De kinek szól a vízálló mobiltelefon?

Én még mindig nem értem, hogy a vízálló telefonnak ki a célcsoportja, akinek csorgó nyálú kutyája vagy kisgyereke van? Most komolyan kérdezem. Amíg a válasz megérkezik, addig is itt az első víz alatti mobilapp, ami frankón érzékeli, hogy víz alatt van-e éppen a telefon vagy szárazon. Érdekes különben, de én még mindig nem értem, hogy a vízálló telefonnak ki a célcsoportja, akinek csorgó nyálú kutyája vagy kisgyereke van? Most is komolyan kérdezem.

sony-underwater-app.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr556633531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

the crow 2014.08.26. 20:07:17

Ha a posztoló nem értené:
Mondjuk annak aki vizes környezetben telefonálna, pl. vitorlázás, szörfözés, kajakozás, evezés stb közben. És jó lenne, ha lenne egy telefon ami ezt tényleg tudja - eddig nem találkoztam ilyennel. Egy-egy vízbeesést bírnak, de nem többet.

komandi 2014.08.26. 22:38:34

A nejemnek vazze...

A múlt héten a harmadik telefon,plussz egy fényképezőgép.

aegithalos 2014.08.27. 09:36:09

Zsebrevagom, elmegyek turazni, ramszakad az eg de nem kell aggodnom a mobil miatt, nota bene meg telefonalni is tudok vele a zivatar kozepen. Nem eletszeru? De az, van, akivel tortennek ilyen dolgok.

csomakk 2014.08.27. 10:36:41

a) esos helyen, pl londonban elok.
b) akik furdes kozben akarnak nezni egy filmet, es nem akarnak felni attol, hogy beleesik a kadba a szazezres telo. ugyanez a kategoria a zuhany alatt zenehallgatas, stb..
c) azok, akik a balcsi partjan felnek otthagyni a telefont, inkabb zsebben usznak vele, nehogy meglovasitsak. ez esetben meg szelfizni is lehet :)

khell 2014.08.27. 13:06:49

Biztos én vagyok a konzumeridióta, de én vittem a medencébe, sodrófolyosóba stb. a telefont és barátnőmmel együtt életem legjobb videóját vágtam belőle össze.

Marha jó ezeket az élményeket is megörökiteni és visszanézni. Vicces volt ahogy az emberek csodálkoznak, apuka az iphone-jával a partról jó messziről veszi a kisfiát a medencében, nehogy vizes legyen a telefonja, én meg viz alatti képeket és videót is csináltam.

Először nekem se tűnt életbevágó funkciónak (nem is emiatt vettem meg) de most már nem vennék nem vizálló telefont.

labi 2014.08.27. 13:29:25

Pl nekem, mert egy szabadtéri versenyen bíróként olyan eső kapott el, hogy reszeltek is a telefonomnak. De jól jön még evezős sportok közben is.

Persze aki sikítva rohan tető alá nehogy megázzon a frizurája, annak tényleg érthetetlen.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2014.08.29. 01:44:31

Én is egy Z-t használok másfél éve, egyrészt csodás vízalatti videókat csináltam, másrészt nem kell féltenem, ha vizes környezetbe viszem. Igazából ha tehetem, a következő mobilom is vízálló lesz, maximálisan bevált.

domel 2015.06.03. 09:28:26

Egy unokatesóm mondta, hogy víz alatt nem érzékel semmit a képernyő, így fotózni sem tud.

PonDrow 2015.06.09. 08:45:21

@domel: Így van, az érintőképernyő nem működik a víz alatt. Ezért kell hardvergombot nyomva fotózni, és mielőtt a víz alá merülsz vele, fotózásra állítani. Nem bonyolult.
iPhone is így működik víz alatt a pár ezer forintos Decathlonban vett tokkal. :D
süti beállítások módosítása