Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

  • pythonozok: Itt meg szép csendben kimúlt a cég. Maradt vagy két éttermük, a házhoz szállítás meg rég megszűnt. (2015.05.26. 16:53) Ajándék projektort ad a Pizza Hut
  • eßemfaßom meg áll: Azért az se ártana, ha valami épelméjű személy jelölné ki a rokiparkolókat. Nálunk pl az obi előtt... (2015.05.17. 13:27) Fight: kerekesszékesek vs autósok
  • tisztapista: Románul nem tudok. Az angol bevezető után a románul feltett kérdések: fail (2015.04.11. 14:23) Jogsi Google Street View-val?
  • Hujber Tünde: Várnám a cikket. Vagy ez már az volt? Mi az a pop-up-store? Mit lehet csinálni az ipad-del a kirak... (2015.03.31. 16:22) A legkisebb a legnagyobb ötlet
  • szárny: Nekem is +18 témák jutottak eszembe. A fenti teljesen őszinte, meggyőződésből és elhivatottságból ... (2015.03.24. 05:30) Nem ülök a szőrős arcodra!

Taggyűlés

adrenalin (181) ambient (175) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (11) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (14) élményhajsza (868) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heti 1 szex (49) humor (47) internet (64) játék (11) közösségi média (14) kreatív (17) lapszemle (21) mcdonalds (10) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (83) profile (28) reklám (698) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (11) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-05-31 – Címkék: white r. limonádé secret élményhajsza lemonade – írta: ad-renalin

Fiatalon nyelik, öregen nyalják

2012-05-31 – Címkék: white r. limonádé secret élményhajsza lemonade



Emitt egy 'akkor és most' gyöngyszem: a 70-es években készült R. White limonádé hirdetése a felső kisfilm, amelyben az éjszaka közepén a konyhába lopódzó férjet a felesége buktatja le, amint titokban üdítőt szürcsöl… tipikus „végkifejlet”, tipikus nézéssel. Na ettől nem sokban tértek el így pár évtizeddel később sem a spot remake-jében, amelynek főszerepére megkeresték és felkérték ugyanazt a színészpárost. A férjet játszó Julian Chagrin külsőleg kicsit megrogyva bár, de belül a régihez hasonló fiatalos lendülettel oson le éjszakai nassolni a konyhába, ezúttal egy R. White pálcikás jégkrémet. A feleség (Harriet Philpin) ismét rajtakapja az urát, de most ő is csatlakozik és nyal egyet. Ha a sztori hátterét próbálnám megérteni, azt nem tudom, hogy a férj miért váltott üdítőről jégkrémre az évek során, de valószínűleg azért, mert az ügyfél most jégkrémet akart reklámozni és nem üdítőt.

 

 


4 komment

– 2012-05-29 – Címkék: óvszer élményhajsza kollektivet livet – írta: ad-renalin

Eksön song...

2012-05-29 – Címkék: óvszer élményhajsza kollektivet livet



...vagy mi. Ügyes "használj gumit" videót készített egy svéd művészeti és produkciós stúdió, a Kollektivet Livet. Az alapötlet szuper, szinte csoda, hogy eddig egyetlen óvszer reklámozót sem mozgatott meg a gumival zenélés lehetősége. De legalább már tudjuk, hogy ha épp nincs mire használni a zsebünkben tartott gumit, elpengethetünk rajta néhány akkordot, pl. buszra várás közben. Hm? 

 



Szólj hozzá!

– 2012-05-25 – Címkék: samsung beckham david note galaxy örömóda élményhajsza – írta: ad-renalin

Dobfoci

2012-05-25 – Címkék: samsung beckham david note galaxy örömóda élményhajsza



Talán nem néztük volna ki belőle, de David Beckham nagyon is otthon van a komolyzenében... legalábbis ezt bizonyítja a lenti Samsung Galaxy Note spot. Kapu helyett egy dobfalra küldi a labdákat, méghozzá egész ügyesen: az Örömódát szólaltatja meg, az ötkarikás játékok tiszteletére. Persze azért kissé rásegítettek hangzásban, de nem rossz.


Szólj hozzá!

– 2012-05-24 – Címkék: metro qr kód élményhajsza – írta: ad-renalin

Kisnagy ötlet

2012-05-24 – Címkék: metro qr kód élményhajsza



...hogy kölcsönvegyem a Yaris régi szép szlogenét. Alig látható, de aranyos a Metro kanadai megoldása. A liliputi méretben elkészült újágkínáló nagy dologra hivatott: a hírújság mobil kiadásának népszerűsítésére. A cucc mintha miniatűr Metro lapot rejtene, de felemelve a fedelét egy QR-kód jelenik meg, amellyel okostelefonján keresztül (ha van neki) máris magába szívhatja a napi információkat a kedves utcanépe. Tök jó.


Szólj hozzá!

– 2012-05-22 – Címkék: brazília grey élményhajsza scotch brite – írta: ad-renalin

Sokat érő sikamika

2012-05-22 – Címkék: brazília grey élményhajsza scotch brite



Nemrég jött nálunk az ötlet odafent, hogy a pénzbüntetéseket le lehessen ülni a böriben...
Na ez is valami hasonló, de mégis jobban hangzik: "nem baj Öcsém, ha nincs lóvéd, max. itt maradsz mosogatni." – gondolta a Scotch-Brite márka Brazil ügynöksége, a Grey. Sao Paulo éttermeiben nekiláttak befogni a napbarnított népet egy kis - fizetés nélküli távozásra feljogosító - suvickolásra. A videóból úgy tűnik, hogy mindenkinek tetszett a dolog, jókat mosolyogtak az ötleten, és szívesen beálltak sikamikálni a konyhába. Ezt nálunk is be kéne vezetni, nem?


3 komment

– 2012-05-18 – Címkék: élményhajsza – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2012-05-18 – Címkék: élményhajsza



Kommentár nélkül.


Szólj hozzá!

– 2012-05-17 – Címkék: macska ogilvy energiaital horse flying vajaskenyér élményhajsza – írta: ad-renalin

Vajasmacska

2012-05-17 – Címkék: macska ogilvy energiaital horse flying vajaskenyér élményhajsza



A vajaskenyér ugye mindig a vajas felével lefelé esik a földre, a macska viszont akármilyen pózból kezd is zuhanni, tutira a talpára érkezik. Na e két alaphelyzet szült egy feltevést: ha a macska hátára vajaskenyeret kötözünk, és úgy dobjuk le valahonnan, akkor a macska a földreérkezés előtt megáll a levegőben, és eszeveszett tempóban pörögni kezd, ezzel óriási energiát szabadítva fel... a brazil Ogilvy egy iszonyúan vicces filmet készített erre az alapötletre építve a Flying Horse energiaitalnak. A filmben két tudós ügyködik a vajasmacska kísérlettel, amellyel akkora energiához jutnak, ami egy egész lakónegyedet bevilágít. Mekkora már...! :)


Szólj hozzá!

– 2012-05-16 – Címkék: reklám magyar pálinka 1 forma termék fütyülős kalocsai matyó trendvekker – írta: ad-renalin

Hejderutyutyú

2012-05-16 – Címkék: reklám magyar pálinka 1 forma termék fütyülős kalocsai matyó trendvekker



A közelmúltban viszonylag sok celebfotó látott napvilágot a neten, amelyeken híres Holywoodi színésznők kalocsai mintás ruhát viselnek. Többek között Nicole Kidmant, és Emma Watsont is lencsevégre kapták már, miközben ilyen hímzett szerkókban próbáltak kitűnni (?). Mi csakazértse teszünk be róluk képet, nehogymár...

Tavaly a Forma 1 pilótáit borították be a magyar nagydíj időmérőjén a hungarikumnak számító motívumokkal. Idén pedig úgy néz ki, hogy a hazai tervezők és reklámszakemberek egy része is a hagyományőrző "mozgalomhoz" csatlakozik, és rendre rózsa, csillagvirág, ibolya, liliom, tulipán, szegfű és paprika motívumokkal ötletelnek.

Kaphatunk már hímzett, trendi tornacipőt, szakadt farmert, övcsatot, és mindezt maximálisan fiatalos stílusban. A minta megjelent már Fluor Tomi egyik tavalyi videóklipjében is, sőt akad, aki egy életre magára varrat néhány piros kalocsai paprikát vagy színes matyó virágot.

 

 

Természetesen a reklámszakma sem maradhatott ki a szórásból, egyre több kampányban jelennek meg magyar népi motívumok.

Használja a Fütyülős pálinka, épp most láthatjuk billboardjaikat az utakon. De a Magyar Termék is kijött egy rendhagyó promóval, amelyben szintén érzünk némi kalocsai beütést.

Na, szóval elözönlött minket a Kalocsai, meg a Matyó minta, és a hagyományőrzés. Mondjuk én speciel szeretem. Szerintetek idén fogják még használni új reklámkampányokban?


 


Szólj hozzá!

– 2012-05-14 – Címkék: brazília ogilvy óceán sprite zuhany rió élményhajsza – írta: ad-renalin

Szprájtospóló verseny?

2012-05-14 – Címkék: brazília ogilvy óceán sprite zuhany rió élményhajsza



Talán kissé ragacsos lenne a dolog, de azért meggondolandó... Mindenesetre a Brazil Ogilvy gondolt egyet, és Sprite zuhanyt telepített a Riói tengerpartra. A megoldás vicces, mert úgy néz ki a cucc, mintha Sprite automata lenne, de szerencsére nem édes, cukros lé, hanem frissítő víz jön belőle. Biztosan arra az esetre, ha netán valami eltévedt fekete lyuk váratlanul beszippantaná a hűsítő óceánt.


 


Szólj hozzá!

– 2012-05-11 – Címkék: szex diesel élményhajsza – írta: ad-renalin

Heti 1 szex

2012-05-11 – Címkék: szex diesel élményhajsza



Kommentár nélkül.


Szólj hozzá!

– 2012-05-10 – Címkék: apple ogilvy coca cola steve jobs élményhajsza üdítőital – írta: ad-renalin

"És akkor mindenki egyet nyal?"

2012-05-10 – Címkék: apple ogilvy coca cola steve jobs élményhajsza üdítőital



A Coca-Cola és Shanghai ügynöksége, az Oglvy&Mather új outdoor megjelenéssel rukkolt elő: hogyan osszuk meg a jókedvet és a boldogságot egymással egy üveg üdítőn keresztül. A citylightok a Coca-Cola Company „Open Happiness” kampányának részét képezik, amellyel szándékuk, hogy az „örö és bodottá” összehozza az embereket a világ minden táján. A kreatívot egyébként Jonathan Mak Long diákművész tervezte, akiről már hallhattunk a Steve Jobsra emlékező Apple plakátja kapcsán. A Coca-Colás ehhez hasonlóan egyszerű, látványos vizuális ötlet, de ismerek olyan ügyfelet, akinél a kézről kézre járó egy szem kólásüveg felvetette volna a kérdést: „Ez olyan, mintha mindenki ugyanazt az üveget nyalná végig, nem gusztustalan???” ......hát így.


Szólj hozzá!

– 2012-05-10 – Címkék: banner online award homeless webby élményhajsza – írta: ad-renalin

Homeless bannerek

2012-05-10 – Címkék: banner online award homeless webby élményhajsza



A svéd Stadsmission részére különleges online megoldás született. A non-profit szervezet célja mindenki számára élhetőbb várossá alakítani Stockholmot. A gyerekeket, egyedülálló anyákat, hátrányos helyzetű családokat egyaránt segítő összefogás most hajléktalan emberekért indított bannerkampányt, amely homeless bannerekre épül, üzenve: "Ha van egy kis szabad hely a honlapján, ezzel a bannerrel sokat segíthet az otthontalan rászorulókon."

 

A www.hemlosabanners.se oldalra látogatva tetszőleges méretű és színű homeless bannereket lehet foglalni, és a rákattintások révén adományokat juttatni a rászorulóknak. A kampány nemcsak az érzékeny lelkű internetezők között, hanem a Stockholmi Webby Award zsűrijében is tarolt.


Szólj hozzá!