Open your world - vallja a Heineken. És gondoljták, ezt miért is ne lehetne akár így: repülős rulettet játszattak a gépükre várakozó utasokkal. Egy pörgetés után máris megjelent előttük egy új úticél, ahová a játékost el is utaztatták...
'Szőrnyű' ötlete támadt egy szépségszalonnak Torontóban. A letépős hirdetések jól bevált technikáját gondolták újra, saját profiljukhoz illően. Eddig okés. Egy rendkívüli szőrborítással rendelkező emberkét kértek fel, hogy a gyantás reklámcetlik letépkedését bevállalja. Csóri, nem irigylem... a letépett reklámcetli mondjuk elég meleg, a szalon elérhetőségein kívül egy nagy letépett szőrpamacsot is hazavihetünk, ami nem túl guszta, lássuk be...
...Olyan, jól ismert termékeket mutatunk be új sorozatunkban, amelyek meg tudták őrizni magyar eredetüket a nemzetközi brandek vérzivataros térhódítása után is. Amelyek fejlődnek, és erősebbek, mint valaha. Amelyeket szeretünk, és amikre büszkék vagyunk. Magyar márkák az Ad:renalinon.
A RUDI
Mi mással kezdhetnénk, mint Magyarország kedvenc márkájával, amely kategóriát teremtett és tart fenn már öt évtizede, amelynek márkaneve jelzőből fogalommá vált. ...