Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 
 

Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (124) ambient (145) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (10) botrány (10) coca-cola (16) condom (19) durex (13) élményhajsza (806) erotika (20) facebook (34) film (162) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (46) humor (47) internet (63) játék (11) közösségi média (14) kreatív (12) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (20) plakát (13) print (77) profile (26) reklám (636) sör (20) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (65) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (10) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-08-06 – Címkék: lapszemle – írta: ad-renalin

Mire való a Google+?

2012-08-06 – Címkék: lapszemle



A haverokkal inkább a Facebookon, az üzletfelekkel a LinkedInen tartjuk a kapcsolatot. Kivel tartjuk a kapcsolatot akkor a Google+-on? Lehetséges, hogy bennem van a hiba, de csak kongó ürességgel találkozok minden alkalommal, amikor belépek.Failure.jpg

A Next Web most megtalálta a megoldást: tekintsünk úgy a szolgáltatásra, mint egy régimódi fórumra, a körökbe gyűjtsünk olyan ismeretleneket, akikkel valamilyen érdeklődési körünk megegyezik, aztán kommenteljünk, kérdezzünk, ahogy azt illik, és hipp-hopp, máris megvan a saját, személyre szabott… mink is?


Akármennyire is izzadtságszagú a fenti bölcselkedés, kétségtelen, hogy a keresőóriás nyújtogatja csápjait a szociális média felé, a múlt héten megvásárolta például a WildFire-t, amely eddig Facebookos alkalmazásairól és szolgáltatásairól volt híres. Lehetséges, hogy az Analytics végre valóban hasznos és releváns adatokat fog mutatni a nagy konkurensről? A pénz valószínűleg nem számít, az AdWords dübörög, a második negyedévben 11%-os növekedéssel zárt a Google.


A sikernek azonban ára van, ahogy a kudarcnak is. Most, az olimpia idején ezt mindannyian láthatjuk a képernyőn. Ezt a vonulatot lovagolja meg a Kudarc Fesztivál, ahová most bárki elküldheti saját tévedésének, botlásának történetét. Nem kell mindig a legjobbnak lenni, a legerősebbnek. A felismert kudarc, a beismert vereség tesz erősebbé bennünket.


És ha már a kudarcnál tartunk. Ki az, aki még nem találkozott a mondattal: „ezt én is meg tudnám csinálni”. Nos, akik úgy gondolják, hogy nincs szükség drága és nehezen kezelhető szakemberekre, mindjárt egy egész csokorra valót kapnak olyan eszközökből, amellyel máris kiválthatják a webgrafikus közreműködését. Hajrá, lehet logót barkácsolni! Ha pedig már belejöttünk, az oldalon keresztül azonnal munkát is vállalhatunk. Mint képzett webdesignerek. Vagy marketingesek.


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr674698253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Héjj Szilárd MarketingArc · http://kozossegihalo.blog.hu 2012.08.06. 17:23:50

Most még nincsen annyi spam és szemét, mint a facebook-on! Azért ez elég nagy előnye a Google+nak! :) A másik, hogy cégek kommunikációja sokkal látványosabb, mint a facebookon, érdemes cégeket követni! Nem beszélve az esemény szolgáltatásáról stb-stb...