A Huggies is csatlakozott a cukin ötletes Facebook kampánnyal hódítók táborához: rajongói játékra invitálta a várandós kismamákat. Mindazokat, akik csatlakoztak a kezdeményezéshez, a közösségi oldalon keresztül követni lehetett egészen a szülésük pillanatáig. És ekkor jött a meglepetés: a Huggies szerint "minden első pillanat fontos", ezért a kórházból hazainduló kiválasztott anyukát és férjét, na meg újszülött babájukat csodás első utazás várta ...
Remek életszerű videójáték a Lexustól. Az új Hybrid modell Facebook kampánya során kiválasztott 10 szerencsés játékos lehetőséget kapott, hogy Jarno Trulli Forma 1-es pilótával egy autóban ülve játsszon egy jót. A játékeszköz egy iPad volt, amely képernyőjén az ujjhegyet végighúzva rögtönzött versenypályát lehetett kivetíttetni a móka helyszínét képező hangár padlójára...