A jó ötlet kockáztat... kb. ez lehet az esszenciája a 2013-as szezonnak Cannes-ban. Ezt foglalja össze az alábbi tartalmas prezi is a nagydíj győzteseit felvonultatva...
Na ilyen az igazi élményhajsza! Meztelen testek és testfestők közös attrakciója ez a szuperlátványos print, ami az új Fiat 500 Abarth-nak készült, a The Body Issue - ESPN sportmagazinba. A lenti videón a kulisszák mögé is bekukkanthatunk, és hát látszik, hogy nagyon melós vállalkozás volt, mindenféle szempontból. Mielőtt szétmentem volna, hogy milyen újszerű ez az elképzelés, már találtam is egyet régebbről, mutatom azt is, legalul...
A RealLifeConnect egy RFID/NFC technológián alapuló rendszer, amely összekapcsolja a digitális világot a fizikai valósággal. Tulajdonképpen egy kis, nyakban viselhető kártyáról van szó, meg egy helyszínre kitelepített, real Facebook kapuról, amellyel a lájkolás és a lájkolással a különféle közösségekhez csatlakozás hihetetlen módon leegyszerűsödik... több sikeres kampányra használták már ezt az újdonságot, egyet be is mutatunk nektek a lenti videóban: ...
A belgák nagy időjárás guruk, ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy rengetegen hívják be a belga tengerpartok meteorológiai webcameráinak képeit mindennap... a VW erre rögtön ugrott is: úgynevezett meteo-wobblert készítettek. Ez tulajdonképpen nem más, mint egy kamerára rögzített wobblerecske, üzenetben ráerősítve az időjárás és a termékkipróbálás remek kapcsolatára. Szóval már ilyet is lehet, itthon ki kezdi?
Dél-Koreában iszonyú magas az öngyilkosságok száma, évi több mint 15 ezer. A Mapo Híd pedig az egyik "legnépszerűbb" hely a szuicid hajlamúak körében, így a pozitivitás jegyében interaktívvá tették azt az orrukat lógató járókelők számára. Először is a híd teljes hosszán mozgásérzékelős lámpákat építettek ki, hogy az arra sétálóknak kedvét szegjék a sötétben leugrálástól, majd a híd korlátjára kedves szavakat, megnyugtató dalszövegeket, ...