Pedofil repülőút vodkával

Az ausztrál Qantas légitársaság elültetett egy férfit a helyéről, csak mert a jegye egy egyedül utazó gyerek mellé szólt. Felszállás után az utaskísérő udvariasan áttessékelte a férfit egy másik ülésre, és helyére egy nőt ültetett. Persze ezzel a férfit minimum egy repülőgépnyi ember előtt alázta porrá - gyakorlatilag pedofíliával vádolva őt. A légitársaság szabályzata kimondja ugyanis, hogy felnőtt férfi gyerek mellé nem ülhet a repülőn, így gyakorlatilag minden pasi potenciális pedofil, szerintük. Ha most ezen kellően felháborodtatok ti is, nyugtatóképpen repüljük körbe a földet az Absolut Vodka gyönyörű printsorozatával. :)

5017870933_8460e917a2_b.jpg

5018476634_b99f4d43d1_b.jpg

5018476302_4d781701f9_b.jpg

5018477996_3040b466c6_b.jpg

5017872349_0ce0fe6497_b.jpg

5018479808_0650e29477_b.jpg

5017874587_24a71a8a25_b.jpg

5017873009_c8da2d2f8c_b.jpg

5017872707_2a7e852e8a_b.jpg

5017872101_0401c7ab03_b.jpg

5018476028_1a34fc2ceb_b.jpg

5017872551_496cb38d86_b.jpg

5018475850_74e1708aba_b.jpg

5018476142_76cdd44cda_b.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr944715349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Martian (törölt) 2012.08.16. 16:18:55

...és ha a nő benyúlt volna a kisfiú nacijába...??

ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.16. 16:24:12

Külön géppel kell indítani a rinyáló kölköket, és a nyolc órát végigordítani képes csecsemőket is.

Mellesleg kíváncsi lennék, egy papot is arrébb ültetnének?...

piefke 2012.08.16. 16:33:37

Úgy látszik, az ausztrálok gyengék valószínűség-számításból, ui. sokkal valószínűbb, hogy a pilóta a stewardesst dugja meg a WC magányában, mint hogy a gyereket a magányos pasi 100 másik utas hangos bíztatása közepette...

Silent Bob 2012.08.16. 16:45:28

Gondolom kurva nehéz lenne az utaslista alapján eleve így ültetni az embereket, ha ennyire fosnak.

Mr.Treeger 2012.08.16. 16:57:54

a legújabb kutatások szerint a pedofil nők aránya 20-40% között lehet. Csak az elmúlt évtizedekben a rendőrségek sem hitték el a nők elleni feljelentéseket.

hunostor 2012.08.16. 17:02:55

Valójában a stewardes nem végezte el a feladatát, le kellett volna orális szexel ürítenie a férfit, aki így lelazulva nem zaklatott volna senkit. Csúnya steward.

Bélabáttya (törölt) 2012.08.16. 17:03:06

Talán csak egyszerűen vonyított a kölyök, a faszi meg nem bírta, és így segítettek rajta.

tobias2 2012.08.16. 17:15:01

Világos: külön gépeket kell indítani nőknek, férfiaknak és gyerekeknek. Ezeken a pilóta és a személyzet is csak nő, férfi és gyerek lehet. Gyerekpilótahiány esetén herélt is lehet pilóta. A hivatalosan igazolt férfi homoszexuálisokat a nők, a leszbikusokat a férfiak járataira kell felvenni. A kétneműeket ki kell tiltani a légiközlekedésből -- ők direkt csinálják ezt, hogy megduplázzák az esélyüket a molesztálásra.

blue angel 2012.08.16. 17:19:13

Sokat repulunk, nagyszulokhoz, de ugy gondolom most, egy bizonyos eletkor alatt semmikepp sem utaztatnam egyedul a gyereket, ha meg elerte azt a kort, ami nalam saccperkabe olyan 12 eves gyerek, akkor mar abban is lehet bizni, hogy megtanulta jelezni, ha valami baj van, tehat sergitseget tud es mer kerni.
A kisebbeknel ez persze nem igy van.
Ha a legitarsasagon akkora a szuloi nyomas, akkor jobban tennek, ha a szamitogepes programon mododitanank, es foglalasnal (ahol kotelezo megadni a gyerek korat) a gep a kovetkezo egyedul utazo noi utast tenne a foglalas melle, es nem lenne olyan feltuno az egesz, a gyerek is es a szulok is "vedve" lennenek, es egyetlen ferfit sem kene megalazni masok elott.

David Bowman 2012.08.16. 17:52:45

Kísérjenek át az első osztályra, és nem fogok panasz tenni. (Paraszt lenni?)

Turboanyu 2012.08.16. 18:44:36

Ez egy agyrém, ezek tényleg betegek.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.08.16. 18:46:58

a sorozat abszolút jó.

az összes férfi nemcsak pedofil, de terrorista is.

Gerilgfx 2012.08.16. 19:04:35

ha választanom kéne, hogy pedofil leszek -e, vagy feminista, inkább lennék pedofil.

Búbos Blanka 2012.08.16. 19:09:34

A ló, meg az ő másik oldala, meg a kvantasz kva anyja.

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2012.08.16. 19:51:47

A pedofilok aránya ugyanannyi a nők, mint a férfiak körében.

mojoking77 2012.08.16. 20:32:27

Olvasgatom a kommenteket, hat a postoloval egyutt eleg nagy idiotasagokat irtok.. Talan bele kellene gondolni a helyzetbe, hoborges helyett. Velem is tortent mar ilyen, a KLM-mel repultem haza Johannesburgbol Amsterdamba, termeszetesen veszkijaratnal. Mellem beult egy kb 9-10 ev korulik kiscsaj. Ket perc nem telt el, jott a stewardes, hogy ez igy nem jo, el kell ulni, szabalyzat etc. Mondtam semmi gond, mutattam az arany kartyamat, es megjegyeztem, hogy csak legalabb ilyen komfort szintu helyet tudok elfogadni, ellenkezo esetben uljon el a kislany inkabb.
Rem kenyelmes volt haza a Business Classon..
Ennyi.
Amugy egy 10 oras repulouton inkabb a legkissebb lehetoseg se adodjon a problemara. Arra gondolt esetleg a kedves felhaborodott kozonseg, mi tortenik, ha a kiscsaj mondjuk az utazas 6. orajaban egyszer csak bepanikol, barmi miatt, es nekiall uvolteni? Megis milyen modon nyugtatja meg a kedves huszoneves ferfi utastars?
Ahelyett, hogy gondolkodnatok, a postirot is beleertve..

nandras01 2012.08.16. 20:49:45

ha a hír egyáltalán igaz, akkor is csak azt bizonyítja, hogy a hülyeség nem ismer határokat.

common 2012.08.16. 20:51:55

@mojoking77: Oh, te jó ég! Be ne tojjak az arany kártyádtól! És ha a nyíltan megvádolt utasnak nincs - alig merem kimondani - arany kártyája, akkor mi a jó francot csináljon a szégyenkezésen kívül, te igen, igen okos, de leginkább sznob világutazó? Forduljon hozzád???

Madárfejű Lajcsika (törölt) 2012.08.16. 20:52:24

A gender ideológia mára már odáig jutott, hogy nem csak bebizonyította kétséget kizáró érvek alapján, hogy minden közösülés tulajdonképpen nemi erőszak, hiszen a nők társadalmi szinten elnyomottak, így eleve nem tudnak dönteni a szexuális érintkezés engedélyezése vagy visszautasítása körében, de azt is igazolták a kutatások, hogy minden férfi pedofil. Jó ezt tudni. Holnap megyek és kiheréltetem magam. De sajnos attól még férfi maradok... lőjem fejbe magam?

Ez is olyan beteges bűnbakgyártás, mint amit a 2 vh után végeztek, hogy minden német bűnös, persze minden magyar is. Kérdés nincs.

Amúgy ismerek majd egy tucat stewardess-t, RyanAir-től a BA-ig és KLM-ig, meg Malévosokat is.
Elmondhatom, hogy mind hatalmas, pénzéhes ribanc, akiket a pilóták farkalnak, meg arra várnak, hogy egy jól kereső pilóta vagy Business Class utast leszopizzanak és az elvegye őket feleségül, aztán hátralévő életükben rajta élősködjenek.
A többségnek ez sikerül is.

Amúgy ha minden férfi pedofil és ezt egy légitársaság így el tudja dönteni, akkor nem kellene minden férfit rögtön börtönbe zárni? És pedo ügyekben ne is rendes állami bíróságok ítélkezzenek, hanem stewardess-ek... elvégre ők a felkent szakértői a témának.

A gyerek meg utazzon a szülővel, gyalogoljon, ússzon, de én nem fogok felállni a helyemről. De a legjobb, ha feladják poggyászként a kis taknyot.

@mojoking77: abba nem gondolsz bele, hogy egy idegen gyereket se egy huszonéves férfi, se egy 80 éves öregasszony, se egy huszonéves, gyerektelen, semmihez nem értő sztyuvi nem fog tudni megnyugtatni...
és egy bepánikolt, hisztérikus 40 éves nőt hogy nyugtat meg akárki? mert voltam már tanúja ilyennek
pont ugyanúgy, mint a 8 évest kis taknyot

Madárfejű Lajcsika (törölt) 2012.08.16. 20:56:27

a gyerekeket ki kellene tiltani a repülésből

külön gépen, esetlen a csomagtérben, ketrecben kell őket szállítani, vagy konténerben, hajón, esetlen ömlesztve

probléma megoldva

Madárfejű Lajcsika (törölt) 2012.08.16. 20:58:55

A jekatyerinburgi képet nem igazán értem, fogadok, hogy a jekatyerinburgiak többsége azt se tudja mi az az Absolut vodka... nem hiszem, hogy Oroszországban tömegesen isznak svéd vodkákat.

kcsortuleninrogyilszja (törölt) 2012.08.16. 22:14:51

@mojoking77:
" Arra gondolt esetleg a kedves felhaborodott kozonseg, mi tortenik, ha a kiscsaj mondjuk az utazas 6. orajaban egyszer csak bepanikol, barmi miatt, es nekiall uvolteni? "

Ja, én azt hittem eddig, hogy kemény pénzekért valami szolgáltatást vesznek az emberek a repülőn - a-ból b-be juttatás - erről eddig fogalmam sem volt, hogy valami dadus-féle dolgot is be kell mellé vállalni.

AnnaKarenina 2012.08.16. 22:16:43

Egyébként ha ez van a szabályzatban, akkor miről is beszélünk? A semmiről.

Gerilgfx 2012.08.16. 22:31:52

@mojoking77: ezzel számomra pl leginkább csak azt bizonyítottad, hogy egy retardált vagy.

Serenic 2012.08.16. 22:38:13

Hogyan nyugtatnék meg egy gyereket? Úgy, hogy megnyugtatom. Úristen, egy férfi nem lehet kedves egy gyerekhez? Ez valami rettenet, és remélem, egyszer vége lesz ennek a lidércnyomásos világnak.

Megjegyzem, vannak férfiak, akik sorozatban gyilkolják a felnőtt nőket, ezért férfi és nő se ülhessen egymás mellé.

Ja, és csador. Ha már.

Serenic 2012.08.16. 22:41:39

Képzelem, hogy ha a bepánikolt gyereket megöleli szerencsétlen férfi, akkor minimum három hét előzetes, aztán nagy nehezen esetleg elengedi a bíró, ha szerencséje van. De a helyi újságban megjelentetik a "molesztáló" fényképét és ezer fenyegető levelet kap, plusz elbocsátják az állásából.

Szóval, inkább rúgj bele. Azért legfeljebb pénzbüntetést fognak adni.

Gerilgfx 2012.08.16. 22:42:40

szerintem legyen az, hogy ne utazhassanak férfiak repülőgépeken!

mojoking77 2012.08.16. 22:47:29

Draga kommentelok.. Inkabb nem valaszolok egyesevel, mert teljesen felesleges.. Egyik masik amugy sem valaszolni akart csak frocsogni, oket akar mar most is kihagyhatjuk.. Lassuk akor az altalanos valaszokat.
Ha nem lett volna kartyam, akkor valoszinuleg nem upgrade-eltek volna ez teny. Viszont az egadta vilagon senki nem szegyenit meg senkit, talan egyedul a beteg kis fejetekben, azzal, hogy szol, bocs, ez a szabaly, ezt kell kovetni.
Valoban nem egyszeru egy bepanikolt utast kezelni, es igen ez tenyleg valahol a szmelyzet dolga, de:
-Egy negyvenes holgy picit jobban el tudja jatszani a kvazi "anya" szerepet, mint egy korai harmincas srac peldaul. Legjobb tudomasom szerint nem veletlenul valasztanak ilyenkor egy nonemu utast, aki a kicsi melle ul, hanem megkernek egy egyedul utazo holgyet, elvallalja e.
- Szerencsetlen stewardok/stewardessek epp elegge el vannak foglalva a cca 300 utas hisztijevel, orulnek, ha egy gondal kevesebb..
Senkit ne mkoteleznek a baby sitting feladatra, nehany ember szamara ez nemkenyszer, hanem belulrol jon.. Ha nem huszoneves ferfi lennel, eszedbe sem jutott volna hulyeseget irni..

Meg valami.
Szeretnem, ha barki, aki ennyire okos, feltenne a kezet, es elso ranezesre megallapitana egy felnott ferfirol, vajon erdeklik e a gyermekek szexualisan, vagy sem.

Az altalam emlitett helyzetben a kislany apja holland, anyja del afrikai. Anyu felrakta a gepra, apu varja Amsterdamban. Valoszinuleg, bar ennyire nem melegedtunk bele a beszelgetesbe, anyu es apu mar nem el egyutt. Szeretnek esszeru megoldasokat hallani a hoborges helyett, milyen modon tud az ifju holgy evente legalabb egyszer mind a ket szulejevel talakozni..

Koszonom...

Gerilgfx 2012.08.16. 22:51:13

szerintem vezessük be azt első körben, hogy vonaton, és buszon se ülhessen férfi a fiatal lányok mellé, első körben. úgy se tudja megnyugtatni, ha bepánikol, meg aztán lehet, hogy pedofil. aztán második körben vezessük be, hogy férfiak ne utazhassanak buszon és vonaton, mert úgy is pedofilok, meg aztán nem is tudják megnyugtatni a bepánikolt lányokat.

ez lesz itt az ésszerű megoldás.
köszönöm.

mojoking77 2012.08.16. 22:53:50

@Gerilgfx: Nem kellene inkabb a potvizsgara keszulni, ahelyetthogy hulyesegeket irogatsz? Repulni meg majd raersz, ha felnottel....

Gerilgfx 2012.08.16. 22:54:54

@mojoking77: te ahogy látom, most is repülsz. milyen szert szedsz?

mojoking77 2012.08.16. 22:57:24

@Gerilgfx: Azt hiszem en ezt inkab passzolom. Ugy tudom a Subban kivul keves helyen toleraljak a trollokat, lehet abba kellene hagynod, mert innen is ki leszel moderalva.. Jo pihenest..

Gerilgfx 2012.08.16. 22:58:16

innen egyedül te leszel kimoderálva, ahogy elnézem az emberek irányodba mutatott hozzáállását.

cotturag 2012.08.16. 22:58:49

no de ha szabályzat, akkor mér nem történik meg a foglaláskor az ennek megfelelő ültetés?..ha ilyen méreteket ölt a pedofília..szerintük

Altaïr 2012.08.16. 23:01:44

@mojoking77: Csak szólok, hogy a vészkijáratnál nem ülhet gyerek. Szóval bocs, ha most tőlem tudtad meg a szomorú hírt, hogy igazából nem is hittek pedofilnak.

Ugyanolyan vagy jobb helyet meg kártya nélkül is adniuk kell (bocs ezért is).

mojoking77 2012.08.16. 23:08:03

@cotturag: Sajnos nem egyszeru. Azt, hogy ki mennyi idos, sehol sem ellenorzik, mint ahogy a nem sem egyertelmuen megallapithato. Az en keresztnevem is eleg megteveszto sok orszag lakoi szamara, csak mert a-ra vegzodik..
@Altaïr: Valoban igazad van a shor haul gepeken..
A "nagy" gepeken a kozepso negyes ules a veszkijaratnal kimondottan a csaladosoknak van fenntartva, hisz csak oda lehet felrakni a bolcsot. Mas kerdes, hogy a folyoso melletti szekek viszont a legjobbak kozt vannak fenntartva, konkretan a KLM mar evek ota plusz penzt ker el erte. Ugye nem baj, ha nem hasonlo stilusban irok vissza....

dukeekud 2012.08.16. 23:13:07

@mojoking77: "Szeretnem, ha barki, aki ennyire okos, feltenne a kezet, es elso ranezesre megallapitana egy felnott ferfirol, vajon erdeklik e a gyermekek szexualisan, vagy sem."

Miért kéne bárkiről is megállapítani, hogy milyen szexuális irányultságú ? Senkinek semmi köze hozzá, az magán ügy. És ha egy gyerek egy pedofil szexualitásu ember melett ül 10 óran keresztül, akkor mégis mi történik ? Elkapja töle a pedofilságot ? Komplett elmebeteg a világ. ILyen állatságot kitalálni, hogy azért mert valaki pedofil szexualításu, akkor rátámad egy gyerekre, pláne egy zsufolt repülon, ahol 10 méteren belül másik 50 ember ül. Ez az elmebetegség csucsa.

Gerilgfx 2012.08.16. 23:13:58

@mojoking77:
-leidiótaságozod az összes hozzászólást
-debil patkány módjára pótvizsgára küldessz embereket, akiknek nem tetszik a véleménye
-aztán sírsz hogy JAJ MILYEN STÍLUSBAN ÍR VISSZA NEKEM MINDENKI

szerintem takarodj vissza a barlangodba, aranykártyástul.

mojoking77 2012.08.16. 23:23:00

@dukeekud: Nem tudom. Szerintem az egesznek tul nagy feneket keritetek. Most persze nem arrol beszelek, akinek eddig egy ertelmes hozzaszolasa sem volt, hanem altalaban. Ennel sokkal kissebb dolgokra is ugranak a repulon. Volt mar szerencsem visszafordulni egy Budapest Stockholm jaraton, csak mert az indulas utan egy oraval egy utas osszebalhezott a stewardess-sel valamin. Mokas volt, mert gond nelkul visszamentunk Ferihegyre, jott 6-7 marcona maszkos ember, es az utas hiaba kert elnezest, vittek a francba lefele... nem volt szep. Ehez kepest az, hogy egy egyedulallo ferfi ne uljon egy egyedulallo gyerek mele... Haat, nem tudom. Raadasul, ha jol tudom pont a KLM-tol indult az egesz, akiknel liberalisabb nepet elkepzelni is nehez. Mindegy, ha mindenki ugy erzi, hogy szornyen megalazo, hogy mas helyre kell ulni, akkor valoszinuleg csak az en ingerkuszobom tul magas ez ugyben.. Bar, lehet az eddigi hozzaszolok kozul meg senki sem elte meg eddig..

Helyszíni zsemle 2012.08.16. 23:23:40

mojoking77:"mi tortenik, ha a kiscsaj mondjuk az utazas 6. orajaban egyszer csak bepanikol, barmi miatt, es nekiall uvolteni? Megis milyen modon nyugtatja meg a kedves huszoneves ferfi utastars?"

Kap egy tockost, hogy lefejeli az elotte levo ulest, es kesz. Ha ez nem valna be, akkor egy kis erzeki masszazzsal megnyugtatom, az mindig bevalik.

Fatal Error! System Halted! 2012.08.16. 23:29:27

@AnnaKarenina: attól, hogy benne van a szabályzatban, jó-e az a szabályzat?

Ha holnaptól az lenne benne egy X szabályzatban, hogy minden nőnek le kell szopnia a férfi főnöküket, különben nem kapnak fizetést, ugye nem bújna elö belőled a bicskanyitogató stílusú, teli pofával ordító feminista?

Akkor is rendben lenne, mert benne van a szabályzatban?

Hülye picsa.

Fatal Error! System Halted! 2012.08.16. 23:32:59

Ha ezek után valaki azt mondja, hogy a világban nincs pedohisztéria, az nem akarja észrevenni.

dukeekud 2012.08.16. 23:40:35

mojoking77:"Mindegy, ha mindenki ugy erzi, hogy szornyen megalazo, hogy mas helyre kell ulni, akkor valoszinuleg csak az en ingerkuszobom tul magas ez ugyben.. "

Szerintem itt senkit sem az érdekel, hogy kit hová ültetnek egy repülön, ez kb tök lényegtelen. Hanem, ebből a pedofil üldözéstöl van mar mindenkinek herotja. Engem zavar ez az ostoba boszorkány üldozés, hogy embereket üldöznek kirekesztenek a szexualitásuk miatt, illetve a feltételezett szexualitásuk miatt is. Egy pedofil szexualitásu embernek is pont annyi joga bárhová ülni egy repülön, mint egy akármilyen szexualitásunak.

mojoking77 2012.08.16. 23:45:17

@dukeekud: Aichhh.... Na ebben viszont nem ertunk egyet. De ne menjunk bele melyebben, mert tenyleg trollkodnek, amit nem szeretnek. Segitek. Ha jo par ev mulva lesz egy gyereked, nagyon at fogod gondolni az elobbi hsz-t.. Ez egesz biztos. Korai huszonevesen en is korberohogtem a sok ven buzeranst, mi a fenet pofaznak a 15-16 eves csajokrol. Negyvenhez kozelitve kicsit maskep latszik a dolog..

trey82 2012.08.16. 23:49:34

@mojoking77: 'Senkit ne mkoteleznek a baby sitting feladatra, nehany ember szamara ez nemkenyszer, hanem belulrol jon.. Ha nem huszoneves ferfi lennel, eszedbe sem jutott volna hulyeseget irni..'

tehat akinek nem belulrol jon az szegyellje magat? szerinted egyebkent minden huszoneves ferfi szanalmas es eleve hulyesegeket beszel?

feminista no-e vagy sok penzzel, arany kartyaval, sznob muveltseggel? a penzt te keresed?

mojoking77 2012.08.16. 23:54:12

@trey82: Bocsass meg, de kerlek olvasd el az elozmenyt.. kcsortuleninrogyilszja 2012.08.16. 22:14:51
Amugy kicsit lottel csak kapufat.
Es igen, en..

z 2012.08.16. 23:55:32

És ha egy férfi nem gyerekekkel, hanem mondjuk nőkkel szeret dugni, akkor nem ülhet nő mellé, mert biztos, hogy a többi utas szeme láttára fogja beletolni a farkát az utastársa szájába? Gondolom.

Bár nincsen ezzel kapcsolatban semmiféle komplexusom és röhögnék rajta, ha velem ilyesmi történne, de lassan tényleg átesünk a ló túloldalára. Erre jó példa mondjuk ez a cikk is:

hvg.hu/velemeny.nyuzsog/20120718_ferfibun_varro

Ha férfi vagy, akkor szar alak vagy és kész. Erőszakos vagy, és ne is tagadd le, a gyereket soha nem te kapod, ha elválsz, gyerektartást fizess akkor is, ha a nő jobban keres. Változtatni kell azon, hogy te jobban keresel - de a társadalom szemében surmó vagy, ha nem fizetsz egy nőnek egy randin. Ha pedig egy nő kitalálja, hogy neki nem tetszik valami, akkor megvádol mondjuk zaklatással, nemi erőszakkal, te meg jó nagy bajban vagy (ez nem fikció, egy ismerősömmel így megtörtént).
Meg ha valaki férfi, simán meg lehet így alázni, végül is neki áll a világ vagy mi, a szemét disznónak. Kíváncsi vagyok egy nő hogy nézett volna, ha hátraküldik a gép végébe, a konyhába.

David Bowman 2012.08.16. 23:58:26

Az ilyen megoldhatatlan helyzetek elkerülése végett nem ülök közös repülőre egy ideje. Pedig alapvetően szeretek repülni. Már a reptéri végbéltükrözés elriaszt.

alte trottel 2012.08.17. 00:03:09

@mojoking77:
Ezt az utolsó két mondatot légy oly kedves és ismételd meg vagy magyarul, vagy egy világnyelven. És lehetőleg mielőtt leírod mondogasd magad elé párszor, hogy _TÉNYLEG_ van-e értelme.

Egyébként, ha _ENGEM_ szólít fel a sztyuvi, akkor a válaszom egyszerű: vigyék a hisztis taknyost ahová akarják, az én jegyem oda szól.

trey82 2012.08.17. 00:03:12

@mojoking77: elolvastam korabban, teljesen egyetertek vele. a szolgaltatas amit vasarolok utazas, hogy jon ide hogy babysittelnem kellene barkit is? mifele elvaras ez? pedofiliaval gyanusitani minden ferfit - meg ha implikaltan is - nagyon durva.

David Bowman 2012.08.17. 00:03:16

@mojoking77: Persze, hogy meg tudom állapítani. Látatlanban is. Nem. És 20 000ből 19 999szer igazam van. A többi meg így járt. A világ megy tovább.

David Bowman 2012.08.17. 00:06:17

@mojoking77: A liberális itt a barom szinonímája.

David Bowman 2012.08.17. 00:08:53

@dukeekud: Egy faszt. A buzik lassan mennybe mennek.

mojoking77 2012.08.17. 00:10:42

@alte trottel: Oooo, szivesen, bar lehet csak nekem tunik ertelmesnek igy is. Mikor korai huszoneves voltam (20-21 esetleg 22), bizony leofordult, hogy 16-17 eves fiatal lanyokkal is jartam. Bar furcsan hnagozhat, de a nalam idosebbek ezt mar akkor is helytelenitettek. (Mik nem vannak..). Az ilyen jellegu megjegyzesekre akkoriban ugy reagaltam, hogy a ven buzeransnak mi a fene koze van hozza. Most, hogy kozelit a negyvenedik szuletsenapom, mar mashogy gondolom..

Maradt meg erthetetlen pont?

@trey82: Azt hiszem ez mar a netto kotozkodes, es a direkt ertetlenkedes kategoriaja.. Vegul is mindegy, van meg egy, masfel oram, mig elokeszitem a holnapi munkamat...

trey82 2012.08.17. 00:17:03

@mojoking77: jogosak a kerdeseim, nem tudsz rajuk valaszolni es ilyen sablon dumaval razod le oket.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2012.08.17. 00:20:47

És ha lehet minden csecsemőt, üvöltő gyereket cipelő utazót tegyenek külön gépre. Apák jöhetnek a "miénk"-kel. Főleg az olyan gépeken ahol 4-6-8-10+ órát repülünk a konzverben, mint mondjuk London-Szingapúr vagy Wellington-LAX.

alte trottel 2012.08.17. 00:52:00

@mojoking77:
Így már érthető. Többet kéne olvasnod klasszikus írókat, hidd el, sokat segít a közérthető írásos és szóbeli kommunikációban.
Amúgy pedig "de gustibus..."
A férfiak átültetése ügyében pedig nagyon nincs igazad. Az, hogy egy légitársaság hoz egy (belső) intézkedést, az engem mint utast nem érint. Az ülőhelyemet csak igen szűk határok között választhatom _ÉN_ meg és miután elfoglaltam a kijelölt (a társaság által kijelölt) helyemet, a felmerülő probléma az _Ő_ problémájuk, oldják meg! Az én zaklatásom, b@xtatásom, megalázásom nélkül. Esetleg az aggódó sztyuvi tartsa az ölében a gyereket az út alatt. Ődóga. És ha ilyen ok miatt visszafordul a gép, netán kommandósokat hívnak rám az biztos, hogy kiperelem a gatyájából a komplett vezetőséget.

Rwindx 2012.08.17. 01:21:58

@mojoking77: Ki a faszt érdekel?
Megvettem a jegyemet A-ból B-be, oda szeretnék jutni a megfelelő osztályon, a többit leszarom intézze a légitársaság. Ha feleslegesen basztatnak, széjjel perelni őket.
Ha szerintük árthatok egy gyereknek, nem érdekel, de ne ültessék mellém hogy utána engem vegyenek ezért elő, ez ugyanis az ő saruk!

Gyurcsany F. 2012.08.17. 01:47:39

Nem kell olyan prudnek lenni, egy kis simogatasba, meg nem halt bele egy gyerek sem. Legalabb nem unatkozna a gyerek, a hosszu ut alatt.

kozlekedo 2012.08.17. 01:50:46

@mojoking77: ...a KLM-mel repultem haza Johannesburgbol Amsterdamba...
A KLM-nél nincs szabályzat az ilyen esetekre. Pláne nem ültettek volna át a Business Class-ra, ha meg is esett volna az eset előbb kérték volna meg a kiskorút hogy üljön ő máshova. Ott nem beképzelt hülyék dolgoznak, csak utaztatják őket.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.17. 07:26:41

Röhejes ez a pedofílhisztéria, amit a médiák gerjesztenek pár éve. Tessék megérteni végre: a pedofília egy kifejezetten ritka szexuális orientáció, s ráadásul a pedofílok zöme passzív pedofíl.

2012.08.17. 07:27:12

Több olyan hír van, hogy a tanérnéni "megerőszakolta" a kiskorú diákot. Ezek szerint tanárnők sem ülhetnek gyerekek mellé.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.17. 07:31:39

@Madárfejű Lajcsika:

A genderideológia szerinte eleve csak elmaradott középkorban rekedt vallási fanatikusok beszélnek nőről és férfiről, mivel valójába egyik sem létezik, hanem mindez csupán társadalmi szerep.

Szóval a feminizmus és a különféle hülyeségei sikeresen töltik be a marxizmus bukása miatt kialakult űrt. Végülis egyetlen kor sem lehet meg ostbaságok nélkül.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.17. 07:33:30

@Serenic:

Hogy nyugtatnád meg a gyereket? Rendelsz neki egy pohár viszkit, megitatod vele, s le is nyugszik.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2012.08.17. 07:36:42

@dukeekud:

Igen, pontosan ez a helyzet. Ezen az alapon nem szabad engedni a nőtlen férfiakat más férfiak mellé, mert biztosan homokos ha egyszer nincs felesége, s ha az, akkor képtelen lesz visszafogni magát és meg fogja erőszakolni utastársát.

mikóka kálmán · http://free-mobile-porn.info 2012.08.17. 08:35:50

No igen,képzeljük csak el,ha pl egy zsidót vagy buzit ültetnek odébb több száz ember szeme előtt,világméretű vonyítás lenne.

alte trottel 2012.08.17. 08:42:36

@mikóka kálmán:
Zsenge a fantáziád.
Cigányt.Négert. Hindut. Moszlimot (őt aztán pláne, náluk 6 éves kortól lehet férjhez adni a lányt) Pedikűröst. Leszbikust. NŐT! _FIÚ_gyereket. Fogorvost. Sírásót. Hentest. Bálnavadászt,

szvsz 2012.08.17. 08:46:48

@DR. Smit Pal: Na de mi van, ha a repülőn kisfiúk vagy neadjisten tinédzser fiúk utaznak és a pilótanő egy kéjenc szexbomba? Katapultálni kell?

r123 2012.08.17. 08:46:57

@Madárfejű Lajcsika: téged meg csak úgy simán jól pofán kéne b*szni.

Mad Mind 2012.08.17. 08:51:23

@mojoking77:
Mi közöm lenne hozzá? A bepánikolt utasra ott a személyzet. Pedofilnak beállítani valakit, meg akkor is taplóság, ja és nem mindenki utazik aranykártyával kis felvágós. Van, aki platinával megy.<3

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2012.08.17. 08:55:47

@Gondolkodni Próbáló Birca: A genderizmus is marxista-engelsista eredetű szélsőséges tabuisztikus valláspótló ideológia és gyakorlat.

common 2012.08.17. 08:57:17

@mojoking77: Újabb vetítés tőled. Ferihegyen összesen nincs egy időben 6-7 "marcona maszkos" ember szolgálatban, ahogy te nevezed őket. Ha valóban előfordult volna, amit te írtál, akkor az ajtóban várta volna két sima rendőr és elvezetik. A fedélzetre csak akkor mentek volna fel, ha az illető ellenáll és nem hajlandó önként lemenni. Szóval én azt javaslom, ne filmekből felrémlő képekkel próbáld alátámasztani az igazadat. Inkább gondolkodj el azon, mivel váltottad ki a kommentelők többségének az ellenszenvét.
Bár, amilyen markáns véleményed van mindenről és mindenkiről, nem hiszem, hogy menni fog...

mojoking77 2012.08.17. 08:57:46

@kozlekedo: Mondd draga fiam, lattal mar kozelrol KLM gepet? Mert, hogy utazni nem utaztal meg rajta, az is teljesen biztos... Tudom ez mar kotekedesnek tuik, de egy dolog mas velemenyen lenni, es csunyan tahosag lehazugozni valakit...

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 08:58:11

Alapmű:
Robert Merle: Védett férfiak

2012.08.17. 08:59:24

Ehh, de nagy baromság. '99-ben kisgyerek is ült mellettem (egyedül) Sydneybe menet, Quantas gépen, mégsem ültettek el mellőle vazze. Vagy ez azóta lett fas(z)ság?

mojoking77 2012.08.17. 09:01:37

@common: Na jo, azt hiszem befejeztem az ide irogatast. Az a legszebb az egeszben, hogy ul otthon a sok egyszeru ember, akinek fix elkepzelese van a vilagrol, es ha valami olyat hall, ami nem fer bele ebbe, akkor az akitol hallja, csak hazug lehet.. Szanom az egyszeru eletedet, de ha igy erzed magad boldognak, hat legyen. Hogy lenne barmi olyan, amit te meg nem lattal....

tobias2 2012.08.17. 09:03:09

@Gerilgfx: "férfiak ne utazhassanak buszon és vonaton, mert úgy is pedofilok, meg aztán nem is tudják megnyugtatni a bepánikolt lányokat.

ez lesz itt az ésszerű megoldás.
köszönöm. "

Ez az igazi közhasznú megoldás! Anyós repül, vonatozik, stb.: nem szól bele a vezetésbe!

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 09:04:57

@mojoking77:
Vicces, hogy te nevezel másokat trolloknak, miközben egyetlen célból írod a hülyeségeidet, hogy beszólhass másoknak, most meg véded a védhetetlent.

mojoking77 2012.08.17. 09:05:47

@common: Es tudod mit, igazad van. Valoban tuloztam. Nem 6-7 volt, csak hat.
Ketto az ajtoban allt, negy odament az emberhez, es szoltak, hogy menni kell. Az ember ertetlenkedett, erre ketto felkapta, megbilincselte es kivitte, a masik ketto vitte utana a csomagjait. Mint irtam nem volt szep. Utana meg allltunk majd egy orat, mig megkerestek az ember borondjet a csomagterben. Esetleg jaratszamot is szeretnel tudni datummal, draga ostoba baratom?

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 09:08:47

@mojoking77:
"Most, hogy kozelit a negyvenedik szuletsenapom, mar mashogy gondolom.."

Mert most már te is vén buzeráns lettél? :-)

Nekem az anno a középiskolában legzüllöttebb osztálytársaim kezdték el legelőször, már huszonéves korukban, szidni a mai tizenéveseket, ugyanazért, amit anno ők is csináltak.

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 09:11:19

@alte trottel:

"Az ülőhelyemet csak igen szűk határok között választhatom _ÉN_ meg és miután elfoglaltam a kijelölt (a társaság által kijelölt) helyemet, a felmerülő probléma az _Ő_ problémájuk, oldják meg! Az én zaklatásom, b@xtatásom, megalázásom nélkül."

VS

"Esetleg az aggódó sztyuvi tartsa az ölében a gyereket az út alatt. Ődóga."

A gyerek is utas, tehát ha nem a gyerek hisztije, hanem csak úgy a szabályzat szerint ha őt ültetik el, az ugyanúgy basztatás, csak akkor őt basztatnák, nem téged.

mojoking77 2012.08.17. 09:13:16

@Belagezapista: Az egy cel, amirt elkezdtem ide irni, hogy erosen felkaptam a vizet, mikor az iras megjelent a VELVETen, ahonnal egy az egyben atvette az adrenalin.blog. Feleslegesnek, es tuldimenzionaltnak tartottam az egeszet. Ennek ellenere itt szinten mindenki egy emberken haborodott fel a legitarsasagok ellen.
Furak a nepek. Vagy szimplan akkora az uborka szezon, hogy ennek a hirnek is orulni kell.. Ha kicsit viszaolvasol, lathatod, hogy egy ket ember volt, aki nem valaszoni akart egy egy felvetesemre/kerdesemre, hanem rogton tamadt. Oket tartottam trollnak, gondolom nem baj, ha igy tortent. Elsore duhito, aztan persze mosolyogtato, amikor a sok ember alapbol hiszi hazugsagnak azokat a dolgok amiket o meg esetleg nem is hallott.. Tiz ev, evi 40-60000 km repules, eleg sok olyan sztorim van, ami meg nekem is eros lenne elsore, de hat egyszerubb azt mondani, hogy hazug, nem?

cicmen (törölt) 2012.08.17. 09:13:59

@mojoking77: Egyik masik amugy sem valaszolni akart csak frocsogni,

Én fröcsögnék, de nem ül mellettem sajnos egyetlen kiskorú sem! :)

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 09:14:39

@mojoking77:
Lassan lejön, hogy te csak dicsekvésből írtál ide. Aranykártya, 16-17 éves barátnők huszonévesen, ecsém te látszik hogy sosem láttál KLM-es gépet közelről, stb.

Belagezapista (törölt) 2012.08.17. 09:16:10

@mojoking77:
Így kezdted:
"Olvasgatom a kommenteket, hat a postoloval egyutt eleg nagy idiotasagokat irtok.. Talan bele kellene gondolni a helyzetbe, hoborges helyett."

Ezek után milyen alapon háborodsz fel, ha mások hasonló stílusban reagálnak? A troll te vagy itt.

mojoking77 2012.08.17. 09:18:21

@Belagezapista: Erdekes. Ezek szerint melle lottem. Azt hittem normalisan reagaltal valamire. Reggel 9:15-kor mar a gep elott ulsz? Fura. A haverjaid ejszaka szoktak szorakozni a neten..

bgp 2012.08.17. 09:19:03

@Gerilgfx: utcán is bepánikolhatnak ezek a fiatal kislányok, szóval, kijárási tilalom holnaptól

cicmen (törölt) 2012.08.17. 09:22:10

Amennyi mindenféle perverzió létezik, igazán biztonságosan senkit nem lehetne a másik mellé ültetni. Még családtagokat sem, mert ugyebár a családon belüli erőszak is létezik! A megoldás vagy az egyszemélyes repülőgép lehet, vagy külön kalitka mindenkinek és még ott is láncra verve!
Mit is akartam még????
Ja!
Hülye Qantas!

tamdhu 2012.08.17. 09:48:19

Ma repülők Budapestre. El is ment a kedvem tőle! De azt hiszem, vihar egy pohár vizben. A reptéren annyi atrocitás éri az embert beléptetéskor, hogy a többi smafu.
Szerintem.

v2peti 2012.08.17. 10:10:50

" Mikor korai huszoneves voltam (2"0-21 esetleg 22), bizony leofordult, hogy 16-17 eves fiatal lanyokkal is jartam. Bar furcsan hnagozhat, de a nalam idosebbek ezt mar akkor is helytelenitettek. (Mik nem vannak..). Az ilyen jellegu megjegyzesekre akkoriban ugy reagaltam, hogy a ven buzeransnak mi a fene koze van hozza. Most, hogy kozelit a negyvenedik szuletsenapom, mar mashogy gondolom.."

Azaz most már te is helyteleníted?

SZVSZ
17 vs. 21-22 esetén csak a lány szülei helyteleníthetik, a többieknek csitu van!
Hallottam 17 vs 22-t terhességgel súlyosbítva. A gyerek már rég felnőtt, és a pár is már több, mint 20 éve együtt van.
17,5 vs 24,5-öt is ismerek, ahol előtte a srácnak közel kéttucatnyi barátnője volt. Ők is már több, mint 20 éve házasok.

Peetee 2012.08.17. 10:11:44

@Szarazinda:

Ja, hát mégis hogy képzeli bárki ,hogy egy nőnek egy gyerek mellett kell utaznia, és olyan székre kell ülnie, amin korábban egy férfiember ült. Felháborító! :)
A quantas meg hála az égnek jó messze van innen.

alte trottel 2012.08.17. 10:17:43

@Belagezapista:

/""Az ülőhelyemet csak igen szűk határok között választhatom _ÉN_ meg és miután elfoglaltam a kijelölt (a társaság által kijelölt) helyemet, a felmerülő probléma az _Ő_ problémájuk, oldják meg! Az én zaklatásom, b@xtatásom, megalázásom nélkül."
VS
"Esetleg az aggódó sztyuvi tartsa az ölében a gyereket az út alatt. Ődóga."

A gyerek is utas, tehát ha nem a gyerek hisztije, hanem csak úgy a szabályzat szerint ha őt ültetik el, az ugyanúgy basztatás, csak akkor őt basztatnák, nem téged. "/

Közöm?
Oldják meg!
Megjegyzem, egy 100-130 cm <40 kg gyereket kissé könnyebb mozgatni mint egy 190 cm 115 kg mozgássérült Alte Trottelt. És egy empatikus sztyuvi úgy ülteti át a kölket egy másik ülésre, hogy az évekig arról fog áradozni, milyen kedvesek voltak vele, milyen jó helyre ültették!

Mindegy, én perelek, a gyerek szülei perelnek, a Kantás meg kirúgja a helyfoglalást intéző alkalmazottat (esetleg a sztyuvit is) és fizet mint a katonatiszt kölese.

common 2012.08.20. 21:14:23

@mojoking77: Nincs szükség járatszámra, mert abban az időben, amiről írsz, egyrészt kevés kivétellel mindegyik "maszkos" úriembert ismertem - nem voltak olyan sokan - másrészt tökéletesen tisztában voltam a szolgálatellátásuk rendszerével. Ez utóbbi viszont kizárta, hogy egy időben akár hatan, akár heten kerüljenek egy gép fedélzetére, hacsak nem volt egy hétre előre megtervezve a dolog.
Lehet, hogy repülsz 40-60 ezer km-t egy éveben - bár az aranykártyás beszólásod miatt merülnek fel bennem kételyek - de hidd el, a reptér biztonsági rendszerének működésével sokkal jobban tisztában vagyok.:-) És ha már te is megtiszteltél vele, a trollkodás mindig nézőpont kérdése, drága ostoba barátom...

mojoking77 2012.08.21. 14:31:18

@common: Nos, mivel valszoltal, es a valaszodban ostobasagokat allitasz, gondoltam en is valaszolok. Az eset 2009 OKtobereben tortent, bar ennel jobban nem tudom, 23-a utan, de a napra semmi kepp sem emlekszem. Az esetet mar fent leirtam, felesleges megismetelnem. Orulok,hogy rendor vagy ,bar valosagban teljesen mindegy, hisz nem ettol valtal hulyeve, hanem mert mindenaron erolkodsz, hogy lehazugozhass..
Csak egy apro kiegeszites, 40-60000 merfold. Nem tejesen ugyanaz.
Na tovabbi jo rugozast, gondolom most feltelefonalgatod az osszes kollegadat, te, Jozsi, te mentel fel maszkban Malev gepre? Hajra hozza...

common 2012.08.21. 17:03:44

@mojoking77: Mi is volt az ostobaság? Elég tájékozatlan lehetsz, ha azt hiszed, hogy egy nemzetközi repülőtéren kizárólag a rendőrség felel a biztonságért. Van még pár szervezet és elég jól ismerik egymást.:-) Állandóan belefutsz a saját tudatlanságodba. Akkor még egy adalék. Ezek a srácok soha, ismétlem soha nem láttak el szolgálatot maszkban. Kizárólag terrorellenes gyakorlathoz viselték. Nem hazugozlak le, csupán olyan dolgokkal kapcsolatban állítok tényeket, amelyekben én otthonosabban mozgok mint te. Fölösleges hívnom bárkit is, mert mint mondtam, ismerem a rendszert. Sőt, a mérföld és kilométer közötti váltószámokat is.:-) Hidd el, nem mindenki hülye, aki nem repül évente 40-60 ezer mérföldet. Fordítva is igaz, vagyis ettől nem leszel okosabb.

mojoking77 2012.08.21. 18:03:00

OK, akko rlassan mondom, hogy egesz biztosan megertsd. FELSZALLT 6 MASZKOS EMBER, KETTO MEGALLT AZ AJTOBAN, KETTO KISZEDTE AZ UTAST ES ELVITTEK< KETTO PEDIG LESZEDTE A CSOMAGJAIT. Ennyi. Innentol kezdve tolem lehetsz a Pinter osztalytarsa vagy aki akarsz, es hangosan allithatsz amit akarsz. Te ismered a rendszert en pedig ateltem. Tok felesleges akarmit is eroltetned...
süti beállítások módosítása