Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (142) ambient (158) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (10) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (13) élményhajsza (828) erotika (20) facebook (35) film (162) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (47) humor (47) internet (64) játék (11) közösségi média (14) kreatív (13) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (22) plakát (13) print (80) profile (27) reklám (657) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (65) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (10) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-03-08 – Címkék: charlie sheen élményhajsza – írta: ad-renalin

Charlie Sheen túl kemény a tévéhez?

2012-03-08 – Címkék: charlie sheen élményhajsza



Ha valakinek feltűnt volna, hogy a Super Bowl alatt a Fiat csak régi reklámot láthatott, itt az ok, hogy miért: az  új Abarth 500-as szpotja ugyanis túl keményre sikererdett... legalábbis a gyártó szerint.   A szpotban a háziőrizet alatt lévő Charlie Sheent, minden keménység...


8 komment