboard megoldás az Obitól, aki megelégelte, hogy a konkurencia plakátrengetegében hirdessen, tulajdonképpen hangtalanul. Az óriásplakát méretet azért megtartották, és bemutatták, hogyan varázsolja szebbé otthonainkat az áruházlánc... tök jó.
Értelmetlen telefonnyomkodás... egyre több kampány szól arról, hogy kicsit kevesebbet kellene a mobilunkkal foglalkozni. A Unicef számára készült Tap Projekt új Appja is erre alapoz: az alkalmazást letöltve elkezdődhet a vízadományozás. Minél több percet bír ki valaki anélkül, hogy a telefonját babrálja, adományával annál több tiszta vízzel segítheti a világ több mint 700 millió emberét, akik sajnos máshogy nem juthatnak hozzá.
Több ezer teljesen és kevésbé tökig betekert csavarból készült ez az igazán szemléletes eladáshelyi dekoráció itt a videóban, amely eléggé briefen van, legalábbis jól átjön a Bosch elektromos csavarhúzók kiváló teljesítménye. A Bosch kifejezetten szereti az újszerű megoldásokat, így telitalálat volt az ötlet az ügynökségtől, bár ez a technika nem ismeretlen, mint látható a képeken...