Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 
 

Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (151) ambient (164) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (10) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (13) élményhajsza (837) erotika (20) facebook (35) film (162) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (48) humor (47) internet (64) játék (11) közösségi média (14) kreatív (13) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (23) plakát (13) print (82) profile (27) reklám (666) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (65) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (10) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-08-22 – Címkék: reklám axe tv spot élményhajsza – írta: ad-renalin

Akinek meg nincs melle, az vegyen a boltban.

2012-08-22 – Címkék: reklám axe tv spot élményhajsza



Na hölgyek, romantikus kérdés következik: szerintetek mit néz meg a férfiak többsége elsőként egy nőn? Nem, nem a szemét... Ezt az Axe kreatívjai is felismerték, ezért egyik legújabb spotjukban különös irodai flörtölés tanúi lehetünk. Egy csak mellekből álló titkárnő, és egy kócos hajcsomó románca bontakozik ki kockáról kockára. A figurák nagyon helyesek, a mell és a hajcsomó is pici tappancsokon szaladgál és kb. térdvonalig ér a többi dolgozónak. A spot végén a két főhőst teljes életnagyságban megláthatjuk munkából hazafelé menet, és hogy a nők ne sértődjenek meg, a szövegírók okosan a másik oldalról vizsgálva adnak megoldást a filmnek: "A haj az első, amit a nők megnéznek egy férfin." Lájk.

axe_breasts.jpg


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr194725558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Anti Anyag (törölt) 2012.08.22. 19:58:40

Nyilván a mellet nézi meg az ember, mert előbb jön a mell és utána a nő.

A másik a lába, a lábáról megmondom, hogy mekkora a nő IQ-ja, fel sem kell néznem az arcára.

béla a görög (törölt) 2012.08.22. 22:09:15

egész jó nő ez a mell! :)
Persze hogy a mellét nézem. Sőt a mellel beszélgetek.

dukeekud 2012.08.22. 23:29:47

Marhasag, lehet hogy eloszor a mellet nezem, de ha arc nem kedves, bajos, ertelmes, akkor nem er semmit, akarmilyen is az a mell. Masik pedig, hogy a mell messzebbrol is jol latszik, az arc meg csak kozelebbrol.

magyar ember teli szájjal 2012.08.23. 06:01:27

Vicces, hog titkárnőt írsz. Miért is titkárnő?

különvélemény2 2012.08.23. 07:50:40

" Ezt az Axe kreatívjai is felismerték"

Nem, ezt ők állítják, meg egy két "brittudósok" szinttű bulvárcikk.

"Men, NC, and OC Women differed in the relative amounts of first looks towards, percent time looking at, and probability of looking at, defined regions of the pictures. Men spent more time, and had a higher probability of, looking at female faces. NC Women had more first looks towards, spent more time, and had a higher probability of, looking at genitals."

(NC normál, OC fogamzásgátlót szedő)

www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0018506X07000116