Mire való a Google+?

A haverokkal inkább a Facebookon, az üzletfelekkel a LinkedInen tartjuk a kapcsolatot. Kivel tartjuk a kapcsolatot akkor a Google+-on? Lehetséges, hogy bennem van a hiba, de csak kongó ürességgel találkozok minden alkalommal, amikor belépek.Failure.jpg

A Next Web most megtalálta a megoldást: tekintsünk úgy a szolgáltatásra, mint egy régimódi fórumra, a körökbe gyűjtsünk olyan ismeretleneket, akikkel valamilyen érdeklődési körünk megegyezik, aztán kommenteljünk, kérdezzünk, ahogy azt illik, és hipp-hopp, máris megvan a saját, személyre szabott… mink is?


Akármennyire is izzadtságszagú a fenti bölcselkedés, kétségtelen, hogy a keresőóriás nyújtogatja csápjait a szociális média felé, a múlt héten megvásárolta például a WildFire-t, amely eddig Facebookos alkalmazásairól és szolgáltatásairól volt híres. Lehetséges, hogy az Analytics végre valóban hasznos és releváns adatokat fog mutatni a nagy konkurensről? A pénz valószínűleg nem számít, az AdWords dübörög, a második negyedévben 11%-os növekedéssel zárt a Google.


A sikernek azonban ára van, ahogy a kudarcnak is. Most, az olimpia idején ezt mindannyian láthatjuk a képernyőn. Ezt a vonulatot lovagolja meg a Kudarc Fesztivál, ahová most bárki elküldheti saját tévedésének, botlásának történetét. Nem kell mindig a legjobbnak lenni, a legerősebbnek. A felismert kudarc, a beismert vereség tesz erősebbé bennünket.


És ha már a kudarcnál tartunk. Ki az, aki még nem találkozott a mondattal: „ezt én is meg tudnám csinálni”. Nos, akik úgy gondolják, hogy nincs szükség drága és nehezen kezelhető szakemberekre, mindjárt egy egész csokorra valót kapnak olyan eszközökből, amellyel máris kiválthatják a webgrafikus közreműködését. Hajrá, lehet logót barkácsolni! Ha pedig már belejöttünk, az oldalon keresztül azonnal munkát is vállalhatunk. Mint képzett webdesignerek. Vagy marketingesek.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr924698253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Héjj Szilárd Marketingarc · http://marketingarc.blog.hu 2012.08.06. 17:23:50

Most még nincsen annyi spam és szemét, mint a facebook-on! Azért ez elég nagy előnye a Google+nak! :) A másik, hogy cégek kommunikációja sokkal látványosabb, mint a facebookon, érdemes cégeket követni! Nem beszélve az esemény szolgáltatásáról stb-stb...
süti beállítások módosítása