Lapszemle: az elmúlt hét sztorijai
Lapszemle: az elmúlt hét sztorijai

Még mielőtt belevágnánk a hétfőbe, összeszedtük az elmúlt egy hét legfontosabb, legérdekesebb, vagy szimplán legjobb sztorijait. Jó olvasgatást!

 

Első sztorink az ember, aki furcsa kísérletre vállalkozott: Tom Lamont , a Guardian újságírója csak olyan kaját vett magához , amit a tévében is reklámoztak. Az eredmény meglepő volt, bár abban nem, hogy répát és almát senki sem reklámoz.

 

Az elmúlt napokban mindenki folyamatosan kapta a leveleket: a Google ...

Bevezetés a szarreklám-készítés titkaiba
Bevezetés a szarreklám-készítés titkaiba

Tízéves kisgyerek James Bond-ruhába öltöztetve, helikopterré Photoshoppolt autó, pizzát áruló bádogember, villógó gagyi feliratok - Todd Bieber rendező éveken keresztül a reklámvilág legrettenetesebb, legalacsonyabb költségvetésű és legcikibb kisfilmjeit készítette Pennsylvaniában. Szerencsére ahelyett, hogy csöndben élvezné a megkeresett milliókat (haha), színpadra állt és személyesen mesél el mindent, amit átélt.

A Commercial Interaction nem is ...

Nevetségesen lenyúlt márkák
Nevetségesen lenyúlt márkák

Bármennyire is gyorsan fejlődő gazdaság és világhatalom, a világ nagy részének Kínáról még mindig nem az űrverseny, hanem a gagyi koppintás jut eszébe. Velünk született kedvességünktől fogva nem állnánk be a sorba és kínai viszonylatban csupa pozitív hírrel fogunk foglalkozni...a jövőben. A most viszont az öt perc röhögésé, mert következnek a hihetetlen márkautánzatok - sokszor annyira hihetetlenek, hogy már mi sem hisszük el, hogy nem Photoshop. Pardon, ...

süti beállítások módosítása