Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (198) ambient (178) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (11) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (14) élményhajsza (889) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (51) humor (47) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (23) lapszemle (21) mcdonalds (10) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (83) profile (29) reklám (720) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (11) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-07-31 – Címkék: lapszemle szemle – írta: ad-renalin

Elvan a Facebook, ha drágul

2012-07-31 – Címkék: lapszemle szemle



Habár a csökkenő részvényárfolyam miatt mifelénk a Facebook haláltusáját emlegeti több médium, úgy tűnik, online berkekben még nem temetik a királyt. Mi több, a CNET-en közzétett elemzés szerint a Facebook hirdetési árak 58%-kal nőttek a második negyedévben, sőt a CPC az Egyesült Államokban először lépte át a bűvös 1 dolláros határt. Hogy is van ez?

Gamingrig2.JPG

Ugyanakkor minden CT hirdető álmatlan éjszakáinak az oka, az átláthatatlan adathalmazok korának is talán a végére értünk, ugyanis beszáll a Big Data a digitális marketingbe – olvashatjuk a Technokrati cikkében. Mire lesz ez jó? A felhasználókról gyűjtött információkat ezek után nem csak vélt vagy valós relevancia szerint osztályozhatják, hanem olyan számítási algoritmusokkal, amelyekkel eddig haszontalannak ítélt adatmorzsákból is trendeket lehet megállapítani. Paranoidok ne olvassák tovább. A felhasználókról gyűjtött információkkal akár profilokat is készíthetnek, pontosabbá válik a targetálás, a gép olyan mélységig ismer meg bennünket, amit talán nagyon nem szeretnénk. A hirdetők viszont annál jobban.

A nyaralási szezon tetőzésén mi jöhet jobban, mint egy „csináld magad” öntözőrendszer, amivel növényeink túlélését biztosíthatjuk a magányos napokra. A Gizmodo pontos instrukciókkal lát el bennünket, hogyan öntözzünk az internet és számítógépünk segítségével. Ha valaki kipróbálta, jelentkezzen. Én még manuális öntözéssel is képtelen vagyok életben tartani egy szobanövényt.

Kép forrása: Wikimedia Commons


5 komment

– 2012-07-30 – Címkék: reklám volkswagen olimpia élményhajsza – írta: ad-renalin

Olimpiai váááááááááááá-kocsi

2012-07-30 – Címkék: reklám volkswagen olimpia élményhajsza



Szuper kampány Hollandiából, a Volkswagennel: építettek egy sikoly-meghajtású kocsit, amelynek a motorját a decibelek működtetik. Minden kiáltás, üvöltés, dudaszó, kántálás, egyszóval drukkerzaj segít, hogy gyorsabban szárnyaljon a kocsi. A néhány fős holland csoportok feladata pont ez volt: üljenek a kocsiba, és sikítsák minél gyorsabban végig a járgányt a kijelölt távon. Aki a leggyorsabb volt, olimpiai jegyeket nyert Londonba, hogy saját csapatának is kedvére sikíthasson a lelátóról.

sikoly.jpg


Szólj hozzá!

– 2012-07-30 – Címkék: lapszemle – írta: ad-renalin

Okosóra és Metro

2012-07-30 – Címkék: lapszemle



A múlt hét eseményeiből szemelgetve nem hagyhatjuk ki az új Office 2013 Consumer Preview (értsd: beta verzió) megjelenését. Emlékszem a sokkra, amit a 2007-es megjelenés okozott, a szinte teljesen használhatatlan kezelőfelülettel, elrejtett funkciókkal, kiiktatott billentyűkombinációkkal. Most nem kell tartanunk effélétől, viszont pötyöghetünk (ha tudunk) tableten is vele. A Technokrati mégis az új Windows 8 kezelőfelületet veszi górcső alá, a következtetésre, miszerint evolúcióra és nem forradalomra van szükség, csak sűrűn bólogatok.

ufp-emblem.jpg

A közelmúltban a Facebook felvásárolta az Instagramot, Az Autodesk a Socialcamot és Digget a Betaworks. A Readwriteweb ez utóbbi kapcsán elmélkedik az elmúlásról, főként ami a web1-et és web2-t illeti. Szerintük a web3 a mobil korszak, ezzel kapcsolatban azért vannak fenntartásaink. Végezetül a trendi, ám használhatatlan kütyü rovatunk legújabb tagja, a Sony okosórája, ami nem is annyira okos még telefon nélkül, ahogy a Gizmodo cikkéből ez kiderül. Ezen még dolgozniuk kell egy picit a mérnököknek. Mikor fejlesztik ki már végre a kommunikátort, amellyel hangfelismeréssel, külön készülék nélkül telefonálhatunk, elérhetjük távoli számítógépünket, vagy akár naplót is írhatunk?


Szólj hozzá!

– 2012-07-30 – Címkék: tv reklám print olimpia élményhajsza – írta: ad-renalin

Olimpia reklámszemmel

2012-07-30 – Címkék: tv reklám print olimpia élményhajsza



Egy bronz, egy ezüst és egy arany (!) érem, itt tart jelenleg a 2012-es londoni Olimpán kishazánk. Ezúton is gratulálunk Csernoviczki Éva cselgáncsozónak, Ungvári Miklós cselgáncsozónak és Szilágyi Áron vívónak a bravúros teljesítményhez, és természetesen gőzerővel drukkolunk a többieknek is! :) Hogy az Olimpia reklám vonulatát is boncolgassuk kissé, válogattunk néhány látványos printhirdetést a régmúltból. Nem volt könnyű dolgunk; a témát csak nagyon ritkán dolgozzák fel humoros formában a reklámszakemberek. A lenti sorozat a Freddy ruhamárkának készült, ami már volt a Játékok támogatója. A testimonial kampány vizuáljában megjelenő sportolóknak ötletes "protézist" építettek a testébe, üzenve, hogy a sportmárka a sportágukban elvárt képességüket erősíti fel. A röplabdás hölgy pl. kalapácsokat kapott deréktájra, hogy erőteljesebb legyen a leütése. A labdás tornászlány testét szögmérők és vonalzók tuningolják fel, hogy még pontosabb legyen a mozgása. A futó pedig spéci kocsi erejével rajtol el. Szép sorozat.

freddy_pallavolo.jpg

freddy_corpolibero.jpgfreddy_centometri.jpg

Tv spotok terén nem nagyon van vicces Olimpia témában, az idei hivatalos film is inkább picsogásra ad okot, mintsem mosolyra fakasszon. Persze szeretjük, mert gyönyörű és érzelmes.

A 2011-es Arab Játékokra viszont poénos sorozat készült.
Két közvetítés között nézegessétek, aztán vissza a tévé elé szurkolni. :)


5 komment

– 2012-07-27 – Címkék: reklám print élményhajsza – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2012-07-27 – Címkék: reklám print élményhajsza



Kommentár nélkül.

Creative-Durex-Condom-Ads-5.jpg


Szólj hozzá!

– 2012-07-25 – Címkék: print outdoor élményhajsza brandalism – írta: ad-renalin

Brandalism = brand+vandalism

2012-07-25 – Címkék: print outdoor élményhajsza brandalism



A Brandalism projekt 25 nemzetközi művészből álló kreatív társulat kezdeményezése, akik most Nagy-Britanniában fogtak össze, hogy elgondolkodtassák a jó népet a reklámipar káros hatásairól: a fogyasztói társadalom környezetre gyakorolt negatív hatásairól, a klímaváltozásról, a látványból fakadó "vizuális környezetszennyezésről" - ahogy ők mondják. Mert ugye bárhová lépünk, reklám terem. A gerillaakciók keretében a csoport 5 napon keresztül "garázdálkodott" a szigetország városaiban Manchesterben, Birminghamben, Leedsben, Bristolban és Londonban, hogy újraértelmezze a közterületi reklámmegjelenéseket anti-reklám alkotásaival. Az óriások közül többek között a Nike és a Meki sem maradt ki a szórásból. A (nem) kicsit @RC plakátpályázatra emlékeztető teljes outdoor tárlat megtekinthető itt, ni.

shift_nike_1_web.jpg

bill_posters_rooney_2_web.jpg

rob_m_writing_2_web.jpg

Brandalism1.jpg

insect_coffin_1_web.jpg


Szólj hozzá!

– 2012-07-24 – Címkék: t-mobile szívdobbanás élményhajsza olimpia 2012 igazirajongók – írta: ad-renalin

Szurkoljunk szívvel!

2012-07-24 – Címkék: t-mobile szívdobbanás élményhajsza olimpia 2012 igazirajongók



És igen, pénteken elrajtol, végre!!! :) Jöhetnek a nagy pattogatott kukoricás tévézések, meg a giga drukkolások. Aki szeretné érzelmesebb módon is kifejezni a magyar olimpikonok iránti rajongását, a T-mobile olimpiai kampányának keretében megteheti: a www.igazirajongok.hu oldalon keresztül virtuális szívdobbanást lehet küldeni a kedvenceknek, hogy tudják, értük vagyunk és szurkolunk nekik.

eb9f5_20120723-rajongoi-sziv.jpg

A virtuális szívdobbanások egy kis szívecskét ábrázoló (igazából szappan kinézetű) kütyüre érkeznek, melyből a magyar sportolók mindegyike kap egyet kiutazáskor. Amikor virtuális szívdobbanást küldünk, a ketyere pirosan felvillan, így a sportoló rögtön örömmel nyugtázhatja, hogy már megint gondolt rá valaki. A szívdobbanások küldését a Facebookon is meg lehet osztani, igény szerint. Szerintem ez nagyon kedves ötlet, és már küldtem is egy "dibidobit". E pillanatban már 500 fölött van a küldött szívdobbanások száma, sokszorozzuk meg, hm?

szurkolj.JPG

 

 


Szólj hozzá!

– 2012-07-23 – Címkék: social media trendvekker – írta: ad-renalin

Öltözz Youtube-ul

2012-07-23 – Címkék: social media trendvekker



Azt tudjuk, hogy a közösségi oldalak nagy divatjukat élik; tombol a Facebook-láz, a Youtube, az Instagram és társai. Na de most "amúgy" is divatot teremtenek: készült ugyanis egy összeállítás, amely a legkedveltebb közösségi oldalak színeibe öltöztet(ne) tetőtől talpig. Végignézve a mai szettemen, azt hiszem, ma leginkább Youtube napom van (piros Converse, piros és fekete pólóval), hm.

social-media-outfits-3.jpg

c500x403.jpg

c500x430.jpg

c500x335.jpg

c500x465.jpg

c500x504.jpg


1 komment

– 2012-07-23 – Címkék: ambient élményhajsza – írta: ad-renalin

Hétfői brainstorming

2012-07-23 – Címkék: ambient élményhajsza



Indítsuk a hetet két nagyszerű sziporkával a nagyvilágból. Az egyik egy valóban gigantikus ötlet Indiából. Az USB stickek piacán hatalmas verseny dúl. Amivel még elő lehet rukkolni, az az egyre nagyobb és nagyobb tárhely. Megszületett tehát a 64GB méretű USB is, amelynek méretes reklámmegjelenés készült bazi magas háztetők tetejére. Elmondások szerint az ötlet megjelenését követően mérhetően nőtt a kereslet a termék iránt, bizony.

Lara.jpg

Aztán van itt egy leleményes megoldás a Park Avenue borotvának, amelyet cooling effekttel láttak el, ezért a kreatívoknak rögtön beugrott a légkondi, mint a leghűsebb megoldások egyike. Erre készült a lenti (egyébként remek) agymenés.

COOLING_EFFECT.jpeg


Szólj hozzá!

– 2012-07-18 – Címkék: tv reklám élményhajsza – írta: ad-renalin

A Sziget Fesztivál 10 rekláméve

2012-07-18 – Címkék: tv reklám élményhajsza



Készültök már? Mert ugye nem kell túl sokat aludni és kezdődik a 20. Sziget Fesztivál, augusztus 6. és 13. között. Addig is összeszedtük az elmúlt évek Sziget reklámjait egészen 2002-től. Jobban nem akartunk vájkálni a múltban, mert már így is bazi öregnek érezzük magunkat néha, hát még ha elkezdenénk a kilencvenes években kutakodni, amikor Diáksziget néven futott a rendezvény. Hú, de rég volt... Na, szóval most végignézhetitek az utolsó 10 év filmjeit, van közöttük néhány egészen vicces; személyes kedvencem a gyerekdalos 2004-es sorozat volt. És a Tiétek?

sziget_capitals.jpg

2002.

Elsőként jöjjön szintén egyik kedvencem, a Kistehén spot.

2003.

Kémények párzása.

2004.

A hazai gyerekdalok ihlette kampány.

2005.

Egy humormentes spot, amelyben celebszemmel vizsgálták a fellépőket.

2006.

A Sziget Jancsó Miklós ajánlásával.

2007.

A Sziget felfedezése Dévid Etemborósan (nem kérek helyesírás kommentet, köszi!).

2008.

Na ki a király?

2009.

Na ez is vicces volt. :)))

2010.

"Egyszer nem megyek ki, nemhogy ötezerszer!" - a kedvenc mondatom. :)

2011.

Ez meg itt a tavalyi. Nézegessétek és hangolódjatok rá az idei Fesztiválra, mert hamarosan dübörög! :)


24 komment · 1 trackback

– 2012-07-16 – Címkék: social media élményhajsza – írta: ad-renalin

Ötletes, de göröngyös úton a Smart

2012-07-16 – Címkék: social media élményhajsza



Na ez egy szuper ötlet: izgalmas Facebook kalandozásra hív a Smart USA ebben a kampányban: 196 képkockából rajzolt képregényt hoztak létre, melyet feltöltöttek egy albumba a Facebook oldalukra. A sztoriban Smartunkkal veszélyes ufó-invázióba csöppenünk. A képeket lapozható könyvként lehet "végigpörgetni". Az idézőjel azért jogos, mert bizony sokaknál akadozik, ahogy nálam is. Aki nem szeretné 195-ször megnyomni a jobbra nyilat a billentyűzetén, de kíváncsi a történetre, az megnézheti Youtube videón is.

394733_10151583925457788_1864349115_n.jpg


Szólj hozzá! · 1 trackback

– 2012-07-13 – Címkék: print élményhajsza – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2012-07-13 – Címkék: print élményhajsza



Kommentár nélkül.

Prudence_Neon_Condoms_Car_ibelieveinadv.jpgPrudence_Neon_Condoms_Snooker_ibelieveinadv.jpgPrudence_Neon_Condoms_Copier_ibelieveinadv.jpg


Szólj hozzá!