Elég elvetemült ötletnek tűnik, de basszus tényleg egy ilyen kéne mindenki nyaka köré, hogy felpillantsunk végre a telefonunkról, és a mobil nyomkodása helyett egymásra figyeljünk. Mert mindenki mindenhol pötyög: utcán sétálva, buszra várva, megbeszélésen, randin, családi vacsorán... Itt a 'social media guard' a Coca-Colától.
Egyre gyakoribb, hogy az italautomatákat is valamiféle reklámötlet szerint átalakítják vagy valamilyen extra módon szerepeltetik egy kreatív kampányban. A Coca-Cola idén is ezt használta fő eszközének Valentin nap alkalmából: láthatatlan automatát álmodott meg, amely csak szerelmes párok számára látható, a magányos játékosok sajna kimaradnak a jóból...
Állítólag beváltotta a hozzá fűzött reményeket, mert kényelmes, könnyen kezelhető és jól szól a Sony nemrég megjelent vízálló walkmanje, amivel végre a hosszú unalmas uszodakörök alá is betolhatunk valami ritmust. A kütyü igazán kicsi, csupán egy mini vezeték köti össze a két fülhallgatót, melyen rejtve találhatók a szabályozó gombok is. Ennyi. A tálalása sem lett utolsó: ásványvizes palackokban árulják, akár "italautomatából". Nekem kell.